Ssst dat mag nog niet lekkenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!quote:
Je leest het er zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genietenquote:
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaagquote:
Geef toe; ik zit warm!quote:
Er is nu ook een VIPs variant, heb je die al zien? (Ik niet)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @Cyan9 daarover heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doenquote:
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kuntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
Oh, daar gaat m'n vorige reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Wat voor mot?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat nu bij De Slimste over de mot!
Hoeft eigenlijk ook niet, ik heb je gewoon doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doen
Jullie worden allebei half-blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Ik wilde hem al niet makenquote:
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
We schijnen een voorsteltopic te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kunt![]()
Die is wel een faal hoor Meke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |