Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet best.
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Maar ik bedoel dan ook dat je tijdens de uitzending zit te kijken en denkt nou daar vliegen de vonken wel vanaf![]()
In dat soort gevallen, waar je het dus ook echt heel leuk hebt gehad, zou ik toch eerder zeggen. Ik weet niet of het wat is of wordt, dat moeten we bij een tweede date (zonder camera's) maar eens bekijken.
Want niet elke klik komt gelijk bij een eerste date hé. Al verschilt het wel van de Engelse versie t.o.v. onze versie. Hier is het nee gehalte wel heel erg hoog.
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat weten we allemaal allang van elkaar maar we vinden het wel okay zo.
Ik luister @Redefinequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!
Ik bedoel dat je date leven dan puur virtueel zou zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!
Je kunt toch ook in het echt daten met mensen van internet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je date leven dan puur virtueel zou zijnUiteraard is er niks mis met de vrouwen uit de SC
Dat eerste. Ja precies. Ik zou zelf daarom ook nooit eraan meedoen. Snap eigenlijk niet waarom iemand dat wel zou willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk isZeker met zo'n gekke setting en met camera erbij. Daardoor wil je sowieso ook niet alles over jezelf vertellen in verband met privacy van andere mensen enzo.
Ik zou dan ook heel snel neigen naar nog eens zonder camera's afspreken. Maarja, je wilt natuurlijk ook niet degene zijn die wél nog eens wil afspreken en dat de ander dan niet wil
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in het echt daten met mensen van internet?
En gelukkig maar![]()
Nee, ik zou dan sowieso eerder meedoen aan Married at First Sight denk ik dan First Dates. Maar dan alsnog vind ik de camera's inderdaad wel een redelijk zwaarwegend argument om het nooit te doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste. Ja precies. Ik zou zelf daarom ook nooit eraan meedoen. Snap eigenlijk niet waarom iemand dat wel zou willen.
Dat tweede zou ik ook doen als ik dan al mee zou doen. Als het een leuke date is, gewoon even kijken hoe het is zonder de camera's erbij.
Waarbij dan wel hetzelfde geldt als normaal. Als de ander een enorm saaie doos is waar niks uitkomt, dan spreek ik ook geen tweede keer meer af.
Haha ja was lichtelijk sarcastisch hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!![]()
Maar ik interpreteerde de opmerking van Strani als iets wat puur digitaal was.
Hoezo is het beter voor de toekomst van de SC als bepaalde leden even wat minder posten?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
En nogmaals, het is niks tegen Jobi, maar het gaat om de toekomst van deze SC. Ik cijfer mezelf deze maand ook even weg voor het nieuwe bloed.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet heb
Anders haakt het publiek afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo is het beter voor de toekomst van de SC als bepaalde leden even wat minder posten?Die logica snap ik even niet
En lopen de reclame-inkomsten terugquote:
Eerder aan Married at First Sight?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan sowieso eerder meedoen aan Married at First Sight denk ik dan First Dates. Maar dan alsnog vind ik de camera's inderdaad wel een redelijk zwaarwegend argument om het nooit te doen![]()
![]()
Ugh ja saaie mensen
En nog stééds niet gewonnenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:14 schreef Redefine het volgende:
@:Strani doet overigens al jaren mee aan De Spaanse droom.
Ja nouja dan word je wel uitgebreider gematcht en MOET je elkaar wel leren kennenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerder aan Married at First Sight?Dat is nou echt programma Nr 1 waar ik nooit aan mee zou willen doen, brrr
Nou, vaak zitten er van die koppels tussen waarvan je denkt "hoe dan"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja dan word je wel uitgebreider gematcht en MOET je elkaar wel leren kennen
Haha ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, vaak zitten er van die koppels tussen waarvan je denkt "hoe dan"![]()
En dan MOET je wel helemaal op huwelijksreis enzo en op elkaars lip zitten
Nee dat maak jij ervan hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!![]()
Maar ik interpreteerde de opmerking van Strani als iets wat puur digitaal was.
Hoe date je dan überhaupt digitaal? In DM?quote:
Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook weer zoMaarja dan negeer je elkaar gewoon en dan af en toe voor de camera even iets leuks doen
Wat dan?quote:
Ja nee niet want cameraquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk is![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.
En je ziet ook af en toe in beeld wat ze dan denken en wat ze denken dat de andere dan denkt.
Nu nog 7 dates te gaan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga de toekomst van de SC maar weer eens verder helpen
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos hè!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:strani had het gewoon over zichzelf hoor
Zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos hè!
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:34 schreef Meke het volgende:
Ik ben ontzettend wispelturig, het verbaast me dat je je daar nog over verbaast
Maar echt ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten hè.
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?
Ik lees nu dit boek, ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft voor haar verjaardag van dertig verschillende mensen een date gevraagd (non-fictie) en beschrijft dan hoe de date ging
Oh leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.
Wat zijn je mogelijkheden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
Sushiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |