Is toch niet zo duur, of heb ik er gewoon geen verstand van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bill, klopt het dat dat spul ruim vijf euro per flesje kost?
En het White Label deel, is dat het merk of ook onderdeel van de omschrijving van wat het is?
Dat is die ene van Fok! waar Henk van de Meijde zo kwaad op was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt gewoon papparazzi bij @:Meke in de tuin
Ik heb dit gemist geloof ik, waar kan ik het topic vinden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is die ene van Fok! waar Henk van de Meijde zo kwaad op was.
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook een filmpje doorsturen waar @:Meke aan het dansen is in de regen ?
Dat was toen bij de winst van Sieneke.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist geloof ik, waar kan ik het topic vinden?
Ik heb wel beelden van jullie gemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beelden zijn niet gemaakt door Jobi of ik. Wij stonden toen ook te dansen.
Pep heeft weer bewezen een tactisch onbenul te zijn. Defensief gaan spelen deze wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
Wat een heerlijke kwartfinales zijn dit gewordenBarcelona eruit, Guardiola eruit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden van jullie gemaakt![]()
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Is toch niet zo duur, of heb ik er gewoon geen verstand van?
Ik heb dit nog nooit gezien wat is ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Noem je ons nou oudquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja rot hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Het is wel nog steeds bloedheet binnen. Dus ik houd het bij 3.
Voor een 14-jarige is iedereen oudquote:
Ik vind oprecht 25 al best oud klinkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor een 14-jarige is iedereen oud
Ja, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Och hemel die aflevering, zo hard gelachen
ahh okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.
Bij Albert Heijn beginnen de bekende speciaalbieren zo rond 1 euro per flesje. Dan zit je in de buurt van de Grimbergens, Leffes en Hertogen Jan. Trappisten zijn meestal tussen 1,50 en 2,50.
https://www.avrotros.nl/i(...)biodanza-24-03-2018/quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien wat is dit![]()
![]()
Nee wel lelijkquote:
Minder, minder, minder!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Het is wel nog steeds bloedheet binnen. Dus ik houd het bij 3.
Dit zijn wel iets andere beelden dan bij Ik vertrek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch![]()
![]()
Ik was even op YouTube in soortgelijke filmpjes verdwaald![]()
En ineens hoorde ik hier - op 2,5 minuut - een bekend liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |