Het is goed dat er nu aandacht komt voor de feestjes en verjaardagen thuis, want daar gaat het vooral fout. Toch vind ik niet dat hij met: "laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed..." moest beginnen. Want we gaan gewoon weer de goede kant op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog weer wat anders; dan vind je de persconferentie of de boodschap niet nodig. Het toontje heb ik echt helemaal niet zo beleefd. Bovendien hebben we in zo'n pandemie-situatie toch júíst iemand nodig id eons verteld hoe het moet, want niemand heeft dit ooit meegemaakt?
@usagi414quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Corona discrimineert niet, het maakt geen onderscheid tussen de Action en de Bijenkorf
Jobi op avontuurquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Maar ik heb controle over het weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hè
Nee, dat is waar. Is misschien ook lastig dat je in dezelfde persconferentie de hoogopgeleide mensen die zelf risico's kunnen inschatten en grafieken kunnen lezen én mensen die gewoon als idioten weer staan te knuffelen en huisfeesten met tachtig man geven aan moet spreken, waardoor je automatisch meer op het niveau van de tweede gaat zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is goed dat er nu aandacht komt voor de feestjes en verjaardagen thuis, want daar gaat het vooral fout. Toch vind ik niet dat hij met: "laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed..." moest beginnen. Want we gaan gewoon weer de goede kant op.
Ik vind het zeker goed dat er een persconferentie is, dit zorgt hopelijk toch weer voor een duwtje in de goede richting.
Ohh chillquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Wat deed je vorige week dan Nexumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Dat kan haast niet andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spin![]()
https://www.borneboeit.nl(...)p-prins-bernhardlaan
Hey, das niet mijn schuld. Meneer Onweer is nogal eigenwijsquote:
Heel die uitzending naar de teringquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hè
Nee leek mij ook wel logischquote:
Haha ja en schadeclaims van San Marinoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel die uitzending naar de tering![]()
Krijg je in ieder geval minder gelikte optredens
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI benquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is jouw naam van Sailor Moon trouwens?
TIMMEEEEEHquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
Oh grappig, ik had er USA GI echt nog nooooit gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Wat grappig! Sailor Moon is een Japanse anime, het is de enige anime naast Pokémon die ik echt volg. Usagi is de hoofdpersoon in de serie dus ik dacht even dat het daarvan was. Tis een erg mooie naam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Haa GasTim!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
KAN TOCH NIET ARI!quote:
Dan winnen wij wel een tweede keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |