Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen afquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeder George komt ook om de hoek kijken
En sinds ik gewoon braaf 20 ben mag het dus wel hoor
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel los
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaar
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje windquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoelt
Zenderen was echt op loopafstand van mijn durpquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
Daarboven ook en dan worden ze ook niet meer hersteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje wind
Ik vind zelf ook dat ik nog heel gematigd ben in alcoholgebruik hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Gewaagde uitspraak in ESF.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Ik heb bij mezelf vooral dat de afgelopen jaren zo snel lijken te zijn gegaan. Voor mijn gevoel was ik gisteren nog 22quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 geworden
Het wordt wel weer een AYCEquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
De Bruyne hangend op rechtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pep heeft weer bewezen een tactisch onbenul te zijn. Defensief gaan spelen deze wedstrijd![]()
En daarna zoals gewoonlijk het niet weten om te draaien.
Alleen maar knappe mensen. Jitsi kan dat niet eens altijd aan, daardoor valt er nog weleens wat beeld weg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
Is dit nou een loktrucje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
ABBA niet waarderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Drie verdedigende middenvelders...quote:
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaan
Dat altijd.quote:
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumquote:
34?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.
Is er nu ook niet meer geloof ik? Piri piri ofzo was dat denk ik @Hawaii_Tim? Daar zit elke paar jaar iets andersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCE![]()
Dat schnitzel eten in Zenderen ken ik dan weer niet
Is dat links of rechts?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |