quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meke
Waar zijn die pics van je broertje?
Ik hoop dat mijn ritme het toelaat!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zeg ik mijn abonnement wel op![]()
Nou ja eigenlijk zeg ik met mijn eerdere reactie. Dat jullie gewoon lang moeten blijven. Dan zien jullie mij nog
Nee maar hij blijft tof gevondenquote:
Ja heb ik ook niet bedachtquote:
Laten we dat dan hopenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn ritme het toelaat!
Dan volgende week maar inhalen.quote:
JasOlafBierIndiaquote:
12 vond ik ook niks, maar daarna kwam seizoenquote:
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoererenquote:
Nou, ik keek even door het overzicht van de SC topics heen en dacht "huh, wie is H_T nou weer, een nieuwe user?" maar toen klikte ik erop en zag ik hetquote:
Ja, dan hebben we een halfuur langerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan volgende week maar inhalen.
Ik heb Drenthe niet gehaaldquote:
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want 20 was al wel opgenomenDus dat wisten ze al wel
Ja 12 was meer een incident, bij 14 en 15 werd het een patroonquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
12 vond ik ook niks, maar daarna kwam seizoen13
nog, dus ik zie 14 wel echt als het begin van dat het minder werd
Ja wel opgenomen, niet uitgezondenquote:
Wij ook van jouquote:
Ik slaap de laatste tijd wel echt vroeg. Dan te denken dat ik ooit nachtbraker wasquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoereren
Juist goed toch! Voel je je ook beter nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd wel echt vroeg. Dan te denken dat ik ooit nachtbraker was
Nou jaaaaaaaaaaa, wat denk je wel niet van me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoereren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |