quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin ga jij maar even multiquoten de komende paar dagen, deze kans om niet eerste te worden (en ik ook niet) mag je niet laten liggen
Inmiddels welquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
het is nog waar ook!!
En op de één of andere manier sta ik weer vijfde
1 2087 Aoibhin
2 1973 Meke
3 1594 Redefine
4 1426 molloot200
5 1412 Strani
Hm, valt mee. Carry onquote:
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee Susan Visser was toen sowieso de grootste fout. Ze hadden Tygo moeten doen, dat was ongetwijfeld leuk geworden. Hebben ze dit jaar nog een herkansing voor
Ja en dat is wennen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je pakt nu wel meer daglicht mee
Gelukkig ben jij niet veranderdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die erken ik niet, die bestaan niet.
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.
Straks krijg je weer een spiegelbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat is wennen hoorIk ben bijna vampier-af
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat speelt ook altijd wel heel erg mee vind ik. Een seizoen kan met een iets mindere mol alsnog wel tof zijn om te zien, maar Susan was wel echt heel matig.
Wacht maar tot ze erachter komt dat we van profiel zijn geruild Mek.. ehh ik bedoel "Strani"quote:
Schuif die trots maar eens opzijquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin ga jij maar even multiquoten de komende paar dagen, deze kans om niet eerste te worden (en ik ook niet) mag je niet laten liggen
Nouuu daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien mijn ochtendpostenquote:
Dat seizoen zaten er wel wat meer kleurloze en/of irritante kandidaten tussen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is ook gewoon verkeerd uitgevoerd. En imo was dat best een matige groep in s15
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijn
Ik ben niet goed in multiquotenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kandidaten zelf natuurlijk wel. Alleen Tygo en Sofie zaten op Susan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.
Het moment dat Freek het fout had in de finale blijft wel leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijn
Ja er doemde net een soort reflectie op in de spiegel waarvan ik bang ben dat ik het ben!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een spiegelbeeld
Jammer dat jij er niet bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in multiquotenMaar ik ben hier sowieso niet veel de komende dagen, dus dan mag @:Meke lekker haar slag slaan
Ja precies, Seizoen 11 is hartstikke tof, ondanks dat Patrick ook niet super was (hij staat denk ik een beetje laag-midden als ik de mollen rank). Van hem vond ik vooral die actie van "nepmol Art in het spel houden, want dan word ik minder verdacht" zo suf. Ga gewoon van je eigen spel uit en leun niet zo op een anderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik vind Patrick Stoof ook niet per sé heel goed als mol, maar het seizoen is nog steeds heel tof om te kijken.
Het zou wel het een en ander verklarenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze erachter komt dat we van profiel zijn geruild Mek.. ehh ik bedoel "Strani"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |