Je laat het maar gewoon over je heen komen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'
Oké Sjaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
@ die ene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoor
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).
quote:
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.quote:
Nee maar @Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
Uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho ho, vandaag was ik er niet veel!
En je láát ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Aan de ene kant @Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Hierna gelijk aan de zuurstof?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hè
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had die ene opmerking niet in een spoiler moeten zetten.
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor Jitsi morgen. Dan ben ik Bayern - Lyon aan het kijken. Misschien dat ik daarna nog langskom.
Ik las hem ook zonder adem te halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar @:Redefine zelf ook niet en nu zijn jullie er tegelijk weer wel en lijkt het voor hem nog steeds alsof je er altijd bent en ik typ deze zin alsof ik hem uitspreek zonder adem te halen leest lekker hè
Ja maar dat komt omdat jij ook aan het werk bent overdagquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
En je láát ons al zo in de steek door als een normaal mens te werken voor je geld in plaats van uitkering te trekken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan de ene kant @:Meke als mod lijkt met fantastisch, aan de andere kant ze kan te goed googelen en weet meer van je dan je had gedacht
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!quote:
Ja ik dacht er is nu toch weer plek op de ICquote:
Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Nou dan hoop ik wel dat @Hamlapjes weer terugkomt hoor, anders zijn de verlofdagen niet goed afgesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk ook niet hoor (of maar heel kort). De dag daarna reis ik af naar het hoge noorden
En alsnog ruim op iedereen voorlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ik blijf ook niet al te lang meer!
Al is dat de laatste tijd al wat normaler geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |