SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Fipoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:09 schreef Andromache het volgende:
Gutsen jullie ook nog steeds van het zweet? Binnen 10 minuten hoop ik dat het hier losbarst. Eindelijk verkoeling en weg met de benauwdheid. Schreef ik terwijl er weeeer de ene na de andere zweetdruppel over mijn rug loopt.
Doe maar alletweequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeker zeker
Wil je met mayo of mosterd?
Hier koelt het ook maar matig af. Binnen is het nog steeds 28,5.quote:
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel weer een medisch dagje wielrennen dus...
Extra dramatisch zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.
Dat allemaal neergezet zonder een meltdown.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.
Heel bijzonder jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat allemaal neergezet zonder een meltdown.
De rijstwafels met olijfolie is hier nog steeds een succes, dus als jij zegt dat het lekker is....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]zou je dat aandurven? Zullen we het gewoon doen?
Leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rijstwafels met olijfolie is hier nog steeds een succes, dus als jij zegt dat het lekker is....
Heb ik net ook gehad, ter overbrugging tot 20:00 als wij naar onze SushiSchranzpartij gaanquote:
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekkerquote:
Had ik ook op mijn broodje kroket netquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekker
Ben je nog ondersteboven gezwommen door een Italiaanse die linksaf sloeg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb ik net ook gehad, ter overbrugging tot 20:00 als wij naar onze SushiSchranzpartij gaan
[..]
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.
Italiëgoden![]()
Bijzonderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Arizona het volgende:
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.
Italiëgoden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook op mijn broodje kroket net
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekker
Nee, gelukkig niet! Buiten het wielrennen om houden ze keurig afstand!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je nog ondersteboven gezwommen door een Italiaanse die linksaf sloeg?
Ja echt, het is een bijzonder landquote:
Hier hebben ze nou trouwens het roken op straat en zo verboden als je geen afstand kan houden, ook wegens corona.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Buiten het wielrennen om houden ze keurig afstand!
[..]
Ja echt, het is een bijzonder land
oeh dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk
Wat je ook nog hebt, in Colombia, is mostaneza, dat is dus inderdaad een mix tussen die twee en nog wat andere dingen, héél lekker
Edit: Andere ingrediënten zijn blijkbaar komijnpoeder en een beetje tabasco.
Ahhh jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
oeh dat klinkt best lekkermayo, ketchup, worcestersaus en tabasco is ook lekker
Ik wilde het serieus proberen, maar had helemaal geen mosterd meer
Kutjaar 2020quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
onderkant horentje afgebroken.
ZIE JE NOU PANNENKOEKquote:
Sterkte manquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ronde von Hintergartenquote:
Niet normaal, ik heb er geloof ik uitslag van. Ook behoorlijk klammig vandaag door alle regen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:09 schreef Andromache het volgende:
Gutsen jullie ook nog steeds van het zweet? Binnen 10 minuten hoop ik dat het hier losbarst. Eindelijk verkoeling en weg met de benauwdheid. Schreef ik terwijl er weeeer de ene na de andere zweetdruppel over mijn rug loopt.
Kakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Veel plezier vanavondquote:
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was in april 16 geworden, maar toen kon het natuurlijk helemaal niet gevierd worden. Nu "mag" het wel weer en ze viert het in de tuin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel plezier vanavondof ga je weg?
Hoe oud is ze geworden/wordt ze?
Ik heb ook last van mijn huidquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet normaal, ik heb er geloof ik uitslag van. Ook behoorlijk klammig vandaag door alle regen.
Gelukkig morgen weer 30 graden.
Freudiaans voortekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
Heb ik er laatst ook op gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn huidOmdat het zulk plakweer is geloof ik. Op de plekken waar mijn huid veel tegen elkaar zit (oksels, benen) . Ik heb nu talkpoeder gekocht en dat helpt heel goed.
Toevalligquote:
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
Ja, dat zag ik wel.quote:
Tijdelijk, tot het er weer af gezweet is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Bij mij helpt het goed gelukkig, bij jou ook?
Je wordt voorspelbaar Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait a minute...
quote:
Deed ik ook wel eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait a minute...
Hij blijft leukquote:
quote:
Volgende week sowieso kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het interesseert: vandaag is het eerste deel van de kwalificatie voor de Indy 500, en daar doet een Nederlander aan mee. Hij heeft voorlopig de vijfde tijd staan van 33 deelnemers, Fernando Alonso komt niet verder dan de 26e tijdMaar de kwali is nog bezig, dus het kan nog veranderen.
Tot die tijd: hup Rinus
Zulke grappen als in 1951 zullen ze nu niet meer uithalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ie nog niet klagen, had veel erger kunnen aflopen.
quote:
Doet die jongen toch goedquote:
Sjonnie Lyon.quote:
Ik gok Amsterdam of Rotterdamquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
Arrestaties in Utrecht Overvecht na oproepen tot rellen
Na Den Haag nu Utrecht, welke stad is de volgende
Ouiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Het gaat er voor Ajax toch om dat Lyon de CL niet moet winnen?
Lyon kan er mooi uitvliegen in de halve finale tegen Bayern. City mogen ze er eerst nog even uitgooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft het gesmaakt?quote:
Het is niet dat het een AYCE is dat je ook alles moet etenquote:
Dronken van de thee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
Mijn high tea liep een beetje uit de hand, net pas thuis
Zekerquote:
Dat óókquote:
HOERAAAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
Hier is het ook eindelijk echt goed aan het regenen.
Dancing in the rain
Dans je mee in de regenquote:
Ziet eruit alsof het vlammen zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het moet nog even naar de juiste provincie waaien, dan gaat het los.
[ afbeelding ]
In dat geval mag het in Groningen blijvenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het vlammen zijn
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heeft het vanavond ook geregend
Zekerquote:
Wooeehooequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heeft het vanavond ook geregend
quote:
Jaa ik doe het Roop-dansje hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nu lekker buiten dansen met zijn allenFlashmob
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
Want the heat isn't getting higher en ik ben niet meer on fire
Oja dat is wel een goedequote:
En dan denk je aan dingen?quote:
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ontken regen in de avond. Leugens, allemaal!
Of Bucks Fizzquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goede![]()
Waterloodansje kan ook
quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Bucks FizzInclusief wegwerprokjes
Ik ben dubbel zo oud, dus ik mocht dubbel zoveel Radlersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Vanavond heeft deze 14-jarige een Radlertje op
Zo doe maar stoer!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Zijn allemaal 5G spionage foto's.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsen
Oh shitquote:
Ja nee dit was wel een halve liter blik!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben dubbel zo oud, dus ik mocht dubbel zoveel Radlers
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsen
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Ik wou eigenlijk rosébier, maar ze hadden alleen kriek
Oh nee, ik had gewoon twee glaasjes op t terrasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee dit was wel een halve liter blik!!!
Goed idee. Gooi die rokjes maar wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Bucks FizzInclusief wegwerprokjes
Blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood was
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed idee. Gooi die rokjes maar weg
Oma houdt van rosébier. We hebben het altijd voor haar in huisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood was
Dat is ook lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Ik wou eigenlijk rosébier, maar ze hadden alleen kriek
Ik weet niet naar welke winkel jij gaat maar wij hebben het nog steeds in huis voor oma dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus![]()
Ik vind het echt lekker
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oma houdt van rosébier. We hebben het altijd voor haar in huis
Zo te zien bestaat het nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus![]()
Ik vind het echt lekker
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets frisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook lekker!
Ik heb vandaag een blauw biertje op. Once upon a time in Florida.
Lekker zuur en zout
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke winkel jij gaat maar wij hebben het nog steeds in huis voor oma dus
Ik drink thuis echt nooitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien bestaat het nog welAl meerdere winkels gevonden waar je het kan kopen of bestellen
Ik in principe ook nooit; we hebben altijd ook vrij weinig alcohol in huis, en sinds m'n ouders nooit drinken voel ik het eigenlijk ook nooit om zelf te gaan drinken hier in huis. Maar mam was dus woensdag jarig, dus we hebben nog één en ander overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik drink thuis echt nooitDus drink het vooral met dit weer op een terras
En ook prima als ze het niet hebben, dan drink ik wat anders
Neem een keer een oude kriek, bijvoorbeeld van Boon. Zuur!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets fris
Goede kriek is niet mierzoetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets fris
Ah, ja dat snap ik dan welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik in principe ook nooit; we hebben altijd ook vrij weinig alcohol in huis, en sinds m'n ouders nooit drinken voel ik het eigenlijk ook nooit om zelf te gaan drinken hier in huis. Maar mam was dus woensdag jarig, dus we hebben nog één en ander over
En een Radler met dit hete weer vind ik toch wel heel verfrissend
Ja dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neem een keer een oude kriek, bijvoorbeeld van Boon. Zuur!
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmansquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede kriek is niet mierzoet
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestiequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmans
Liefmans of Bellevue zijn wel het meest algemeen jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmans
Nou ja, oude kriek moet je wel liggen. Ik snap het best als mensen dat te zuur vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestie
Wat een naamquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit nu zelf aan White Label Imperial Russian Stout Islay Whisky BA Peated 2018.
Smaakt net zo lekker als ie klinkt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdreven
Met zo'n naam doe je bijkans langer over het uitspreken dan het drinkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit nu zelf aan White Label Imperial Russian Stout Islay Whisky BA Peated 2018.
Smaakt net zo lekker als ie klinkt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdreven
Kunnen ze dan ook een filmpje doorsturen waar @Meke aan het dansen is in de regen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt gewoon papparazzi bij @:Meke in de tuin
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestie
Wie weetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liefmans of Bellevue zijn wel het meest algemeen ja
Na een paar sours geniet vrijwel iedereen hier wel vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, oude kriek moet je wel liggen. Ik snap het best als mensen dat te zuur vinden
Nah, het is 13,5%, daar doe ik wel even overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam doe je bijkans langer over het uitspreken dan het drinken
En ik héb geeneens een tuinquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!quote:
Geen idee, ik heb het vorig jaar in mijn verjaardag gekregen van een van mijn beste vrienden. Zelf koop ik nooit bier als het meer dan 5 euro kost. Het is barrel aged, 13,5%, dus ja, dan zal het zomaar kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bill, klopt het dat dat spul ruim vijf euro per flesje kost?
En het White Label deel, is dat het merk of ook onderdeel van de omschrijving van wat het is?
Hejhejquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!
Dat is sowieso waar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!
Is toch niet zo duur, of heb ik er gewoon geen verstand van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bill, klopt het dat dat spul ruim vijf euro per flesje kost?
En het White Label deel, is dat het merk of ook onderdeel van de omschrijving van wat het is?
Dat is die ene van Fok! waar Henk van de Meijde zo kwaad op was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist geloof ik, waar kan ik het topic vinden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is die ene van Fok! waar Henk van de Meijde zo kwaad op was.
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook een filmpje doorsturen waar @:Meke aan het dansen is in de regen ?
Dat was toen bij de winst van Sieneke.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist geloof ik, waar kan ik het topic vinden?
Ik heb wel beelden van jullie gemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.
Pep heeft weer bewezen een tactisch onbenul te zijn. Defensief gaan spelen deze wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
Wat een heerlijke kwartfinales zijn dit gewordenBarcelona eruit, Guardiola eruit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden van jullie gemaakt![]()
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Is toch niet zo duur, of heb ik er gewoon geen verstand van?
Ik heb dit nog nooit gezien wat is ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Noem je ons nou oudquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja rot hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Het is wel nog steeds bloedheet binnen. Dus ik houd het bij 3.
Voor een 14-jarige is iedereen oudquote:
Ik vind oprecht 25 al best oud klinkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor een 14-jarige is iedereen oud
Ja, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Och hemel die aflevering, zo hard gelachen
ahh okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.
Bij Albert Heijn beginnen de bekende speciaalbieren zo rond 1 euro per flesje. Dan zit je in de buurt van de Grimbergens, Leffes en Hertogen Jan. Trappisten zijn meestal tussen 1,50 en 2,50.
https://www.avrotros.nl/i(...)biodanza-24-03-2018/quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien wat is dit![]()
![]()
Nee wel lelijkquote:
Minder, minder, minder!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn wel iets andere beelden dan bij Ik vertrek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch![]()
![]()
Ik was even op YouTube in soortgelijke filmpjes verdwaald![]()
En ineens hoorde ik hier - op 2,5 minuut - een bekend liedje![]()
Deze battle mag je even alleen doen. Oma George en deze opa kunnen je even niet helpenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind oprecht 25 al best oud klinken
Nee dat is voor het dansen in de regen.quote:
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn wel iets andere beelden dan bij Ik vertrek.
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.
Bij Albert Heijn beginnen de bekende speciaalbieren zo rond 1 euro per flesje. Dan zit je in de buurt van de Grimbergens, Leffes en Hertogen Jan. Trappisten zijn meestal tussen 1,50 en 2,50.
Zelfde viel me hier vanmiddag opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Naar je kamer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okee okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is voor het dansen in de regen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlistquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)biodanza-24-03-2018/
Veel plezier met het beste uur uit je leven![]()
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meteen kijken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlist
En stemmen?!?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Gewoon kei hard liegenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik ben
Denk ook wel dat ik ermee weg zou komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon kei hard liegenJe bent zo oud als je je voelt
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.quote:
"Tuig"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Hier ook! De dreiging van regen liet iedereen onder de parasols schuilen, waardoor het op sommige plekken erg druk werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenVoor de rest geef ik je gelijk. Ook in een speciaalbierwinkel heb je genoeg goedkoper geweldig speciaalbier en voor 2 euro heb je al een Russian Imperial Stout van Klein Duimpje. Voor een halve euro meer heb je een Gouden Carolus. Ik vind het altijd wel lekker om een biertje te proeven die ik nog nooit geproefd heb en zit nu, sinds ik untappd (een bierapp) heb op 1,189 unieke biertjes.
Jij hebt ook untappd toch? Ik geloof dat ik jou wel eens in het speciaalbiertopic zag.
Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreftquote:
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebbenquote:
Vooruit het is je vergeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap het ook wel, is gewoon jaloezie![]()
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreft
Al heeft het enigszins ook wel mijn interesse, er zijn er genoeg die zich niet interesseren
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.
Oh oh, nu ga je ons plagenquote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?
Blue Sakura!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfde viel me hier vanmiddag op![]()
Gelukkig was het bij de restaurants waar ik was wel goed geregeld, alleen op straat/de markt niet
![]()
Welk restaurant waren jullie?
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier ook driequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebben
quote:
Complimentjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorEn in jou sowieso
![]()
Maar is meer dat het zo heftig klinkt
quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitslandquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Zo sympathiek ben ik dan weer welquote:
Dan mag ik nog net, aardig van jequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjn
Ja, jij welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo sympathiek ben ik dan weer wel
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan wil ik voor jou nog wel een uitzondering makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefd
Ik heb hier een belediging die ik hier heel goed achteraan kon plakken ingehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed planquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Die was al dichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh lekkerDaarna van der Poel toetje gehaald?
![]()
Mja, dat is wel stomIk vind het ook wel stom dat ze er altijd vanuitgaan dat 1,5m met je tafelgenoot geen probleem is
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 geworden
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.quote:
Lamequote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.
Een vriendin was vroeger twee jaar ouder dan ik. Dat is op de een of andere manier toch omgedraaid in de laatste paar jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitsland
Goed geregeld toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mag ik nog net, aardig van je
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegenquote:
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu bovenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijd![]()
Hoe was haar feestje?
Moet je maar zorgen dat het regentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegen
Pils is underrated! Rochefort is mijn standaard bier voor de kerst, heerlijk zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierWaarbij een Rochefort natuurlijk specialer is dan een Palm of zoiets.
Untappd ben ik nooit aan begonnen en ik ben opgehouden met tellen toen ik boven de 100 zat, maar ik heb ooit wel in het speciaalbiertopic op Fok gepost jaKom er niet zoveel meer. Ik zag wel erg veel posts waarin mensen alleen zeiden wat ze gekocht hadden zonder dat er echt een gesprek of zoiets op gang kwam
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
Bij jou trouwens nog wel regen Meke?
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel losquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Opvoeding geslaagdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Ik voel me soms ook wel 60 hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangen
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen afquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeder George komt ook om de hoek kijken
En sinds ik gewoon braaf 20 ben mag het dus wel hoor
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel los
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaar
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje windquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoelt
Zenderen was echt op loopafstand van mijn durpquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
Daarboven ook en dan worden ze ook niet meer hersteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje wind
Ik vind zelf ook dat ik nog heel gematigd ben in alcoholgebruik hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Gewaagde uitspraak in ESF.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Ik heb bij mezelf vooral dat de afgelopen jaren zo snel lijken te zijn gegaan. Voor mijn gevoel was ik gisteren nog 22quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCEquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
De Bruyne hangend op rechtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pep heeft weer bewezen een tactisch onbenul te zijn. Defensief gaan spelen deze wedstrijd![]()
En daarna zoals gewoonlijk het niet weten om te draaien.
Alleen maar knappe mensen. Jitsi kan dat niet eens altijd aan, daardoor valt er nog weleens wat beeld weg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
Is dit nou een loktrucje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
ABBA niet waarderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Drie verdedigende middenvelders...quote:
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaan
Dat altijd.quote:
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumquote:
34?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.
Is er nu ook niet meer geloof ik? Piri piri ofzo was dat denk ik @Hawaii_Tim? Daar zit elke paar jaar iets andersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCE![]()
Dat schnitzel eten in Zenderen ken ik dan weer niet
Is dat links of rechts?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!
Weet ik tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |