Jij hebt je bed naast je werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Spannendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gooi hem gelukkig gewoon op bed, dat scheelt weer
Oehquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Zeker! Let je nooit op op Jitsi?quote:
Podverdommequote:
Nou in elk geval niet Jobi!!quote:
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Podverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou ik niet grappig moeten vinden
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Heb wel het idee dat er op uni's wat makkelijker middelen wordt vrijgemaakt voor dit soort projecten, jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slimEn op de universiteit heb ik ook wel het idee dat docenten daar veel meer ruimte voor krijgen? Eigenlijk zonde dat we van tevoren nog niet wisten hoe het allemaal was gelopen, dan hadden scholen waarschijnlijk vanaf 15 maart tot 1 april geen lesgegeven om alles goed op orde te krijgen, maar toen dachten ze nog dat iedereen vanaf 6 april weer naar school mocht
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.quote:
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad?!
MATGLAS!
Jouw gele stoel is stiekem ook een bed?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik zie altijd alleen jouw stralende persoonlijkheid en luie stoel.
quote:
Laat Rob Geus er maar niet kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat komt omdat ik liever niet heb dat jullie daar achter kijken
He wat is dit nou weer!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De heuvels staan iets lager.
Ja, maar een met furie schuimbekkende Jobi van frustratie is ook wel entertaining hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders zit ik het voor niets te maken
En voor je Hans Klok imitatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Die luie stoel zit ik al best een paar weken niet meer in hoor, de bureaustoel is beter voor m'n onderkinnen
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval nietquote:
Dat ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |