Meke wat make je me nou!!quote:
Nee het stond er echt, jij hebt de post zitten edittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Oeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Zit er iemand "Ik weet er alles van" te kijken... zegt een gozer dat ie 8 van de 10 Olympische sporten wel kent.
Bobsleeën noemt ie rodelen, dat kan ik me nog enigszins voorstellen
Biathlon is volgens hem discuswerpen![]()
![]()
hoe dan
Shorrtrack is volgens hem langlaufen
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Dan heb je het zo snel aangepast dat ik het niet gezien heb. En @Arizona heeft heel vaak gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
@:usagi414![]()
moest zijn
![]()
![]()
Had het al veranderd maar Arizona was te snel met reageren![]()
Arizona je hebt gelukkig gelijk, net zoals het nu ook duidelijk is dat niet alleen oude en kwetsbare mensen getroffen worden!
Hele leuke quiz jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
Ja bij per seconde wijzer of twee voor twaalf heb ik altijd wel het gevoel dat ik slim ben als ik iets weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Mijn oudste zoon zou over 2 weken beginnen aan MBO ICT Developer, geen idee hoe het daar gaat verlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Online onderwijs is natuurlijk (in het middelbareschool-onderwijs) natuurlijk heel nieuw he. Op de school van mijn dochter waren ze al heel blij dat ze een Teams-cursus hadden gehad zodat ze vrij snel online lessen via Teams konden opstarten.
Maar ben het met jou eens dat er met "standaard lessen" heel veel winst te behalen valt. Ook qua verdieping wel. Mijn dochter kijkt nu al vaak flimpjes gemaakt door bijv. scheikundedocenten (niet van haar school) over bepaalde onderwerpen als ze wat extra uitleg of verdieping nodig heeft.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Oja @:usagi414, ik heb een foto van je gevondenDamn. Er blijft ook niets geheim voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ach ja, ik leef nog!quote:
Zou het ook tof vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruikenquote:
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Ze is stiekem al mod!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Gelukkig denk je niet zo ver door als @Mekequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denken
Pointlessquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Ik denk nooit door!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |