Ik moet nog een beetje aan mijn ochtendmens-bestaan wennen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien mijn ochtendposten
Maar ik ben wel weer een beetje de oude, en het ochtendposten blijft ook wel denk ik, ik ben wel blij met m'n nieuwe schema!
Wat dat betreft vond ik de groepen van nu wel prima eigenlijk. En dat met heel uiteenlopende groepen afgelopen jaren. De ontzettend felle in 2018, de wat meer groepsreis in 2019 (maar toch met wat jokerjattende kandidaten) en 2020 vond ik ook gewoon prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat seizoen zaten er wel wat meer kleurloze en/of irritante kandidaten tussen.
Al weet je natuurlijk als productie van tevoren ook niet echt hoe een groep uit gaat pakken bij elkaar.
Kijk je ook naar De Mol of kan je daartussen niet vergelijken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.
'Dat zou ze juist vandaag doen omdat ze vandaag vrij wasquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in multiquotenMaar ik ben hier sowieso niet veel de komende dagen, dus dan mag @:Meke lekker haar slag slaan
Ja, dat was het ontzettend nare van die vrijstelling. Tygo had gewoon finale verdiend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het moment dat Freek het fout had in de finale blijft wel leukMaar goed, daar had eigenlijk Tygo moeten staan, want die zat wél op Susan
Jan-Willem ook deels toch? Maar op zich zijn 2/3 kandidaten per seizoen die de mol verdenken ook wel vrij standaard. Er zijn maar heel weinig seizoenen geweest dat de mol écht amper werd verdacht, of alleen door de winnaar op het laatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de kandidaten zelf natuurlijk wel. Alleen Tygo en Sofie zaten op Susan.
Ja, klopt. Nu is het nog stommer dat ze zo trots is op haar molprestatiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was het seizoen van Margriet toch? Die werd volgens mij door de eerste afvallers zelfs al verdacht
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, Seizoen 11 is hartstikke tof, ondanks dat Patrick ook niet super was (hij staat denk ik een beetje laag-midden als ik de mollen rank). Van hem vond ik vooral die actie van "nepmol Art in het spel houden, want dan word ik minder verdacht" zo suf. Ga gewoon van je eigen spel uit en leun niet zo op een ander
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje aan mijn ochtendmens-bestaan wennen hoorHeb je nog tips voor me?
Ik kijk het tegenwoordig ook niet meer terug tijdens het seizoen zelf. Daarvoor vind ik het te matig geworden. Ik kijk nu vooral oude seizoenen weerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan-Willem ook deels toch? Maar op zich zijn 2/3 kandidaten per seizoen die de mol verdenken ook wel vrij standaard. Er zijn maar heel weinig seizoenen geweest dat de mol écht amper werd verdacht, of alleen door de winnaar op het laatst.
Nop, dat kijk ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar De Mol of kan je daartussen niet vergelijken?
Dat heb ik nooit gedaan. Ik ben blijkbaar een casual fan die wel altijd kijkt, en als ik moet kiezen tussen een nationale voorronde en WidM, dan wordt het die laatste.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.
Kampioen nog welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat jij er niet bentmaar wel goed voor de toekomst van deze SC dat een nieuw iemand kampioen wordt!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matig
Ik zou graag een keer een mol zien waarvan iedereen zou denken "dat ligt er véél te dik bovenop/dit is duidelijk nepmollen gedrag". En dat diegene het dan toch is ínclusief het overobvious acteren
Ik ga zo weer weg hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
'Dat zou ze juist vandaag doen omdat ze vandaag vrij wasKom jij weer de hoek om kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel tof zijn ja voor een keer!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matig
Ik zou graag een keer een mol zien waarvan iedereen zou denken "dat ligt er véél te dik bovenop/dit is duidelijk nepmollen gedrag". En dat diegene het dan toch is ínclusief het overobvious acteren
Ja het helpt ook wel met vroeger opstaan, maar, ik bedoel, hoe wént het?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijnquote:
Jan-Willem ging er inderdaad op Sofie uit, maar verdacht eerder wel Susan. Hij maakte uiteindelijk de keuze voor Sofie toen hij vol op 1 mol wilde.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.
Ik val haast van mijn stoel van verbazingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!
Dat doet me wel denken aan 2012 waarbij Marit er vrij vroeg uit ging, terwijl ze vol op Anne-Marie zat. Maar zowel Frits als William zaten op Liesbeth en kwamen verder in het spel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gaat ook sowieso niet gebeuren denk ik maar zou ik wel leuk vinden om te zien jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja voor een keer!Getuigd ook wel van lef als je dat als mol durft
Aha! Ja slechte keuze dan van hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan-Willem ging er inderdaad op Sofie uit, maar verdacht eerder wel Susan. Hij maakte uiteindelijk de keuze voor Sofie toen hij vol op 1 mol wilde.
Als ik het me goed herinner dan...
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet me wel denken aan 2012 waarbij Marit er vrij vroeg uit ging, terwijl ze vol op Anne-Marie zat. Maar zowel Frits als William zaten op Liesbeth en kwamen verder in het spel.
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan anders naar WIDM gaat kijken en het dan vooral op gaat vallen
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het helpt ook wel met vroeger opstaan, maar, ik bedoel, hoe wént het?
Goed standpuntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijn
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Ik zal er het beste van makenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.
Dan zit jij aan de rijstwafels.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!
Ze kunnen natuurlijk altijd teksten gebruiken in aflevering 6 die kandidaten in aflevering 2 al hebben gezegd in werkelijkheid. De kracht van montage hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.
Ik keek dus vanochtend de finale-uitzending van 2009 terug en daarin zei Vivienne ook dat ze een paar vragen op Anniek in ging zetten. Duidelijk anders gemonteerd dan inderdaad om het spannend te maken, want tuurlijk zat zij vol op Jon toen, anders had ze niet gewonnen
Dan ben ik al klaar zelfs!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit jij aan de rijstwafels.
Wat moet je vanavond dan eten?😮quote:
Dan kun je dus gewoon weer terugkomenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?Ik snap 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Volgens het CL topic in VBL:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zendt AZ vanmiddag trouwens uit?
quote:
Merci.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens het CL topic in VBL:
[..]
Touchéquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon weer terugkomen
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.quote:
F1-race heb ik wel gezien, maar dan snap ik de link met pot nog niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.
* ) Doorhalen wat niet van toepassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |