SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Fipoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:09 schreef Andromache het volgende:
Gutsen jullie ook nog steeds van het zweet? Binnen 10 minuten hoop ik dat het hier losbarst. Eindelijk verkoeling en weg met de benauwdheid. Schreef ik terwijl er weeeer de ene na de andere zweetdruppel over mijn rug loopt.
Doe maar alletweequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeker zeker
Wil je met mayo of mosterd?
Hier koelt het ook maar matig af. Binnen is het nog steeds 28,5.quote:
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel weer een medisch dagje wielrennen dus...
Extra dramatisch zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.
Dat allemaal neergezet zonder een meltdown.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat ook allemaal nog door Jose Been samengevat. Heftig zo.
Heel bijzonder jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat allemaal neergezet zonder een meltdown.
De rijstwafels met olijfolie is hier nog steeds een succes, dus als jij zegt dat het lekker is....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]zou je dat aandurven? Zullen we het gewoon doen?
Leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rijstwafels met olijfolie is hier nog steeds een succes, dus als jij zegt dat het lekker is....
Heb ik net ook gehad, ter overbrugging tot 20:00 als wij naar onze SushiSchranzpartij gaanquote:
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekkerquote:
Had ik ook op mijn broodje kroket netquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekker
Ben je nog ondersteboven gezwommen door een Italiaanse die linksaf sloeg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb ik net ook gehad, ter overbrugging tot 20:00 als wij naar onze SushiSchranzpartij gaan
[..]
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.
Italiëgoden![]()
Bijzonderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Arizona het volgende:
In Italie hebben ze ook de badmutsplicht in de zwembaden weer ingevoerd ivm Corona.
Italiëgoden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik ook op mijn broodje kroket net
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje mengen. Mostermayonaise is juist lekker
Nee, gelukkig niet! Buiten het wielrennen om houden ze keurig afstand!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je nog ondersteboven gezwommen door een Italiaanse die linksaf sloeg?
Ja echt, het is een bijzonder landquote:
Hier hebben ze nou trouwens het roken op straat en zo verboden als je geen afstand kan houden, ook wegens corona.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Buiten het wielrennen om houden ze keurig afstand!
[..]
Ja echt, het is een bijzonder land
oeh dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk
Wat je ook nog hebt, in Colombia, is mostaneza, dat is dus inderdaad een mix tussen die twee en nog wat andere dingen, héél lekker
Edit: Andere ingrediënten zijn blijkbaar komijnpoeder en een beetje tabasco.
Ahhh jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
oeh dat klinkt best lekkermayo, ketchup, worcestersaus en tabasco is ook lekker
Ik wilde het serieus proberen, maar had helemaal geen mosterd meer
Kutjaar 2020quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
onderkant horentje afgebroken.
ZIE JE NOU PANNENKOEKquote:
Sterkte manquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ronde von Hintergartenquote:
Niet normaal, ik heb er geloof ik uitslag van. Ook behoorlijk klammig vandaag door alle regen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:09 schreef Andromache het volgende:
Gutsen jullie ook nog steeds van het zweet? Binnen 10 minuten hoop ik dat het hier losbarst. Eindelijk verkoeling en weg met de benauwdheid. Schreef ik terwijl er weeeer de ene na de andere zweetdruppel over mijn rug loopt.
Kakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Veel plezier vanavondquote:
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was in april 16 geworden, maar toen kon het natuurlijk helemaal niet gevierd worden. Nu "mag" het wel weer en ze viert het in de tuin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel plezier vanavondof ga je weg?
Hoe oud is ze geworden/wordt ze?
Ik heb ook last van mijn huidquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet normaal, ik heb er geloof ik uitslag van. Ook behoorlijk klammig vandaag door alle regen.
Gelukkig morgen weer 30 graden.
Freudiaans voortekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
Heb ik er laatst ook op gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn huidOmdat het zulk plakweer is geloof ik. Op de plekken waar mijn huid veel tegen elkaar zit (oksels, benen) . Ik heb nu talkpoeder gekocht en dat helpt heel goed.
Toevalligquote:
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
Ja, dat zag ik wel.quote:
Tijdelijk, tot het er weer af gezweet is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Bij mij helpt het goed gelukkig, bij jou ook?
Je wordt voorspelbaar Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait a minute...
quote:
Deed ik ook wel eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait a minute...
Hij blijft leukquote:
quote:
Volgende week sowieso kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het interesseert: vandaag is het eerste deel van de kwalificatie voor de Indy 500, en daar doet een Nederlander aan mee. Hij heeft voorlopig de vijfde tijd staan van 33 deelnemers, Fernando Alonso komt niet verder dan de 26e tijdMaar de kwali is nog bezig, dus het kan nog veranderen.
Tot die tijd: hup Rinus
Zulke grappen als in 1951 zullen ze nu niet meer uithalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ie nog niet klagen, had veel erger kunnen aflopen.
quote:
Doet die jongen toch goedquote:
Sjonnie Lyon.quote:
Ik gok Amsterdam of Rotterdamquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
Arrestaties in Utrecht Overvecht na oproepen tot rellen
Na Den Haag nu Utrecht, welke stad is de volgende
Ouiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Het gaat er voor Ajax toch om dat Lyon de CL niet moet winnen?
Lyon kan er mooi uitvliegen in de halve finale tegen Bayern. City mogen ze er eerst nog even uitgooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft het gesmaakt?quote:
Het is niet dat het een AYCE is dat je ook alles moet etenquote:
Dronken van de thee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
Mijn high tea liep een beetje uit de hand, net pas thuis
Zekerquote:
Dat óókquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |