Hangt ervan af wat hij verteld heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:39 schreef usagi414 het volgende:
Denk je trouwens het wielrennen even in de gaten te willen houden belt je manager opeens en ben je zo 20 minuten verder. Maar ik heb ook niets gemist geloof ik.
Hij noemde mij welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:strani had het gewoon over zichzelf hoor
Lullig!quote:
Dat staat er bijna letterlijk. Lezen is lastig natuurlijkquote:
Spaanse eikelquote:
Emquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag.
Ik zie dat de spanning hier wat oploopt.
Altijd weer die Spanjaarden.quote:
Sí, el idiota español está de nuevoquote:
Jaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik weerIk heb even op z'n students een maaltijd roerbakmie gemaakt
Sinds ze er weer is wat minder goedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Hoe gaat ie met je Jobi inhalen @:Meke?
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @Roger_Epiales als je hem nodig hebtquote:
Ik wil hem metquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag hè: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Nou ja volgens mij heb je vanmiddag wel lekker doorgepostquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Sinds ze er weer is wat minder goed
Ja maar nog steeds een gat van 100 postsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij heb je vanmiddag wel lekker doorgepost
Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerderquote:
Hoe giet it mei dy?quote:
Lame.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerder
Zal ook weer eens nietquote:
Quin bastard brut, no?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Sí, el idiota español está de nuevo
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag hè: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Si!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paellaquote:
HOEZOquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paella![]()
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch, dat ik nog voor wat spanning zorg?
Nou nou nou nou!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
zonderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra uiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh die krijg je hier wel met satésausquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Lame.
'
Net als berenhap/berenklauw zonder satésaus?!?!? Echt, dat is zo debiel![]()
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?
Hier vragen ze dus niet om uitjes en dat vind ik best raarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
Nou toen vond jij het anders juist best een prima ideequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.
Ik vraag zelf al vaak om met, dus dat weet ik niet. Als ik in een café 'een biertje' bestel krijg ik nooit het kleinste glas, daar heb ik al wel op geletquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terechtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @:Roger_Epiales als je hem nodig hebt
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds een gat van 100 posts![]()
1 2181 Aoibhin
2 2076 Meke
Waterfiets ken ik, maar wat maakt het een lekke waterfiets?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik las neemquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd alleen met liefde.
Maar die uitjes voegen wat toequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Ongelijke leggers dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra ui
Ja doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die krijg je hier wel met satésaus
Maar goed ik denk dat als ik volgende keer weer friet oorlog bestel er gewoon bij vraag of ze er uitjes op willen gooien
Is toch lekker joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou toen vond jij het anders juist best een prima idee
Jawol noquote:
Ojaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terecht
Precies, gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje he
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
Quin bastard brut is in het Fries 'Wat in smoarge bastert'
Smoarge bastert
Wat een tiran die man hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijk
Doen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik had zaterdag zo veel honger, ik had m echt zo weg
En nu heb ik er weer zin in
hel jaquote:
In lyts bytsjequote:
quote:Na het uitbreken van de oorlog in Kosovo in 1999 weigerde kwalitaria ‘Annie van’ in Millingen aan de Rijn dit snackgerecht nog langer te verkopen; als alternatief verzon men frietje feest. Enkele jaren eerder was er al een snackbar in Alkmaar op de proppen gekomen met frietje vrede, maar dat was een frites-variatie met vruchten erbij. Bij ‘Annie van’ dienden klanten die het waagden een patatje oorlog te bestellen, vijfentwintig gulden te doneren aan een fonds voor vluchtelingen uit voormalig Joegoslavië.
Oja dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey nee, ik heb die roerbaknoedels
Niet zo heeel lyts trouwens, gewoon halfquote:
quote:
Het is erg marathon. Geen sprintquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
Okéé dat gat was tien dagen geleden een stuk groter![]()
1 1780 Aoibhin
2 1226 Meke
3 1096 Redefine
Nee precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is erg marathon. Geen sprint
Nee gewoon jazeker zou ik dan zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
hel ja
[Zeggen mensen dat echt?Ik had 'jazeker' inegtypt, maar dit klinkt meer als hell yeah
]
Ja preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee gewoon jazeker zou ik dan zeggenanders is het inderdaad meer hell yeah
Dat heet gewoon kapsalon toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Friet kapsalon trouwens echt heel viesMijn vrienden vinden het allemaal geweldig is wel een algemeen consensus
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad sprekenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef Meke het volgende:
:
[..]Je werd gedwongen 25 gulden te doneren?! Stom
![]()
En fruit op je friet?! Gadverdamme
quote:Patatje Spaans - prei, gehakt, champignons en sambal.
Jij weet altijd de pijnpunten in mij te vinden hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had 'm speciaal voor jou op Catalaans gezet i.p.v. Spaans
Ja nou ja het komt op hetzelfde neer toch, friet met allerlei andere dingen door elkaar en dat bevordert niet elkaars smaakquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat heet gewoon kapsalon toch?![]()
Ik kan daar ook héél slecht tegen, alles zo door elkaar gegooidDoe mij maar gewoon alles naast elkaar hoor
Wij hebben hier Boswachtersfriet o.i.d. ook en dat is met een halve groenteschotel erover heen gegooid. Paprika, champignons, courgette etc. Ziet er altijd wel lekker uit eigenlijk maar het lijkt me niet zo lekker in combinatie met de frietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad spreken
Tevens:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies.
En als ik eenmaal bovenaan sta, moet ik dat ook nog vasthouden![]()
![]()
Maarja dat vind ik dan minder belangrijk
Oh heb ik zoveel overwicht?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijk
De deadline komt nu sowieso wel vrij dichtbijquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.
Dat klinkt lekker maar dan náást m'n frietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad spreken
Tevens:
[..]
Tuurlijk, sambal, typisch Spaans.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
een klein beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit kan je prima sturen maar kan ik niks van maken hè
Nee precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het komt op hetzelfde neer toch, friet met allerlei andere dingen door elkaar en dat bevordert niet elkaars smaak
Boerenfriet smaakt me wel, dat is met uien, champignons, spek en soms ook nog wat andere groentesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij hebben hier Boswachtersfriet o.i.d. ook en dat is met een halve groenteschotel erover heen gegooid. Paprika, champignons, courgette etc. Ziet er altijd wel lekker uit eigenlijk maar het lijkt me niet zo lekker in combinatie met de friet
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.
Nee daar was je toch juist vanafquote:
Nou precies dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef Redefine het volgende:
Kapsalon vind ik ook niet veel aan. Het wordt bij elkaar zo'n slappe hap. Slappe patat, weke sla.
Ja, zoiets is dit ook volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Boerenfriet smaakt me wel, dat is met uien, champignons, spek en soms ook nog wat andere groentes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |