Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerderquote:
Hoe giet it mei dy?quote:
Lame.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerder
Zal ook weer eens nietquote:
Quin bastard brut, no?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Sí, el idiota español está de nuevo
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag hè: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Si!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paellaquote:
HOEZOquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paella![]()
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch, dat ik nog voor wat spanning zorg?
Nou nou nou nou!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
zonderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag hè: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra uiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh die krijg je hier wel met satésausquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Lame.
'
Net als berenhap/berenklauw zonder satésaus?!?!? Echt, dat is zo debiel![]()
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?
Hier vragen ze dus niet om uitjes en dat vind ik best raarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
Nou toen vond jij het anders juist best een prima ideequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.
Ik vraag zelf al vaak om met, dus dat weet ik niet. Als ik in een café 'een biertje' bestel krijg ik nooit het kleinste glas, daar heb ik al wel op geletquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terechtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @:Roger_Epiales als je hem nodig hebt
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds een gat van 100 posts![]()
1 2181 Aoibhin
2 2076 Meke
Waterfiets ken ik, maar wat maakt het een lekke waterfiets?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik las neemquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd alleen met liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |