Maar die uitjes voegen wat toequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Ongelijke leggers dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra ui
Ja doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die krijg je hier wel met satésaus
Maar goed ik denk dat als ik volgende keer weer friet oorlog bestel er gewoon bij vraag of ze er uitjes op willen gooien
Is toch lekker joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou toen vond jij het anders juist best een prima idee
Jawol noquote:
Ojaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terecht
Precies, gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje he
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
Quin bastard brut is in het Fries 'Wat in smoarge bastert'
Smoarge bastert
Wat een tiran die man hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijk
Doen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik had zaterdag zo veel honger, ik had m echt zo weg
En nu heb ik er weer zin in
hel jaquote:
In lyts bytsjequote:
quote:Na het uitbreken van de oorlog in Kosovo in 1999 weigerde kwalitaria ‘Annie van’ in Millingen aan de Rijn dit snackgerecht nog langer te verkopen; als alternatief verzon men frietje feest. Enkele jaren eerder was er al een snackbar in Alkmaar op de proppen gekomen met frietje vrede, maar dat was een frites-variatie met vruchten erbij. Bij ‘Annie van’ dienden klanten die het waagden een patatje oorlog te bestellen, vijfentwintig gulden te doneren aan een fonds voor vluchtelingen uit voormalig Joegoslavië.
Oja dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey nee, ik heb die roerbaknoedels
Niet zo heeel lyts trouwens, gewoon halfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |