Goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hoe is jouw dag vandaag Dave?
Ja de mijne ook wel, leuk om je te ontmoeten, kom je hier vaker?quote:
Oh dat natuurlijk sowieso!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Toch hopelijk nog wel des Strani's met iets raars belegd? Pindakaas met smeerkaas enzo?
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de mijne ook wel, leuk om je te ontmoeten, kom je hier vaker?
Sommige dingen blijven gelukkig nog wel hetzelfdequote:
Oh, waar hang jij dan zoal rond?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat Greys het maar niet horen.
Toen je mij vertelde dat ik jouw singletjes van Sjors mocht hebben, vond ik dat erg nuttig hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Ik weet zelden iets nuttigs te vertellen.
Thuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, waar hang jij dan zoal rond?
Deef is op dreefquote:
Oh interessant, vertel eens wat meer over je huis?quote:
Misschien was het forum wel gewoon naar mij op zoek?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin fijn dat je je gezicht ff laat zien!
En toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat je Drenthe wél gehaald hebt en daar in een ondergrondse kelder het forum hebt gehackt. Te toevallig anders allemaal. Jobi post, forum doet het prima. Jobi is weg, forum is weg.
Er zit een dak op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh interessant, vertel eens wat meer over je huis?
Heb je ook een keldertje?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in multiquotenMaar ik ben hier sowieso niet veel de komende dagen, dus dan mag @:Meke lekker haar slag slaan
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat jij er niet bentmaar wel goed voor de toekomst van deze SC dat een nieuw iemand kampioen wordt!
Gisteren op Discord zei je heel wat anders!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |