Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook weer zoMaarja dan negeer je elkaar gewoon en dan af en toe voor de camera even iets leuks doen
Wat dan?quote:
Ja nee niet want cameraquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk is![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.
En je ziet ook af en toe in beeld wat ze dan denken en wat ze denken dat de andere dan denkt.
Nu nog 7 dates te gaan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga de toekomst van de SC maar weer eens verder helpen
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos hè!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:strani had het gewoon over zichzelf hoor
Zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos hè!
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:34 schreef Meke het volgende:
Ik ben ontzettend wispelturig, het verbaast me dat je je daar nog over verbaast
Maar echt ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten hè.
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?
Ik lees nu dit boek, ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft voor haar verjaardag van dertig verschillende mensen een date gevraagd (non-fictie) en beschrijft dan hoe de date ging
Oh leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.
Wat zijn je mogelijkheden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
Sushiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |