@usagi414quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Corona discrimineert niet, het maakt geen onderscheid tussen de Action en de Bijenkorf
Jobi op avontuurquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Arizona het volgende:
Atlijd weer die spinnen he
https://www.tubantia.nl/a(...)ntaarnpaal~a8574973/
Spin veroorzaakt botsing tegen lantaarnpaal
[ afbeelding ]
Maar ik heb controle over het weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hè
Nee, dat is waar. Is misschien ook lastig dat je in dezelfde persconferentie de hoogopgeleide mensen die zelf risico's kunnen inschatten en grafieken kunnen lezen én mensen die gewoon als idioten weer staan te knuffelen en huisfeesten met tachtig man geven aan moet spreken, waardoor je automatisch meer op het niveau van de tweede gaat zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is goed dat er nu aandacht komt voor de feestjes en verjaardagen thuis, want daar gaat het vooral fout. Toch vind ik niet dat hij met: "laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed..." moest beginnen. Want we gaan gewoon weer de goede kant op.
Ik vind het zeker goed dat er een persconferentie is, dit zorgt hopelijk toch weer voor een duwtje in de goede richting.
Ohh chillquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Wat deed je vorige week dan Nexumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar ik heb controle over het weer.
En dat is echt zo. Als ik kouder weer wil wordt het altijd kouder en gaat het regenen. Geen idee of het andersom ook werkt maar ik ga m'n best doen![]()
Dat kan haast niet andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht kwam dit trouwens ook wel door dezelfde spin![]()
https://www.borneboeit.nl(...)p-prins-bernhardlaan
Hey, das niet mijn schuld. Meneer Onweer is nogal eigenwijsquote:
Heel die uitzending naar de teringquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Totdat het stortregent, het blijft Nederland hè
Nee leek mij ook wel logischquote:
Haha ja en schadeclaims van San Marinoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel die uitzending naar de tering![]()
Krijg je in ieder geval minder gelikte optredens
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI benquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is jouw naam van Sailor Moon trouwens?
TIMMEEEEEHquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
Oh grappig, ik had er USA GI echt nog nooooit gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Wat grappig! Sailor Moon is een Japanse anime, het is de enige anime naast Pokémon die ik echt volg. Usagi is de hoofdpersoon in de serie dus ik dacht even dat het daarvan was. Tis een erg mooie naam!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sailor Moon zal wel iets Japans zijn ? Ik ben ooit op zoek gegaan naar iets dat wat met mijn naam te maken had en kwam bij usagi uit. Die 414 heb ik er zelf bij verzonnen. Op andere platforms denken mensen weleens dat ik een USA GI ben
Haa GasTim!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoedenavond Postcodekanjers
KAN TOCH NIET ARI!quote:
Dan winnen wij wel een tweede keerquote:
Vind ik meer wat voor Estlandquote:
Meke wat make je me nou!!quote:
Nee het stond er echt, jij hebt de post zitten edittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Oeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Zit er iemand "Ik weet er alles van" te kijken... zegt een gozer dat ie 8 van de 10 Olympische sporten wel kent.
Bobsleeën noemt ie rodelen, dat kan ik me nog enigszins voorstellen
Biathlon is volgens hem discuswerpen![]()
![]()
hoe dan
Shorrtrack is volgens hem langlaufen
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Dan heb je het zo snel aangepast dat ik het niet gezien heb. En @Arizona heeft heel vaak gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
@:usagi414![]()
moest zijn
![]()
![]()
Had het al veranderd maar Arizona was te snel met reageren![]()
Arizona je hebt gelukkig gelijk, net zoals het nu ook duidelijk is dat niet alleen oude en kwetsbare mensen getroffen worden!
Hele leuke quiz jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje simpel, maar ja dat is om het voor de kijker ook leuk te houden
Ja bij per seconde wijzer of twee voor twaalf heb ik altijd wel het gevoel dat ik slim ben als ik iets weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Mijn oudste zoon zou over 2 weken beginnen aan MBO ICT Developer, geen idee hoe het daar gaat verlopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Online onderwijs is natuurlijk (in het middelbareschool-onderwijs) natuurlijk heel nieuw he. Op de school van mijn dochter waren ze al heel blij dat ze een Teams-cursus hadden gehad zodat ze vrij snel online lessen via Teams konden opstarten.
Maar ben het met jou eens dat er met "standaard lessen" heel veel winst te behalen valt. Ook qua verdieping wel. Mijn dochter kijkt nu al vaak flimpjes gemaakt door bijv. scheikundedocenten (niet van haar school) over bepaalde onderwerpen als ze wat extra uitleg of verdieping nodig heeft.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Oja @:usagi414, ik heb een foto van je gevondenDamn. Er blijft ook niets geheim voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ach ja, ik leef nog!quote:
Zou het ook tof vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Ik zou buiten ESF nog best wel leuk vinden eigenlijk
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruikenquote:
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze is stiekem al mod!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke wat make je me nou!!
Beetje de quote editten!
Gelukkig denk je niet zo ver door als @Mekequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw username altijd aan sushi denken
Pointlessquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor moeilijke quizzen moet je toch bij de NPO zijnIk kijk op Youtube ook regelmatig afleveringen Pointless. Meestal heb ik geen idee, maar als ik het antwoord heb voelt dat best goed
Ik denk nooit door!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ssst dat mag nog niet lekkenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet zo ver door als @:Meke
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!quote:
Je leest het er zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja moet jij maar niet van die hints gaan droppen!
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genietenquote:
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaagquote:
Geef toe; ik zit warm!quote:
Er is nu ook een VIPs variant, heb je die al zien? (Ik niet)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OeiIk heb het nu niet op staan, maar ik vind het wel een leuke show
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @Cyan9 daarover heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doenquote:
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kuntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lekker popcorn krakend te relaxen, lekker van jullie strijd te genieten
Oh, daar gaat m'n vorige reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Die strijd is allang gestreden joh, ik heb behoorlijk wat betaald, denk niet dat @:Cyan9 daarover heen gaat
Wat voor mot?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat nu bij De Slimste over de mot!
Hoeft eigenlijk ook niet, ik heb je gewoon doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
In het kader van de geheimhouding van de procedure mag ik hier geen uitspraken over doen
Jullie worden allebei half-blauw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Ik wilde hem al niet makenquote:
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
We schijnen een voorsteltopic te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ben hier ook voor het eerst vandaag
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk je omkoping toegeven, en daarmee suggereren dat je het niet op eigen kracht kunt![]()
Die is wel een faal hoor Meke!
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik strijd niet met Meke, she is my other half.
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepastquote:
Turquoisequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie worden allebei half-blauw?
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
We schijnen een voorsteltopic te hebben.
Dit klinkt alleen maar fouterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg niet HOE ik betaald heb, misschien bedoel ik wel gewoon in goed gedrag de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Er stond nog eerst komt en dat heb ik weer aangepast
Oeh dat kleurtje hadden we nog nietquote:
Pobi Jobi Joquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik Jobi ben!
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'quote:
Een afkorting van het fonetische Ajobinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een Jobi is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet, maar moet eerst nog m’n nick verlengen tot 7 karakters.
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9
https://www.thebestsocial(...)nte-sjaan-polonaise/
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplantquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar nu heeft iemand het al in m'n hoofd geplant
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Pobi Jobi Jo
Pobi Jobi Yeah
Jobi is chaos. Jobi is alomvattend (omdat ze veel post en er altijd is).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om vaak aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
En als Mark Rutte jou Sjaan noemt, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken?
Je laat het maar gewoon over je heen komen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was ook heel fout, maar 'het hoorde erbij'
Oké Sjaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil toch even benadrukken dat mijn naam niet zo uitgesproken hoort te worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |