NEEEEE DIE MOET SOWIESO WEGBLIJVENquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat Rob Geus er maar niet kijken.
Ik bedoelde Only Connectquote:
Aan de andere kant, dan valt het ook niet op wat ik voor de schermen allemaal doequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij vroeg je toch af wie er allemaal achter de schermen dingen deden terwijl jij er niet was! Nou dat ben jij dan in elk geval niet
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Noem je je zelf nou internet gekkie ?
Ja het is wel een zwaar offerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ook![]()
MOET JE ALLEMAAL MISSEN HE MORGENAVOND
Nou ik zou je prioriteiten nogmaals heroverwegen!quote:
quote:
Zelfkennisquote:
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je niet weet waar de spoilerknop zit, lijkt het me niet handig dat jij mod wordt
Nieuwe nachtbrakerquote:
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar die zit, ik had hem juist niet moeten gebruiken.
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel weer technisch in hun voordeel gebruiken
quote:
Jouw punt is helemaal geen punt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onverantwoord omgaan met de spoilerknop. Mijn punt blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |