En dit keer niet eens door mijn toedoen!quote:
Alexander Hamilton (die van de musical) beheerde ook de schatkistquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.
* ) Doorhalen wat niet van toepassing is.
Nou ja, deels wel natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit keer niet eens door mijn toedoen!
Goed bezig molletjequote:
Waarom heeft ie m ingekort?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst dat ik aan de klant had aangeleverd, heeft ie ingekort en nu worden jullie helemaal niet meer benoemd.![]()
Nou ja zeg. Jobiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit keer niet eens door mijn toedoen!
Het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed bezig molletje![]()
Pak die Spanjaard
Waarom zouden wij zoberzo ergens in genoemd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst dat ik aan de klant had aangeleverd, heeft ie ingekort en nu worden jullie helemaal niet meer benoemd.![]()
Neequote:
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie m ingekort?
Knokploeg klaar? Knokken maar!
Waarommm?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat wel redelijk. Staat een beetje stil allemaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Jobi![]()
Hoe gaat het met je broer en ouders?
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zouden wij zoberzo ergens in genoemd worden?
Komt dat stukje tekst op een website terecht of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.
Nee, in de nieuwsbrief naar de directeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt dat stukje tekst op een website terecht of zo?
Hier gaan we werk van maken. De onderste steen moet bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.
Aaah. Dus je hoefde sowieso al geen boekwerk over je eigen leven neer te zetten. Was me toentertijd niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, in de nieuwsbrief naar de directeuren.
Zijn jullie allemaal weer thuis?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk. Staat een beetje stil allemaal
Ja, dat is dan weer een voordeel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Kan je de lange versie altijd nog voor een datingprogramma gebruiken!
Aaaaawquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?
Misschien was app iets beter geweestquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer een voordeel.![]()
In feite is een app ook gewoon een programma...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien was app iets beter geweestIk maak er gelijk weer programma van.
Dat programma heb ik wel eens gezien, maar dat is zo niks voor mij. Krijg je weer iets raars te eten en ik ben niet van het praten tijdens het eten.quote:Maar wie weet? Heb je geen zin om je op te geven voor First dates?
Ja ik ben al twee dagen weer terugquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal weer thuis?
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In feite is een app ook gewoon een programma...
[..]
Dat programma heb ik wel eens gezien, maar dat is zo niks voor mij. Krijg je weer iets raars te eten en ik ben niet van het praten tijdens het eten.
Ook niet in een niet-liefdescontext? Gewoon met een persoon waar je even kort mee praat en niet meer weet wat je erna moet vertellen. Voelt voor mij toch wel pijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stilte ook nog nooit als pijnlijk ervaren.
Dit dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.
Nee, dan ook niet. Ik weet zelden iets nuttigs te vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook niet in een niet-liefdescontext? Gewoon met een persoon waar je even kort mee praat en niet meer weet wat je erna moet vertellen. Voelt voor mij toch wel pijnlijk
Ja, heel ongemakkelijk. Zeker als je afgaat als een gieter dat dan gelijk voor heel Nederland dan enkel voor die ene persoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.
Jajaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!
Technisch zou dat kunnen maar ik weet niet of ik dat aankanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon weer terugkomen
Ik kan goed luisteren en dingen niet onthouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan op het moment zelf vaak toch wel vaak met een nieuw onderwerp komen of verder over koetjes en kalfjes leuteren, dus ik heb niet heel vaak dat het gesprek echt stilvalt. Maar de hele tijd die druk als een ander niet met input komt is wel irritant
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben al twee dagen weer terugMaar had nog niet echt zin om weer mee te gaan posten. Nog steeds niet echt behoefte om veel online te zijn
*intentionally left blank*quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stilte ook nog nooit als pijnlijk ervaren.
Ok, uh huh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan op het moment zelf vaak toch wel vaak met een nieuw onderwerp komen of verder over koetjes en kalfjes leuteren, dus ik heb niet heel vaak dat het gesprek echt stilvalt. Maar de hele tijd die druk als een ander niet met input komt is wel irritant
Nee maar dat vind ik niet alleen met dates maar ook in het dagelijks leven als je met iemand verplicht bent op de een of andere manier om te pratenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
En hoe is jouw dag vandaag Dave?quote:
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Toch hopelijk nog wel des Strani's met iets raars belegd? Pindakaas met smeerkaas enzo?
Oh ik had het ook meer over gesprekken in het algemeen, want ik heb nooit datesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar dat vind ik niet alleen met dates maar ook in het dagelijks leven als je met iemand verplicht bent op de een of andere manier om te praten
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denken
Laat Greys het maar niet horen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest bij het uit-eten de afgelopen dagen heel vaak aan @:Meke denken, want zo'n beetje elke vega-optie die ik had daar zat biet of geitenkaas in
Toen ik op de basisschool zat was een van mijn favorieten brood met Nesquik. Dat heeft ook als tip op die verpakkingen gestaan, maar ik weet niet zeker of dat toen ook al was of dat ik het zelf bedacht heb.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denken
Toch apart dat ik bij bieten eerder aan @Meke dan aan @Greys moet denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat Greys het maar niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |