quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gaat ook sowieso niet gebeuren denk ik maar zou ik wel leuk vinden om te zien jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja voor een keer!Getuigd ook wel van lef als je dat als mol durft
Aha! Ja slechte keuze dan van hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan-Willem ging er inderdaad op Sofie uit, maar verdacht eerder wel Susan. Hij maakte uiteindelijk de keuze voor Sofie toen hij vol op 1 mol wilde.
Als ik het me goed herinner dan...
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet me wel denken aan 2012 waarbij Marit er vrij vroeg uit ging, terwijl ze vol op Anne-Marie zat. Maar zowel Frits als William zaten op Liesbeth en kwamen verder in het spel.
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan anders naar WIDM gaat kijken en het dan vooral op gaat vallen
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het helpt ook wel met vroeger opstaan, maar, ik bedoel, hoe wént het?
Goed standpuntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijn
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Ik zal er het beste van makenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.
Dan zit jij aan de rijstwafels.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!
Ze kunnen natuurlijk altijd teksten gebruiken in aflevering 6 die kandidaten in aflevering 2 al hebben gezegd in werkelijkheid. De kracht van montage hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.
Ik keek dus vanochtend de finale-uitzending van 2009 terug en daarin zei Vivienne ook dat ze een paar vragen op Anniek in ging zetten. Duidelijk anders gemonteerd dan inderdaad om het spannend te maken, want tuurlijk zat zij vol op Jon toen, anders had ze niet gewonnen
Dan ben ik al klaar zelfs!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit jij aan de rijstwafels.
Wat moet je vanavond dan eten?😮quote:
Dan kun je dus gewoon weer terugkomenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?Ik snap 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Volgens het CL topic in VBL:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zendt AZ vanmiddag trouwens uit?
quote:
Merci.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens het CL topic in VBL:
[..]
Touchéquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon weer terugkomen
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.quote:
F1-race heb ik wel gezien, maar dan snap ik de link met pot nog niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.
* ) Doorhalen wat niet van toepassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |