SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Als ik straks mod ben zal ik hem aanpassen naar eender welke suggestie van jou.quote:
Albert Heijn: Als het druk is, dan krijg je een schoon karretje. De ingang zit tussen de karretjes en het hekje om naar binnen te gaan, dus ga ik alleen als het rustig is en ik het karretje zelf schoon moet maken.quote:
01001000 01100101 01110100 00100000 01100010 01101100 01101001 01101010 01100110 01110100 00100000 01100101 01100101 01101110 00100000 01110110 01110010 01100101 01100101 01101101 01100100 00100000 01110100 01100001 01100001 01101100 01110100 01101010 01100101 00101110quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
00101001101001010100101010011010I101010010101001101001010100101010011010010101001
Of een zoek de vaut.
Ongekend populair.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:29 schreef Dave het volgende:
Ik word nu zelfs in CUL getagd.![]()
Dank @:Kreator en @:Tally .
Nee geen spoilers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er al bekend wat ie gaat zeggen?
Zeg je nou dat @Cee niet speciaal is?!?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
EN NU BLIJKT DAT HET NUMMERTJE 1100 WAS EN IK HAD HET NOG NIET DOOR WAS ER NIET IETS SPECIAALS GEPLAND AL 3 WEKEN LANG OF ZO SORRY ANDERS HOOR
Dat is meestal erger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef usagi414 het volgende:
Rutte klinkt echt als ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld
In de tang houden om te voorkomen dat het ons in de houdgreep heeft. Hij zit weer lekker in z`n metaforen. Rutte is wat dat betreft een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
Als De Jonge begint ben ik veel sneller de weg kwijt met al die info
Zou toch leuk zijn als mensen ook eens gaan luisteren zodat het niet nog erger wordtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Zoveel veranderd er dus niet, een grote foei.
Niks gemist dan dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Momo het volgende:
Zoveel veranderd er dus niet, een grote foei.
De belangrijkste boodschap was om ook in de prive-sfeer je aan de maatregelen te houden.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De belangrijkste boodschap was om ook in de prive-sfeer je aan de maatregelen te houden.
Het zal wel heel cynisch van me zijn, maar de mensen voor wie deze boodschap is bedoeld kijken nu niet.
He Summerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:21 schreef summer52 het volgende:
Is er iemand recent bij de Bijenkorf in Amsterdam geweest?
http://www.telegraaf.nl/n(...)-sluiten-door-corona
quote:De Bijenkort is een drukbezochte, luxe fourniturenwinkel in hartje Amsterdam.
Waar moet ik nu mijn luxe fournituren halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
He Summer. Toen het nog een gewoon luxewarenhuis was en ik in de buurt woonde ben ik er wel geweest.
Maar wist niet dat er zoveel is veranderd sinds ik uit Amsterdam weg ben
[..]
Ohh wat kutquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Nexum het volgende:
Hmm, ik ben dan ook bang dat mijn havo examenjaar grotendeels online gaat zijn als dit zo doorgaat. En dat is nou juist precies wat ik niet wilde, want de laatste 3 maanden online dit jaar waren echt verspilde tijd, ik leerde niks en vond het echt vreselijk. Ik hoop echt dat de scholen nog wel open mogen
Ja, weetje en ik ga ook eerlijk zijn: het is nou echt niet alsof ik de regels zo goed in acht heb genomen, maar als dit zo doorgaat ben ik echt 100 % bereid om me gewoon weer lekker terug te trekken thuis. Want ik gun mezelf en mijn klasgenoten een goed schooljaar dat niet hoeft online hoeft + ik gun mensen geen doden meer van geliefden.quote:
Het zijn allemaal telefoonnummer linkjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
01001000 01100101 01110100 00100000 01100010 01101100 01101001 01101010 01100110 01110100 00100000 01100101 01100101 01101110 00100000 01110110 01110010 01100101 01100101 01101101 01100100 00100000 01110100 01100001 01100001 01101100 01110100 01101010 01100101 00101110
Ik zit net te bedenken dat mijn neef (wordt 18 in september) nu ook zijn examenjaar ingaat. En ik was echt zo blij dat hij niet dit jaar examen hoefde te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Nexum het volgende:
Hmm, ik ben dan ook bang dat mijn havo examenjaar grotendeels online gaat zijn als dit zo doorgaat. En dat is nou juist precies wat ik niet wilde, want de laatste 3 maanden online dit jaar waren echt verspilde tijd, ik leerde niks en vond het echt vreselijk. Ik hoop echt dat de scholen nog wel open mogen
Wel herkenbaar hoor! Mijn dochter gaat nu naar 5 VWO en ze heeft naar omstandigheden echt wel haar best gedaan vorig jaar, maar van veel vakken lopen ze toch wat achter met de stof, practica zijn niet gedaan, veel toetsen niet afgenomen n haar motivatie zakte in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Nexum het volgende:
Ik keek ook niet, wij waren onze Ikea tafel in elkaar aan het knutselen en zijn helemaal de tijd vergetenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De belangrijkste boodschap was om ook in de prive-sfeer je aan de maatregelen te houden.
Het zal wel heel cynisch van me zijn, maar de mensen voor wie deze boodschap is bedoeld kijken nu niet.
Hopelijk is er een soort 'zomerschool' in de herfstvakantie en/of kerstvakantie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor! Mijn dochter gaat nu naar 5 VWO en ze heeft naar omstandigheden echt wel haar best gedaan vorig jaar, maar van veel vakken lopen ze toch wat achter met de stof, practica zijn niet gedaan, veel toetsen niet afgenomen n haar motivatie zakte in.
Voor haar is het ook goed dat ze nu weer gewoon naar school kan, de schade inhalen. Wij hopen ook dat de scholen nu gewoon open kunnen blijven.
Ik kijk niet, omdat ik de foei mag niet toontje van Mark Rutte en Hugo de Jonge niet kan verdragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek ook niet, wij waren onze Ikea tafel in elkaar aan het knutselen en zijn helemaal de tijd vergeten
Ik zou je dolgraag tips willen geven maar ik heb mijn voorexamenjaar dit jaar puur gehaald omdat ik er voor corona al goed voorstond + mijn herkansingen goed heb gemaakt. En dat was echt puur geluk, ik hoef over het algemeen (geld absoluut niet altijd hoor) niet zo veel te leren want op korte termijn pik ik best wel veel dingen op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken dat mijn neef (wordt 18 in september) nu ook zijn examenjaar ingaat. En ik was echt zo blij dat hij niet dit jaar examen hoefde te doen.
@:Molloot200 heb jij tips voor Nexum voor het online studeren ?
Het is nu eerst zaak dat er in kaart wordt gebracht welke kinderen op welke vlakken achterstanden hebben opgelopen. Ik denk dat er veel getoetst gaat worden voor de herfstvakantiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is er een soort 'zomerschool' in de herfstvakantie en/of kerstvakantie.
Schat (als ik dit een keer tegen je mag zeggen), ik twijfel er niet aan dat jij en je familie jullie uiterste best doen om je aan de maatregelen te houden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek ook niet, wij waren onze Ikea tafel in elkaar aan het knutselen en zijn helemaal de tijd vergeten
Hoiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
He Summer. Toen het nog een gewoon luxewarenhuis was en ik in de buurt woonde ben ik er wel geweest.
Maar wist niet dat er zoveel is veranderd sinds ik uit Amsterdam weg ben
[..]
Corona discrimineert niet, het maakt geen onderscheid tussen de Action en de Bijenkorfquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik ben echt wel tig jaren geleden in de Bijenkorf geweest was toen al een chique winkel!Maar ja chique of niet nu wel dicht omdat er medewerkers besmet zijn!
Vanmorgen om 11 uur begonnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, bij de Bijenkorf heet het Coronae en bij de Action Krona, maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Corona discrimineert niet, het maakt geen onderscheid tussen de Action en de Bijenkorf
Het is gewoon echt een rotsituatie. Voor mij is het gewoon vooral een sociaal probleem, ik heb gewoon mensen om me heen nodig en de structuur van een fysieke school. Ik heb ZO erg genoten van mijn voorexamenjaar omdat ik gewoon echt een hele leuke klas had en ik me heel erg op m'n plekje voelde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor! Mijn dochter gaat nu naar 5 VWO en ze heeft naar omstandigheden echt wel haar best gedaan vorig jaar, maar van veel vakken lopen ze toch wat achter met de stof, practica zijn niet gedaan, veel toetsen niet afgenomen n haar motivatie zakte in.
Voor haar is het ook goed dat ze nu weer gewoon naar school kan, de schade inhalen. Wij hopen ook dat de scholen nu gewoon open kunnen blijven.
@molloot200 laat maar zitten met je tips. @Nexum heeft het prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zou je dolgraag tips willen geven maar ik heb mijn voorexamenjaar dit jaar puur gehaald omdat ik er voor corona al goed voorstond + mijn herkansingen goed heb gemaakt. En dat was echt puur geluk, ik hoef over het algemeen (geld absoluut niet altijd hoor) niet zo veel te leren want op korte termijn pik ik best wel veel dingen op.
Maar wat ik sowieso mee kan geven:
- Ik zou bij sommige lessen die veel lesstof hebben (geschiedenis, aardrijkskunde etc) echt de praatvakken zeg maar, de lessen online opnemen. Zo kun je wat de docent heeft verteld later terugluisteren en voor jezelf aantekeningen maken.
- Plannen, plannen, nog meer plannen. Op papier, niet digitaal. Digitaal helpt niemand, tenzij je 100 % zeker weet dat je het digitaal overzichtelijker vind.
-Plan niet tussen je lessen pauzes in, doe dit pas in de avond. Ik heb over het algemeen gemerkt dat ik het fijner vind om tussen de lessen door huiswerk/opdrachten te maken en dan in de avond te ontspannen
- Stel ALSJEBLIEFT veel vragen. Gewoon doen. Online lessen kunnen heel saai zijn, omdat docenten nogal de neiging hebben on aan n stuk door te lullen. Door te vragen maak je het voor jezelf ook wat uitdagender. En je leert het beste door interactie.
Mooie quote.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Corona discrimineert niet, het maakt geen onderscheid tussen de Action en de Bijenkorf
Dat mag, hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Schat (als ik dit een keer tegen je mag zeggen), ik twijfel er niet aan dat jij en je familie jullie uiterste best doen om je aan de maatregelen te houden.
Leuk dat er ook een The Mask masker isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
Mondmaskers voor Halloween
[ afbeelding ]
OH je vroeg hem om tips voor mij? SORRIEEE dat had ik even niet door, leesfoutjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Molloot200 laat maar zitten met je tips. @:Nexum heeft het prima voor elkaar.
Neen, om 18:15 uurquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het is toch een volkomen terechte toon? Hoe moeten ze dan praten zodat de boodschap wel voor iedereen duidelijk is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik kijk niet, omdat ik de foei mag niet toontje van Mark Rutte en Hugo de Jonge niet kan verdragen.
Deed mijn dochter ook veel, Facetimen tijdens de les. Uiteraard ook voor de gezelligheid maar ook wel om te overleggen over opdrachten of samen te werkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een rotsituatie. Voor mij is het gewoon vooral een sociaal probleem, ik heb gewoon mensen om me heen nodig en de structuur van een fysieke school. Ik heb ZO erg genoten van mijn voorexamenjaar omdat ik gewoon echt een hele leuke klas had en ik me heel erg op m'n plekje voelde.
Nou moet ik wel zeggen dat ik met 2 van mijn klasgenoten waarmee ik bevriend ben geraakt wel elke les heb gefacetimed, en dat was wel echt lachen. Daardoor hield ik nog toch wel wat contact, wat ik heel fijn vond. Dus mochten we weer online moeten ga ik gewoon weer lekker FaceTimen tijdens de les
Doen scholen dit eigenlijk nog niet?? Volgens mij kunnen ze hier ZOVEEL tijd mee winnen. Dat je een instructie maakt die heel 5havo tegelijk kan zien, zonder interactie. En dan interactie voor mensen die verdieping willen of dingen niet snappen. Je kunt ZOVEEL met flip the classroom-achtigte constructies hierin, echt zonde (een vriendin van mij staat voor de klas en ziet dat ook heel veel bij haar collega'squote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:49 schreef Nexum het volgende:
- Ik zou bij sommige lessen die veel lesstof hebben (geschiedenis, aardrijkskunde etc) echt de praatvakken zeg maar, de lessen online opnemen. Zo kun je wat de docent heeft verteld later terugluisteren en voor jezelf aantekeningen maken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
OH je vroeg hem om tips voor mij? SORRIEEE dat had ik even niet door, leesfoutje![]()
![]()
Ja, daar dacht ik ook al aan, dat dat voor haar na zolang wachten wel heel fijn isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:54 schreef Arizona het volgende:
Stiekem ben ik wel heel blij voor mijn dochter dat ze afgelopen zaterdag een geweldig leuk sweet16 tuinfeest heeft gehad met 10 vriendinnen... Zou ze nu dus niet meer mogen organiseren... Maar hier kan ze weer even op teren )
Nou dit jaar deden sommige docenten dat wel, bij biologie bijvoorbeeld. Dan hadden ze gewoon een filmpje met de lesstof klaar staan en mochten mensen vragen stellen waar nodig. Maar lang niet alle docenten deden dit, volgens mij was de biologiedocent de enige.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Doen scholen dit eigenlijk nog niet?? Volgens mij kunnen ze hier ZOVEEL tijd mee winnen. Dat je een instructie maakt die heel 5havo tegelijk kan zien, zonder interactie. En dan interactie voor mensen die verdieping willen of dingen niet snappen. Je kunt ZOVEEL met flip the classroom-achtigte constructies hierin, echt zonde (een vriendin van mij staat voor de klas en ziet dat ook heel veel bij haar collega's) om kostbare tijd van zowel docenten als leerlingen te verspillen met drie keer hetzelfde live college
Ook fijn voor leerlingen om meer hun eigen tijd in te kunnen delen. Je kunt dan kiezen of je het 's ochtends of 's avonds kijkt en kunt jist zoveel voordeel hier ook uithalen.
Desalniettemin hoop ik dat je straks gewoon naar school mag weer en dat in elk geval straks je examens en stunt en uitreiking en gala enzo doorgaanOf eigenlijk vooral de leuke dingen, want examens hebben ze nu zo lang om daar rekening mee te houden dat die vast wl doorgaan
Ohh en dan gaan we allemaal vlaggen aan die vakjes hangen en vet veel merch met songfestivalforum.nl, ik zie dat nog wel werken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we volgend jaar het Songfestival zo beleven
[ afbeelding ]
Is er ooit een ESC buiten georganiseerd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we volgend jaar het Songfestival zo beleven
[ afbeelding ]
Maar 'zond' hij dat filmpje dan uit tijdens een vaste lestijd? Of kon je het gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou dit jaar deden sommige docenten dat wel, bij biologie bijvoorbeeld. Dan hadden ze gewoon een filmpje met de lesstof klaar staan en mochten mensen vragen stellen waar nodig. Maar lang niet alle docenten deden dit, volgens mij was de biologiedocent de enige.
En stunt en gala heb ik trouwens niet! Ik doe volwassenonderwijs (VAVO).
De afgelopen week is het aantal besmettingen gelijk gebleven, net als het aantal mensen dat procentueel positief getest wordt. Het reproductiegetal is de afgelopen week afgenomen, dus we gaan nu weer de goede kant op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is toch een volkomen terechte toon? Hoe moeten ze dan praten zodat de boodschap wel voor iedereen duidelijk is?
Ja maar dat is nog weer wat anders; dan vind je de persconferentie of de boodschap niet nodig. Het toontje heb ik echt helemaal niet zo beleefd. Bovendien hebben we in zo'n pandemie-situatie toch jst iemand nodig id eons verteld hoe het moet, want niemand heeft dit ooit meegemaakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De afgelopen week is het aantal besmettingen gelijk gebleven, net als het aantal mensen dat procentueel positief getest wordt. Het reproductiegetal is de afgelopen week afgenomen, dus we gaan nu weer de goede kant op.
Hahaha ja ik zou het als het niet anders kan ook wel grappig vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh en dan gaan we allemaal vlaggen aan die vakjes hangen en vet veel merch met songfestivalforum.nl, ik zie dat nog wel werken hoor![]()
![]()
En nee, natuurlijk niet zoals we het het liefst willen, maar ik hou er maar liever rekening mee dat het niet of zo gaat, dan kan het alleen maar tegenvallen als het straks toch normaal mag![]()
Hij had ze klaarstaan op Discord (een platform waar je ook kan videobellen, het wordt voornamelijk door gamers gebruikt dus ik vond het al geinig dat hij het hier op zettequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar 'zond' hij dat filmpje dan uit tijdens een vaste lestijd? Of kon je het gewoon downloaden?
Ohh dat scheelt nog iets! Maar hoop wel dat je nog steeds een fijne afsluiting hebt
Mollie zat in dezelfde situatie als jij (hij is alleen net iets ouder denk ik). Gedoe, gezeik met al dat online onderwijs en tentamens. Maar hij heeft het het beste ervan weten te maken, en staat er nu eigenlijk beter voor dan verwacht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
OH je vroeg hem om tips voor mij? SORRIEEE dat had ik even niet door, leesfoutje![]()
![]()
Ik gebruikte Discord om met mijn mede bordspelspelers te communiceren. (of zijn dat ook gamers?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hij had ze klaarstaan op Discord (een platform waar je ook kan videobellen, het wordt voornamelijk door gamers gebruikt dus ik vond het al geinig dat hij het hier op zette)
Ja liever met van die vakken waar je echt wat leuks van kan maken nog (en waar je dan denk ik ook mag opstaan en dansen, als je maar binnen het vak blijft?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zou het als het niet anders kan ook wel grappig vinden
Ahh daar ben ik blij om! Ik denk dat heel veel scholieren/studenten er moeite mee hebben,dus vind het wel fijn om goede verhalen te horen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mollie zat in dezelfde situatie als jij (hij is alleen net iets ouder denk ik). Gedoe, gezeik met al dat online onderwijs en tentamens. Maar hij heeft het het beste ervan weten te maken, en staat er nu eigenlijk beter voor dan verwacht.
O, ja, dat vind ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hij had ze klaarstaan op Discord (een platform waar je ook kan videobellen, het wordt voornamelijk door gamers gebruikt dus ik vond het al geinig dat hij het hier op zette)
Discord wordt voor zover ik weet echt door super veel mensen gebruikt, ook gewoon servers voor je favoriete tv-show, pop culture servers, etc. Ik zit er zelf op!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik gebruikte Discord om met mijn mede bordspelspelers te communiceren. (of zijn dat ook gamers?)
Goed punt, polonaise nu dus ook alquote:
Online onderwijs is natuurlijk (in het middelbareschool-onderwijs) natuurlijk heel nieuw he. Op de school van mijn dochter waren ze al heel blij dat ze een Teams-cursus hadden gehad zodat ze vrij snel online lessen via Teams konden opstarten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Doen scholen dit eigenlijk nog niet?? Volgens mij kunnen ze hier ZOVEEL tijd mee winnen. Dat je een instructie maakt die heel 5havo tegelijk kan zien, zonder interactie. En dan interactie voor mensen die verdieping willen of dingen niet snappen. Je kunt ZOVEEL met flip the classroom-achtigte constructies hierin, echt zonde (een vriendin van mij staat voor de klas en ziet dat ook heel veel bij haar collega's) om kostbare tijd van zowel docenten als leerlingen te verspillen met drie keer hetzelfde live college
Ook fijn voor leerlingen om meer hun eigen tijd in te kunnen delen. Je kunt dan kiezen of je het 's ochtends of 's avonds kijkt en kunt jist zoveel voordeel hier ook uithalen.
Desalniettemin hoop ik dat je straks gewoon naar school mag weer en dat in elk geval straks je examens en stunt en uitreiking en gala enzo doorgaanOf eigenlijk vooral de leuke dingen, want examens hebben ze nu zo lang om daar rekening mee te houden dat die vast wl doorgaan
Ja eigenlijk zou het best handig zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja liever met van die vakken waar je echt wat leuks van kan maken nog (en waar je dan denk ik ook mag opstaan en dansen, als je maar binnen het vak blijft?), dan allemaal een stoeltje en stil blijven zitten!
Denemarken 2001. Er ergens in Rotterdam ligt ook zo`n stadionquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is er ooit een ESC buiten georganiseerd?
JORTgeschiedenisquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Online onderwijs is natuurlijk (in het middelbareschool-onderwijs) natuurlijk heel nieuw he. Op de school van mijn dochter waren ze al heel blij dat ze een Teams-cursus hadden gehad zodat ze vrij snel online lessen via Teams konden opstarten.
Maar ben het met jou eens dat er met "standaard lessen" heel veel winst te behalen valt. Ook qua verdieping wel. Mijn dochter kijkt nu al vaak flimpjes gemaakt door bijv. scheikundedocenten (niet van haar school) over bepaalde onderwerpen als ze wat extra uitleg of verdieping nodig heeft.
Van mij mag die 3 kussen op de wang nooit meer terugkomen. Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Denemarken 2001. Er ergens in Rotterdam ligt ook zo`n stadion
Ja, volgens mij vooral bij oudere leraren dat het al genoeg gedoe was om op te starten inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Online onderwijs is natuurlijk (in het middelbareschool-onderwijs) natuurlijk heel nieuw he. Op de school van mijn dochter waren ze al heel blij dat ze een Teams-cursus hadden gehad zodat ze vrij snel online lessen via Teams konden opstarten.
Maar ben het met jou eens dat er met "standaard lessen" heel veel winst te behalen valt. Ook qua verdieping wel. Mijn dochter kijkt nu al vaak flimpjes gemaakt door bijv. scheikundedocenten (niet van haar school) over bepaalde onderwerpen als ze wat extra uitleg of verdieping nodig heeft.
Het is goed dat er nu aandacht komt voor de feestjes en verjaardagen thuis, want daar gaat het vooral fout. Toch vind ik niet dat hij met: "laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed..." moest beginnen. Want we gaan gewoon weer de goede kant op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog weer wat anders; dan vind je de persconferentie of de boodschap niet nodig. Het toontje heb ik echt helemaal niet zo beleefd. Bovendien hebben we in zo'n pandemie-situatie toch jst iemand nodig id eons verteld hoe het moet, want niemand heeft dit ooit meegemaakt?
@usagi414quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jobi op avontuurquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Maar ik heb controle over het weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland h
Nee, dat is waar. Is misschien ook lastig dat je in dezelfde persconferentie de hoogopgeleide mensen die zelf risico's kunnen inschatten en grafieken kunnen lezen n mensen die gewoon als idioten weer staan te knuffelen en huisfeesten met tachtig man geven aan moet spreken, waardoor je automatisch meer op het niveau van de tweede gaat zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is goed dat er nu aandacht komt voor de feestjes en verjaardagen thuis, want daar gaat het vooral fout. Toch vind ik niet dat hij met: "laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed..." moest beginnen. Want we gaan gewoon weer de goede kant op.
Ik vind het zeker goed dat er een persconferentie is, dit zorgt hopelijk toch weer voor een duwtje in de goede richting.
Ohh chillquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Wat deed je vorige week dan Nexumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Dat kan haast niet andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spin![]()
https://www.borneboeit.nl(...)p-prins-bernhardlaan
Hey, das niet mijn schuld. Meneer Onweer is nogal eigenwijsquote:
Heel die uitzending naar de teringquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland h
Nee leek mij ook wel logischquote:
Haha ja en schadeclaims van San Marinoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel die uitzending naar de tering![]()
Krijg je in ieder geval minder gelikte optredens
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI benquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is jouw naam van Sailor Moon trouwens?
TIMMEEEEEHquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
Oh grappig, ik had er USA GI echt nog nooooit gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Wat grappig! Sailor Moon is een Japanse anime, het is de enige anime naast Pokmon die ik echt volg. Usagi is de hoofdpersoon in de serie dus ik dacht even dat het daarvan was. Tis een erg mooie naam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Haa GasTim!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
KAN TOCH NIET ARI!quote:
Dan winnen wij wel een tweede keerquote:
Vind ik meer wat voor Estlandquote:
Meke wat make je me nou!!quote:
Nee het stond er echt, jij hebt de post zitten edittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Oeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Zit er iemand "Ik weet er alles van" te kijken... zegt een gozer dat ie 8 van de 10 Olympische sporten wel kent.
Bobsleen noemt ie rodelen, dat kan ik me nog enigszins voorstellen
Biathlon is volgens hem discuswerpen![]()
![]()
hoe dan
Shorrtrack is volgens hem langlaufen
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Dan heb je het zo snel aangepast dat ik het niet gezien heb. En @Arizona heeft heel vaak gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
@:usagi414![]()
moest zijn
![]()
![]()
Had het al veranderd maar Arizona was te snel met reageren![]()
Arizona je hebt gelukkig gelijk, net zoals het nu ook duidelijk is dat niet alleen oude en kwetsbare mensen getroffen worden!
Hele leuke quiz jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
Ja bij per seconde wijzer of twee voor twaalf heb ik altijd wel het gevoel dat ik slim ben als ik iets weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Mijn oudste zoon zou over 2 weken beginnen aan MBO ICT Developer, geen idee hoe het daar gaat verlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Oja @:usagi414, ik heb een foto van je gevondenDamn. Er blijft ook niets geheim voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ach ja, ik leef nog!quote:
Zou het ook tof vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruikenquote:
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze is stiekem al mod!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Gelukkig denk je niet zo ver door als @Mekequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denken
Pointlessquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Ik denk nooit door!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ssst dat mag nog niet lekkenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!quote:
Je leest het er zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genietenquote:
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaagquote:
Geef toe; ik zit warm!quote:
Er is nu ook een VIPs variant, heb je die al zien? (Ik niet)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @Cyan9 daarover heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doenquote:
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kuntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
Oh, daar gaat m'n vorige reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Wat voor mot?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat nu bij De Slimste over de mot!
Hoeft eigenlijk ook niet, ik heb je gewoon doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doen
Jullie worden allebei half-blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Ik wilde hem al niet makenquote:
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
We schijnen een voorsteltopic te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kunt![]()
Die is wel een faal hoor Meke!
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepastquote:
Turquoisequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie worden allebei half-blauw?
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
We schijnen een voorsteltopic te hebben.
Dit klinkt alleen maar fouterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepast
Oeh dat kleurtje hadden we nog nietquote:
Pobi Jobi Joquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'quote:
Een afkorting van het fonetische Ajobinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een Jobi is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9
https://www.thebestsocial(...)nte-sjaan-polonaise/
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplantquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplant
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om vaak aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'
Ok Sjaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
@ die ene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoor
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).
quote:
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.quote:
Nee maar @Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
Uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
En je lt ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Aan de ene kant @Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierna gelijk aan de zuurstof?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker h
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Ik las hem ook zonder adem te halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker h
Ja maar dat komt omdat jij ook aan het werk bent overdagquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
En je lt ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan de ene kant @:Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedacht
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!quote:
Ja ik dacht er is nu toch weer plek op de ICquote:
Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Nou dan hoop ik wel dat @Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noorden
En alsnog ruim op iedereen voorlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!
Al is dat de laatste tijd al wat normaler geworden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dacht er is nu toch weer plek op de IC
Ja maar ik post - als ik thuiswerkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij ook aan het werk bent overdag
Nee @Hamlapjes neem ik meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik wel dat @:Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesproken
Ja prioriteit gaat naar voetbalquote:
Kijk als het nou wielrennen is... gelukkig zijn wielrenners verstandig om niet tijdens onze Jitsi sessies te fietsen.quote:
Jaaa lekker hquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, voor het eerst weer onder de 25 graden eind van de dag binnen
quote:
Ja ik weet het ook niet, weet zonder mij niemand wat te doen 's nachts?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alsnog ruim op iedereen voorlopen
Overdag heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik post - als ik thuiswerk- soms nog wel eens leuke Hamiltongifjes
Zoals deze:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik post - als ik thuiswerk- soms nog wel eens leuke Hamiltongifjes
Ik snap dit dus ook niet. Het laat volgens mij heel veel potentieel liggen voor kwalitatief beter onderwijs wat ook nog eens makkelijker passend is te maken voor de leerling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, weet zonder mij niemand wat te doen 's nachts?
quote:
Nee meestal gooi ik m'n telefoon ook weg, maar soms is hij toch te verleidelijkquote:
Als je jouw telefoons blijft weggooien dan moet je wel blijven werken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee meestal gooi ik m'n telefoon ook weg, maar soms is hij toch te verleidelijk
Ja echt slimquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik snap dit dus ook niet. Het laat volgens mij heel veel potentieel liggen voor kwalitatief beter onderwijs wat ook nog eens makkelijker passend is te maken voor de leerling.
Op de universiteit hadden wij bij de vakken Accounting een docent die dus een hele online methode had opgezet. Veel korte filmpjes met de verscheidene theorie, sommige stukjes theorie ook op verschillende manieren uitgelegd. Ook echt superleuk gedaan vervolgens, zoals bijvoorbeeld dit:
Dat combineerde hij dan met de gewone hoor- en werkcolleges, waar hij dan veel sneller de diepte in kon, een leuke case kon behandelen en dus niet een uur lang droge theorie hoefde uit te leggen. Daarnaast kon je online nog testjes doen, soms ook voor bonuspunten, waarbij je direct feedback kreeg op je gegeven antwoorden. En rondom de tentamens had hij dan een online vragenuurtje en de dag/avond na het tentamen nam hij meteen al het tentamen online door met de antwoorden en vragen bij de studenten. Dat werkte echt super!
Kost je wat tijd om dat op te zetten, maar als je het eenmaal hebt staan, heb je er heel lang voordeel van en het geeft leerlingen veel meer mogelijkheden om hun eigen tijd in te delen, moeilijke onderwerpen nog eens een keer extra te kijken, door de testjes te zien of ze het begrijpen en makkelijk anoniem vragen stellen bij zo'n vragenuur. Zoveel mogelijkheden en flexibiliteit, zonder dat het per se ten koste moet gaan van de lessen in de klas, integendeel. Gewoon zonde dat hier niet meer mee wordt gedaan in onderwijsland.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je jouw telefoons blijft weggooien dan moet je wel blijven werken.
Ik ben van plan aanwezig te zijn!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik wel dat @:Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesproken
f dat, f jullie hebben het achter de schermen gezellig zonder mij!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?
quote:
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
f dat, f jullie hebben het achter de schermen gezellig zonder mij!
Jij hebt je bed naast je werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Spannendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Oehquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Zeker! Let je nooit op op Jitsi?quote:
Podverdommequote:
Nou in elk geval niet Jobi!!quote:
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Podverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou ik niet grappig moeten vinden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Heb wel het idee dat er op uni's wat makkelijker middelen wordt vrijgemaakt voor dit soort projecten, jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slimEn op de universiteit heb ik ook wel het idee dat docenten daar veel meer ruimte voor krijgen? Eigenlijk zonde dat we van tevoren nog niet wisten hoe het allemaal was gelopen, dan hadden scholen waarschijnlijk vanaf 15 maart tot 1 april geen lesgegeven om alles goed op orde te krijgen, maar toen dachten ze nog dat iedereen vanaf 6 april weer naar school mocht
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.quote:
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Jouw gele stoel is stiekem ook een bed?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.
quote:
Laat Rob Geus er maar niet kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijken
He wat is dit nou weer!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Ja, maar een met furie schuimbekkende Jobi van frustratie is ook wel entertaining hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te maken
En voor je Hans Klok imitatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Die luie stoel zit ik al best een paar weken niet meer in hoor, de bureaustoel is beter voor m'n onderkinnen
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval nietquote:
Dat ookquote:
NEEEEE DIE MOET SOWIESO WEGBLIJVENquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat Rob Geus er maar niet kijken.
Ik bedoelde Only Connectquote:
Aan de andere kant, dan valt het ook niet op wat ik voor de schermen allemaal doequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval niet
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Noem je je zelf nou internet gekkie ?
Ja het is wel een zwaar offerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ook![]()
MOET JE ALLEMAAL MISSEN HE MORGENAVOND
Nou ik zou je prioriteiten nogmaals heroverwegen!quote:
quote:
Zelfkennisquote:
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordt
Nieuwe nachtbrakerquote:
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruiken
quote:
Jouw punt is helemaal geen punt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |