Ik troost je met de gedachte dat ik er waarschijnlijk niet ben vanavondquote:
Precies, nu tel ik pas ECHT meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu dat je een keer hebt meegestreden om het kampioenschap zal het zéker opvallen ja!
Omdat ik er niet meer ben natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan er niet zo mijn vinger opleggen. Heb vaak gewoon niet echt zin ofzo.
Ja waar ben jij johquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat ik ik er niet meer ben natuurlijk
Toen was het sowieso rustig, ik had denk ik per maand toen aan posts wat ik vandaag per dag hebquote:
Dat zegt veel over in de inhoud van de SCquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Strani het volgende:
Leider in het maandklassement: "Ik heb niet zo veel te melden"
Gelukkig weet ik hoe ik mensen eruit kan kickenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik troost je met de gedachte dat ik er waarschijnlijk niet ben vanavondMijn analyserende blik is echt moordend
Guanaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer ben natuurlijk
Haaaa Guanabananana!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen was het sowieso rustig, ik had denk ik per maand toen aan posts wat ik vandaag per dag heb
Ik ben nu al vergeten?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt veel over in de inhoud van de SC
65quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt veel over in de inhoud van de SC
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij de groten van deze SC!
Wie?quote:
@Davequote:
quote:
Nee maar t is nu wel drie keer over de kop gegaan ten opzichte van toenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Een jaar geleden was de SC toch echt niet rustig en ik ook niet
Ja, maar rustig is andersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar t is nu wel drie keer over de kop gegaan ten opzichte van toen
Ja maar vooral de slechte matchesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
Guana!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier!quote:
Blij!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Guana![]()
![]()
Hoe blij ben jij met storm en regen?
quote:
H_T!quote:
Nog een bepaald thema of algemeen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een quiz voor op het vriendenweekend en word dolenthousiast hiervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |