quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!quote:
Je leest het er zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genietenquote:
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaagquote:
Geef toe; ik zit warm!quote:
Er is nu ook een VIPs variant, heb je die al zien? (Ik niet)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @Cyan9 daarover heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doenquote:
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kuntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
Oh, daar gaat m'n vorige reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Wat voor mot?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat nu bij De Slimste over de mot!
Hoeft eigenlijk ook niet, ik heb je gewoon doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doen
Jullie worden allebei half-blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Ik wilde hem al niet makenquote:
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
We schijnen een voorsteltopic te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kunt![]()
Die is wel een faal hoor Meke!
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepastquote:
Turquoisequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie worden allebei half-blauw?
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
We schijnen een voorsteltopic te hebben.
Dit klinkt alleen maar fouterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepast
Oeh dat kleurtje hadden we nog nietquote:
Pobi Jobi Joquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'quote:
Een afkorting van het fonetische Ajobinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een Jobi is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9
https://www.thebestsocial(...)nte-sjaan-polonaise/
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplantquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplant
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om vaak aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'
Oké Sjaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
@ die ene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoor
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).
quote:
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.quote:
Nee maar @Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
Uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
En je láát ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Aan de ene kant @Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierna gelijk aan de zuurstof?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hè
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Ik las hem ook zonder adem te halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hè
Ja maar dat komt omdat jij ook aan het werk bent overdagquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
En je láát ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan de ene kant @:Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedacht
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!quote:
Ja ik dacht er is nu toch weer plek op de ICquote:
Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Nou dan hoop ik wel dat @Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noorden
En alsnog ruim op iedereen voorlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!
Al is dat de laatste tijd al wat normaler geworden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dacht er is nu toch weer plek op de IC
Ja maar ik post - als ik thuiswerkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij ook aan het werk bent overdag
Nee @Hamlapjes neem ik meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik wel dat @:Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesproken
Ja prioriteit gaat naar voetbalquote:
Kijk als het nou wielrennen is... gelukkig zijn wielrenners verstandig om niet tijdens onze Jitsi sessies te fietsen.quote:
Jaaa lekker hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, voor het eerst weer onder de 25 graden eind van de dag binnen
quote:
Ja ik weet het ook niet, weet zonder mij niemand wat te doen 's nachts?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alsnog ruim op iedereen voorlopen
Overdag heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik post - als ik thuiswerk- soms nog wel eens leuke Hamiltongifjes
Zoals deze:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik post - als ik thuiswerk- soms nog wel eens leuke Hamiltongifjes
Ik snap dit dus ook niet. Het laat volgens mij heel veel potentieel liggen voor kwalitatief beter onderwijs wat ook nog eens makkelijker passend is te maken voor de leerling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Doen scholen dit eigenlijk nog niet?? Volgens mij kunnen ze hier ZOVEEL tijd mee winnen. Dat je een instructie maakt die heel 5havo tegelijk kan zien, zonder interactie. En dan interactie voor mensen die verdieping willen of dingen niet snappen. Je kunt ZOVEEL met flip the classroom-achtigte constructies hierin, echt zonde (een vriendin van mij staat voor de klas en ziet dat ook heel veel bij haar collega's) om kostbare tijd van zowel docenten als leerlingen te verspillen met drie keer hetzelfde live college
Ook fijn voor leerlingen om meer hun eigen tijd in te kunnen delen. Je kunt dan kiezen of je het 's ochtends of 's avonds kijkt en kunt júist zoveel voordeel hier ook uithalen.
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, weet zonder mij niemand wat te doen 's nachts?
quote:
Nee meestal gooi ik m'n telefoon ook weg, maar soms is hij toch te verleidelijkquote:
Als je jouw telefoons blijft weggooien dan moet je wel blijven werken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee meestal gooi ik m'n telefoon ook weg, maar soms is hij toch te verleidelijk
Ja echt slimquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik snap dit dus ook niet. Het laat volgens mij heel veel potentieel liggen voor kwalitatief beter onderwijs wat ook nog eens makkelijker passend is te maken voor de leerling.
Op de universiteit hadden wij bij de vakken Accounting een docent die dus een hele online methode had opgezet. Veel korte filmpjes met de verscheidene theorie, sommige stukjes theorie ook op verschillende manieren uitgelegd. Ook echt superleuk gedaan vervolgens, zoals bijvoorbeeld dit:
Dat combineerde hij dan met de gewone hoor- en werkcolleges, waar hij dan veel sneller de diepte in kon, een leuke case kon behandelen en dus niet een uur lang droge theorie hoefde uit te leggen. Daarnaast kon je online nog testjes doen, soms ook voor bonuspunten, waarbij je direct feedback kreeg op je gegeven antwoorden. En rondom de tentamens had hij dan een online vragenuurtje en de dag/avond na het tentamen nam hij meteen al het tentamen online door met de antwoorden en vragen bij de studenten. Dat werkte echt super!
Kost je wat tijd om dat op te zetten, maar als je het eenmaal hebt staan, heb je er heel lang voordeel van en het geeft leerlingen veel meer mogelijkheden om hun eigen tijd in te delen, moeilijke onderwerpen nog eens een keer extra te kijken, door de testjes te zien of ze het begrijpen en makkelijk anoniem vragen stellen bij zo'n vragenuur. Zoveel mogelijkheden en flexibiliteit, zonder dat het per se ten koste moet gaan van de lessen in de klas, integendeel. Gewoon zonde dat hier niet meer mee wordt gedaan in onderwijsland.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je jouw telefoons blijft weggooien dan moet je wel blijven werken.
Ik ben van plan aanwezig te zijn!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik wel dat @:Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesproken
Óf dat, óf jullie hebben het achter de schermen gezellig zonder mij!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus in de nacht kunnen we alleen het met jou doen?
quote:
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Óf dat, óf jullie hebben het achter de schermen gezellig zonder mij!
Jij hebt je bed naast je werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Spannendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Oehquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Zeker! Let je nooit op op Jitsi?quote:
Podverdommequote:
Nou in elk geval niet Jobi!!quote:
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Podverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou ik niet grappig moeten vinden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Heb wel het idee dat er op uni's wat makkelijker middelen wordt vrijgemaakt voor dit soort projecten, jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slimEn op de universiteit heb ik ook wel het idee dat docenten daar veel meer ruimte voor krijgen? Eigenlijk zonde dat we van tevoren nog niet wisten hoe het allemaal was gelopen, dan hadden scholen waarschijnlijk vanaf 15 maart tot 1 april geen lesgegeven om alles goed op orde te krijgen, maar toen dachten ze nog dat iedereen vanaf 6 april weer naar school mocht
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.quote:
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Jouw gele stoel is stiekem ook een bed?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.
quote:
Laat Rob Geus er maar niet kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijken
He wat is dit nou weer!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Ja, maar een met furie schuimbekkende Jobi van frustratie is ook wel entertaining hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te maken
En voor je Hans Klok imitatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Die luie stoel zit ik al best een paar weken niet meer in hoor, de bureaustoel is beter voor m'n onderkinnen
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval nietquote:
Dat ookquote:
NEEEEE DIE MOET SOWIESO WEGBLIJVENquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat Rob Geus er maar niet kijken.
Ik bedoelde Only Connectquote:
Aan de andere kant, dan valt het ook niet op wat ik voor de schermen allemaal doequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval niet
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Noem je je zelf nou internet gekkie ?
Ja het is wel een zwaar offerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ook![]()
MOET JE ALLEMAAL MISSEN HE MORGENAVOND
Nou ik zou je prioriteiten nogmaals heroverwegen!quote:
quote:
Zelfkennisquote:
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordt
Nieuwe nachtbrakerquote:
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruiken
quote:
Jouw punt is helemaal geen punt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |