Ssst dat mag nog niet lekkenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!quote:
Je leest het er zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genietenquote:
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaagquote:
Geef toe; ik zit warm!quote:
Er is nu ook een VIPs variant, heb je die al zien? (Ik niet)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @Cyan9 daarover heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doenquote:
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kuntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
Oh, daar gaat m'n vorige reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Wat voor mot?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat nu bij De Slimste over de mot!
Hoeft eigenlijk ook niet, ik heb je gewoon doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doen
Jullie worden allebei half-blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Ik wilde hem al niet makenquote:
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
We schijnen een voorsteltopic te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kunt![]()
Die is wel een faal hoor Meke!
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepastquote:
Turquoisequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie worden allebei half-blauw?
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
We schijnen een voorsteltopic te hebben.
Dit klinkt alleen maar fouterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepast
Oeh dat kleurtje hadden we nog nietquote:
Pobi Jobi Joquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'quote:
Een afkorting van het fonetische Ajobinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een Jobi is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9
https://www.thebestsocial(...)nte-sjaan-polonaise/
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplantquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplant
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om vaak aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |