Ja okee goed puntquote:
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkrakenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar vooral de slechte matches
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een quiz voor op het vriendenweekend en word dolenthousiast hiervan
quote:
Arme kerel!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkraken
Nouja in m'n hoofd hèquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of ik blijf hoor.
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of ik blijf hoor.
Ja, maar uiteindelijk moet die snuiter er wel achterkomen wat er in je hoofd omgaatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja in m'n hoofd hè![]()
Ik kan heel goed beleefd doen
De puntige knieën van FOK!.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkraken
Ja maar dan kan ik toch zeggen: "Ik voel gewoon niet zo'n klik"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk moet die snuiter er wel achterkomen wat er in je hoofd omgaat
Haha precies datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De puntige knieën van FOK!.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
En nu toch echt mijn pakketje ophalenTot straks misschien nog!
Wat is er 1 september?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Misschien tot straks, maar sowieso tot 1 september hoor
Dan ben ik vast nummer 1 van deze SC en kan Jobi weer veilig terugkomen zonder concurrentie te zijnquote:
Ja dat ook, vitamientjes weer nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:41 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, dan is er genot, want r in de maand, maar wat bedoel jij?
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloogquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks grapje, gewoon doorposten jij!
Dat niveau inderdaadquote:
Ah je gaat weer reacties herhalen, dan kom je wel inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloog
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je gaat weer reacties herhalen, dan kom je wel inderdaad
Ik wilde dit eigenlijk 10x posten, maar kreeg een melding dat ik niet twee keer achter elkaar hetzelfde mocht postenquote:
Ah, wij zijn je hazen!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloog
Precies!quote:
Ho ho. In ware First Dates stijl moet je eigenlijk de hele date in een deuk liggen. Heel veel gemeen hebben. Tussentijds tegen de camera zeggen hoe leuk die ander eigenlijk wel niet is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Die posts trekken we we er inderdaad weer vanaf.quote:
Maar dit kan toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. In ware First Dates stijl moet je eigenlijk de hele date in een deuk liggen. Heel veel gemeen hebben. Tussentijds tegen de camera zeggen hoe leuk die ander eigenlijk wel niet is.
En dan bij het beslis moment: 'Nee ik hoef geen nieuwe date, ik voelde geen klik. Jij toch ook niet?'
![]()
Strani Som.quote:
Met liefde!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies!
Jullie houden me uit de wind![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Met liefde!
En nogmaals, het is niks tegen Jobi, maar het gaat om de toekomst van deze SC. Ik cijfer mezelf deze maand ook even weg voor het nieuwe bloed.
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven ís.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:51 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwens niet wat het over mij zegt als ik straks inderdaad nummer 1 ben en 80% van die posts gingen over mijn dateleven
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet hebquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven ís.
Uiteraard kan dat. Maar ik bedoel dan ook dat je tijdens de uitzending zit te kijken en denkt nou daar vliegen de vonken wel vanafquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dit kan toch?Ik kan iemand heel leuk vinden maar geen romantische klik hebben hoor
Maar staat wel stom op tv
Ik zou sowieso bijna altijd bij First Dates als ik iemand ook maar een béétje leuk vind, nog willen afspreken zonder camera's. Ik zou daar ZO hyperbewust van worden
Oh dat weten we allemaal allang van elkaar maar we vinden het wel okay zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet heb
Dat lijkt mij inderdaad niet best.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven ís.
De hele SC tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |