SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Bedankt voor de tags! Heb ze niet gelezen.
Ik ga meteen teruglezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.
Of nou ja, eentje. Maar dit bekt lekkerder.
Het ging meer om z'n vreselijk lelijke tatoeage, maar laat dat je vooral niet tegenhouden.quote:
@Dave het is nog echt waar ook!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.
Over shirtless foto's lieg ik nooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:dave het is nog echt waar ook!
Ja precies! Ik heb me niet genoeg erin verdiept om een mening te vormen, maar vond alle vorige protesten echt maar stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik wel mooi! Ook tenminste zonder overlast
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattooquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ging meer om z'n vreselijk lelijke tatoeage, maar laat dat je vooral niet tegenhouden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En andersom vinden wij het gezellig dat jij er langer bent
En de rest van het verhaal, maar dat heb je zeker niet gelezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattoo
Nee, was dat zo'n sappig verhaal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
[..]
En de rest van het verhaal, maar dat heb je zeker niet gelezen?
Best een beetjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, was dat zo'n sappig verhaal?
Dat lichaam is inmiddels wel behoorlijk veranderd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattoo
Daar hebben we allemaal wel last vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lichaam is inmiddels wel behoorlijk veranderd.
Dat klopt, maar dit was toch anders.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel last van
Ah ja, dan krijg je ook meer vet in je gezicht waarschijnlijk; komt zachter en jonger overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wel dat jullie een discussie hadden over hoe oud jullie geschat werden.
Sinds ik aan de oestrogeen zit, word ik vaker jonger geschat.
Truequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel last van
Tijdens dat soort dagen moet je inderdaad er niet mee bezig houden. Nu dan weer vol aan de bak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl gaat het de afgelopen weken wel de goede kant op
![]()
Had alleen een paar dagen dieetpauze, want als ik weg ben ga ik me er niet aan houden
Ja precies, het moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens dat soort dagen moet je inderdaad er niet mee bezig houden. Nu dan weer vol aan de bak.
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, het moet wel leuk blijvenEn dan nu gewoon de boel weer oppakken. Ik merkte wel de afgelopen dagen dat ik ook gewoon veel sneller vol zat.
Drink je genoeg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt verschrikkelijke koppijn trouwens
Overal heb ik meer vet gekregenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je ook meer vet in je gezicht waarschijnlijk; komt zachter en jonger over
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?
Nee, niet echt. Ik blijf doorgaan tot ik tevreden benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?
Het zal wel zoiets zijn inderdaad. Ik zit nu veel water te drinken.quote:
Of eten, als je nu na een paar dagen losgaan weer dieet @Aoibhin!quote:
Ohh ik vind dat ZO cutequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overal heb ik meer vet gekregenIk ben in maart begonnen en toen kwam de corona er bij en at ik dagelijks best wat paaseitjes
Het grappige is dat ik sinds vorig jaar (met het verlagen van de testosteron) eindelijk weer kuiltjes in mijn wangen heb, dat heb ik sinds de puberteit niet meer gehad. Ik was bang dat die zouden verdwijnen toen ik met oestrogeen begon, maar ze zitten er nog steeds.
Kuiltjes zijn liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overal heb ik meer vet gekregenIk ben in maart begonnen en toen kwam de corona er bij en at ik dagelijks best wat paaseitjes
Het grappige is dat ik sinds vorig jaar (met het verlagen van de testosteron) eindelijk weer kuiltjes in mijn wangen heb, dat heb ik sinds de puberteit niet meer gehad. Ik was bang dat die zouden verdwijnen toen ik met oestrogeen begon, maar ze zitten er nog steeds.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ah corona-kilo's, ik herken hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh maar tijdens dieet eet ik gewoon genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Of eten, als je nu na een paar dagen losgaan weer dieet @:Aoibhin!
quote:
Ik vind ze ook schattig en liefquote:
Jij bent al goed bezig om die corona-kilo's weg te werkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah corona-kilo's, ik herken hetDie probeer ik er nu dus af te krijgen
![]()
Wel fijn dat je je kuiltjes nog hebtIk heb ze zelf ook
Autocorrect. @Cee dus, sorry vee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Het lijf is goedgekeurd hoor @:cyan9 - de tattoo is zelfs voor een tattoo gewoon lelijk vind ik!![]()
Heb zelf ook niet veel met navelpiercings.
Tevens viel het me op dat jouw UI bij snelscrollen heel erg lijkt op die van @:vee
Wat mooi dat je dat doetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, pakketje ingepakt. Ik schrijf met een chronisch ziek en eenzaam iemand, of althans, hij is niet in de mogelijkheid om mij terug te schrijven door zijn ziekte. Eens per maand stuur ik hem een briefje, kaartje of pakketje met een klein cadeautje. Kreeg ik vorige week toch onverwacht een lief kaartje terug, terwijl mij was gezegd dat hij nooit zou kunnen schrijvenWerd er bijna emotioneel van.
Veequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Het lijf is goedgekeurd hoor @:cyan9 - de tattoo is zelfs voor een tattoo gewoon lelijk vind ik!![]()
Tevens viel het me op dat jouw UI bij snelscrollen heel erg lijkt op die van @:vee
Wat tof dat je dat doet en wat lief dat je dan toch onverwachts wel iets terug krijgtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, pakketje ingepakt. Ik schrijf met een chronisch ziek en eenzaam iemand, of althans, hij is niet in de mogelijkheid om mij terug te schrijven door zijn ziekte. Eens per maand stuur ik hem een briefje, kaartje of pakketje met een klein cadeautje. Kreeg ik vorige week toch onverwacht een lief kaartje terug, terwijl mij was gezegd dat hij nooit zou kunnen schrijvenWerd er bijna emotioneel van.
Nee, was zo’n getypte kaart van Greetz. Vond het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat mooi dat je dat doetMisschien heeft iemand anders het voor hem geschreven?
Dat klinkt niet als een slagroomijsjeskoelkastquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat echt de slechte kant op met onze koelkastAlles zit vol ijs nu, terwijl dat volgens de instellingen niet zou moeten
Zelfde probleem hier, had een kan met water in de deur gezet, ligt een laag ijs op nu. Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat echt de slechte kant op met onze koelkastAlles zit vol ijs nu, terwijl dat volgens de instellingen niet zou moeten
Wat lief.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Oh, het zijn rad-ijsjes geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:47 schreef Cee het volgende:
Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.
Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar tijdens dieet eet ik gewoon genoeg hoorAlleen een aantal producten niet
Ja, wij hebben nu vooral ijs in de pakken drinken. Op zich niet het grootste probleem nu in de zomer, maar algemeen genomen niet echt handigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, had een kan met water in de deur gezet, ligt een laag ijs op nu. Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.
Afgelopen dagen drink ik eigelnijk bijna alleen maar en eet ik ijsjes en verder gewoon 1x brunch en 1x avondeten. Kan niet heel erg slecht zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merken
Oh nee jij ook alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Ligt er wel aan wat je drinkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen drink ik eigelnijk bijna alleen maar en eet ik ijsjes en verder gewoon 1x brunch en 1x avondeten. Kan niet heel erg slecht zijn
ik beweeg wel te weinig
Ja dat is altijd even zwaar voor een lichaam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merken
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Al mag je als 14jarige natuurlijk nog geen alcohol.
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Al mag je als 14jarige natuurlijk nog geen alcohol.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken bij de post van molloot.
Ik heb hem ook! Heel leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb net dus het officiële molboekje een keer besteldDe interviews met de oud mollen hebben me toch wel overtuigd om hem weer een keer aan te schaffen
Die vond ik ook echt heel tof, die interviews!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb net dus het officiële molboekje een keer besteldDe interviews met de oud mollen hebben me toch wel overtuigd om hem weer een keer aan te schaffen
quote:
Klein koor? Voldoende afstand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom mag er bij de herdenking wel gezongen worden?
Yvon zal wel ergens bij een boer op de hooizolder hebben gelegen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem ook! Heel leuk![]()
Alle bekende mollen behalve Yvon hebben meegewerkt![]()
Van de onbekenden ook Elise niet, maar dat snap ik beter
Waarom heeft Yvon niet meegewerkt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Yvon zal wel ergens bij een boer op de hooizolder hebben gelegen!
Staat er niet bij. Bij de rest vragen ze allemaal naar hoe ze reageren toen ze de mol waren en wat het leukst was enzo, maar bij haar een stom verhaaltjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waarom heeft Yvon niet meegewerkt?
Zijn ze niet de eersten die zoiets familiairs doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
Zijn Juan en Cesar Hortoneda echt tweelingbroers? En waarom zou je dan samen een semi-erotische naakt shoot doen. Geld?
Wilde zeggen, wat een photoshop, Bella Hadid lijkt daar helemaal niet op haarzelf, maar dat lijkt ze natuurlijk sowieso niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zijn ze niet de eersten die zoiets familiairs doen.
Zusjes:
[ afbeelding ]
En deze tweeling gaar nog een stap verder:
[ afbeelding ]
https://www.odt.co.nz/sta(...)an-get-pregnant-same
Terwijl ze wel een tof seizoen had, al kwam dat meer door Marc-Marie, Lottie, Jim, Gijs en Sander.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Bij de rest vragen ze allemaal naar hoe ze reageren toen ze de mol waren en wat het leukst was enzo, maar bij haar een stom verhaaltje
Ik vind het ook wel leuk om dan te lezen hoe de mol-sollicitaties gingen enzo, en waarom ze de mol wilden zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Bij de rest vragen ze allemaal naar hoe ze reageren toen ze de mol waren en wat het leukst was enzo, maar bij haar een stom verhaaltje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd! Zal nog wel even duren voor 'ie binnen is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vond ik ook echt heel tof, die interviews!Verder heb ik nog niet álles gelezen, maar de interviews met de kandidaten van dit jaar en misschien uit kunnen vogelen wie wie is, ga ik ook nog doen
Het gerucht ging/gaat toch ook dat Roeland eigenlijk de mol was?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Terwijl ze wel een tof seizoen had, al kwam dat meer door Marc-Marie, Lottie, Jim, Gijs en Sander.
Nog altijd jammer dat Roeland Fernhout zo snel uitviel, altijd al een zwak gehad voor die man.
Het katten van Yvonne en Victoriaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Terwijl ze wel een tof seizoen had, al kwam dat meer door Marc-Marie, Lottie, Jim, Gijs en Sander.
Nog altijd jammer dat Roeland Fernhout zo snel uitviel, altijd al een zwak gehad voor die man.
Geweldig seizoen. "En nog een loop en nog een loop" oid in die opdracht met de vliegtuigen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het katten van Yvonne en Victoria
Spaghetti Bluesky
Marc-Marie is kritisch! En doof ook!
Zo veel mooie momenten in dat seizoen!
Die hele koffer verwissel opdracht trouwens ook
Heerlijk! Die treinopdracht herinner ik me ook als heel tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spaghetti Bluesky
Oh die heb ik ook al lang niet meer teruggekeken, maar was ook wel een tof seizoen ja. Inderdaad dat Inge pas zo laat ontmaskerd werd (al was het bij het publiek thuis wel anders, door die gebarentaalhintquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben op dit moment seizoen 7 aan het terugkijken, zit nu bij aflevering 8. Blijft ook een prima seizoen. En ik blijf het ook opmerkelijk vinden dat de kandidaten (op Paul na) pas in aflevering 8 een beetje Inge in het vizier krijgen
En de nieuwe interviews zijn natuurlijk interessant en sommigen zijn te herleiden tot een bepaalde kandidaat sowieso. Al heb ik die al gelezen op het WIDM forum.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh wat ik ook leuk vind aan het molboekje is de hoogtepunten die worden uitgelicht en waar dieper op in wordt gegaan.Tuurlijk kun je er nog veel meer opnoemen en blijft het een selectie, maar wel echt tof om te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen interview 9 ben ik totaal niet zeker van, maar de rest lijkt me vrij logisch, ook i.c.m. social media stiltes etc.
Misschien ging Yvon wel steeds antwoorden geven waardoor blijkt dat Roeland eigenlijk de mol wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook leuk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om dan te lezen hoe de mol-sollicitaties gingen enzo, en waarom ze de mol wilden zijn.
Ik had hem best snel hoor, waar heb je hem besteld?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben benieuwd! Zal nog wel even duren voor 'ie binnen is.
Yvon blijft ook een discutabel verhaal hèEr zijn ook geruchten dat Roeland de mol eerst was tot hij ziek werd
IK GA IN EEN LOOOP! IK GA IN EEN LOOP!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spaghetti Bluesky
Ja, best hardnekkig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:30 schreef Meridiaan het volgende:
Als Roeland in het herkansingenallstarseizoen zit, ga ik kijken
Nooit geweten trouwens dat dat gerucht ging![]()
Renate en Dick Jol op dat surfboardquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben op dit moment seizoen 7 aan het terugkijken, zit nu bij aflevering 8. Blijft ook een prima seizoen. En ik blijf het ook opmerkelijk vinden dat de kandidaten (op Paul na) pas in aflevering 8 een beetje Inge in het vizier krijgen
Ja ik vind het leuk dat ze deze keer (omdat jubileum) iets dieper ingaan op geschiedenis, hoogtepunten etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh wat ik ook leuk vind aan het molboekje is de hoogtepunten die worden uitgelicht en waar dieper op in wordt gegaan.Tuurlijk kun je er nog veel meer opnoemen en blijft het een selectie, maar wel echt tof om te lezen
AVROTROS, ik had daar een lidmaatschap vanwege de moldag back in 2017quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had hem best snel hoor, waar heb je hem besteld?
Dat moment heb ik al gehad!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Renate en Dick Jol op dat surfboard
Oh echt? Kut, ik ben ook lid maar heb 'm via bol besteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
AVROTROS, ik had daar een lidmaatschap vanwege de moldag back in 2017Die heb ik nog steeds, maar daar kost het dus wel ¤7,50 in plaats van ¤15
Oja, vlotquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat moment heb ik al gehad!Was overigens en vlot maar blijft een mooi moment
Jazekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, vlotDat dacht ik al, moest wel even rekenen
![]()
Dan heb je de veiling ook al gehad, denk ik?
Hier een mooi overzicht van de opdrachten:quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, vlotDat dacht ik al, moest wel even rekenen
![]()
Dan heb je de veiling ook al gehad, denk ik?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En de nieuwe interviews zijn natuurlijk interessant en sommigen zijn te herleiden tot een bepaalde kandidaat sowieso. Al heb ik die al gelezen op het WIDM forum.Ah interessant! Ik ga ze straks even lezen en kijken of ik hen er ook in herkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen interview 9 ben ik totaal niet zeker van, maar de rest lijkt me vrij logisch, ook i.c.m. social media stiltes etc.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien ging Yvon wel steeds antwoorden geven waardoor blijkt dat Roeland eigenlijk de mol was
Ja, bijvoorbeeld dat Margriet in eerste instantie niet eens mee wilde doen aan het programma, maar toen een heel betoog ging houden over wat een goede mol zou maken. En dat de makers haar uiteindelijk toen graag als mol wilden en haar helemaal hebben moeten overhalenquote:
Dick helemaal viesmad na die veilingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Renate en Dick Jol op dat surfboard
Klopt, maar dat stoort mij ook en vandaar dat ik amper meer kijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso zie je hier nog een heel andere spelsfeer dan in de latere seizoenen. De groep staat ook gewoon wat rauwer tegenover elkaar. Er wordt elkaar wat minder gegund (denk aan dat Nadja de tent van Inge in springt tijdens de tentopdracht op het onbewoonde eiland). Tegenwoordig is het allemaal lief en aardig, wij gaan gezellig samen op schoolreisje sfeer
Als het geld is afgeschreven moet het wel goed komen lijkt mequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk dat ze deze keer (omdat jubileum) iets dieper ingaan op geschiedenis, hoogtepunten etc.
Ik heb alleen (besteld via AVROTROS site) geen bevestiging van mijn bestelling gekregen of zo. Maar het geld is wel afgeschreven.
Ik heb hem bij de AKO gekocht, maar als ik had geweten dat hij via Avrotros goedkoper was...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh echt? Kut, ik ben ook lid maar heb 'm via bol besteld
Oh die was wel tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier een mooi overzicht van de opdrachten:
https://wiewasdemol.nl/seizoen-7/opdrachten
Sowieso is deze site een fijn naslagwerk als je iets op wilt zoeken. Ik kom dus nu bij die opdracht met die tor in aflevering 8
Ja eens met dat laatste. Het is meer een reisprogramma met BN'ers die lol hebben in een ander land, en ondertussen wat puzzeltjes doen. Dat gehaaide van de eerste seizoenen mag ook wel meer terugkomen van mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso zie je hier nog een heel andere spelsfeer dan in de latere seizoenen. De groep staat ook gewoon wat rauwer tegenover elkaar. Er wordt elkaar wat minder gegund (denk aan dat Nadja de tent van Inge in springt tijdens de tentopdracht op het onbewoonde eiland). Tegenwoordig is het allemaal lief en aardig, wij gaan gezellig samen op schoolreisje sfeer
Oh echt? Wat leuk! Dat soort inside information vind ik sowieso altijd wel leuk haha.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld dat Margriet in eerste instantie niet eens mee wilde doen aan het programma, maar toen een heel betoog ging houden over wat een goede mol zou maken. En dat de makers haar uiteindelijk toen graag als mol wilden en haar helemaal hebben moeten overhalen
Haha volgens mij heb ik nog nooit iemand het tegenovergestelde horen zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat stoort mij ook en vandaar dat ik amper meer kijk.
Nu ben ik een Molpurist en kijk ik naar De Mol en zeg ik dat die serie veeeeeeel leuker en veeeeel beter is
Karel was tof inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JazekerDie pot is al lang en breed leeggegaan
Karel trouwensIk vind hem de tofste presentator van ze allemaal
Wie was de molquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier een mooi overzicht van de opdrachten:
https://wiewasdemol.nl/seizoen-7/opdrachten
Sowieso is deze site een fijn naslagwerk als je iets op wilt zoeken. Ik kom dus nu bij die opdracht met die tor in aflevering 8
Die serie is ook veeeeel leuker en beter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat stoort mij ook en vandaar dat ik amper meer kijk.
Nu ben ik een Molpurist en kijk ik naar De Mol en zeg ik dat die serie veeeeeeel leuker en veeeeel beter is
Ja echt die achtergrondinformatie is zo tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh echt? Wat leuk! Dat soort inside information vind ik sowieso altijd wel leuk haha.
Deze video ook. Over wanneer ze gevraagd werden en zo. Dat ze Jeroen eigenlijk al wilden voor 2016, maar hem uiteindelijk dus heel vroeg hebben vastgezet voor 2017.
En ook dat Tygo eigenlijk praktisch gezien elk BN'er seizoen is gevraagd, maar pas in 2014 kon; ook ergens gelezen. Of Ron die de makers zelf een brief heeft gestuurd of hij nog mee mocht doen voor hij er te oud voor werd
Sneeuwmuur?!quote:
Ja, dat vond ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die serie is ook veeeeel leuker en beter!
Al maakt die trailer voor het jubileumseizoen me wel nieuwsgierig hoor. Het lijkt bijna een trailer voor een Vlaams molseizoen.
Ja en Dio werd echt last moment aan de groep toegevoegd in 2012. Vandaar dat al zijn medekandidaten hem gelijk al af konden strepen als molquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt die achtergrondinformatie is zo tofDat van Tygo en Jeroen wist ik ook echt niet
Ja, ik heb m'n verwachtingen bijgesteld en blijf het ook wel kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf overigens WIDM nog steeds kijken omdat ik de hoop houd dat het weer goed wordt ,en het overigens nog wel prima vermaak is
Ja, dit. Al is het voor mij niet meer de prioriteit op de zaterdagavond, met ook alle ESF voorrondes die dan tegelijkertijd zijn. Maar dan kijk ik WIDM in de loop van de week nog wel terugquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf overigens WIDM nog steeds kijken omdat ik de hoop houd dat het weer goed wordt ,en het overigens nog wel prima vermaak is
Ja zou tof zijn als ze dit seizoen gebruiken om misschien wat klassiekere elementen terug te halen, of op andere vlakken te vernieuwen en experimenteren. Men gaat toch wel kijken naar het jubileum seizoenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookEn ook maar acht afleveringen
Hoop dat het ook een beetje een test is hoe mensen op een klassieker seizoen reageren
Ah dat wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en Dio werd echt last moment aan de groep toegevoegd in 2012. Vandaar dat al zijn medekandidaten hem gelijk al af konden strepen als mol
Nou ja ik wil eigenlijk niet gespoild worden met wie eruit ligtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dit. Al is het voor mij niet meer de prioriteit op de zaterdagavond, met ook alle ESF voorrondes die dan tegelijkertijd zijn. Maar dan kijk ik WIDM in de loop van de week nog wel terug
Slapen in tenten, bagagespellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zou tof zijn als ze dit seizoen gebruiken om misschien wat klassiekere elementen terug te halen, of op andere vlakken te vernieuwen en experimenteren. Men gaat toch wel kijken naar het jubileum seizoen
Nee ik kijk meestal ook wel live, of in elk geval zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik wil eigenlijk niet gespoild worden met wie eruit ligt
Maar goed voor dit jubileumseizoen heb je sowieso geen last van ESF voorrondes
PAINTBALLENquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Slapen in tenten, bagagespellen
Leuk! Wie viel er vlak voor de opnames af dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en Dio werd echt last moment aan de groep toegevoegd in 2012. Vandaar dat al zijn medekandidaten hem gelijk al af konden strepen als mol
Nee, maar dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te vermijden (en lukt dan ook wel goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik wil eigenlijk niet gespoild worden met wie eruit ligt
Maar goed voor dit jubileumseizoen heb je sowieso geen last van ESF voorrondes
Jaaaa en de ontmoet-de-mol opdrachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die verwacht ik er oprecht wel in te zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa en de ontmoet-de-mol opdracht
"Is Ego de mol?"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa en de ontmoet-de-mol opdracht
En ook opdrachten die een paar uur duren ipv een kwartiertje, met lange wandelingen oidquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat alleen al jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En ook opdrachten die een paar uur duren ipv een kwartiertje, met lange wandelingen oid
En met meerdere lagen die dan ook weer invloed hebben op elkaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En ook opdrachten die een paar uur duren ipv een kwartiertje, met lange wandelingen oid
Ja dat is meer iets voor de Belgische mol hè, in de Nederlandse zag je dat sowieso nagenoeg nooitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
En met meerdere lagen die dan ook weer invloed hebben op elkaar
Nouja, in het begin wel iets meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is meer iets voor de Belgische mol hè, in de Nederlandse zag je dat sowieso nagenoeg nooit
Oh ja inderdaad! In seizoen 7 zit dat niet zo veel. Blijven wel prima opdrachten in dat seizoen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, in het begin wel iets meer![]()
In seizoen 8 zaten er een paarBijvoorbeeld toen Regina haar vrijstelling moest verdedigen, en ze hun telefoonnummer bij Joris moesten zien te krijgen, zodat hij ze kon bellen en kon vertellen waar ze heen moesten. Of die laatste aflevering waarbij Dennis bepaalde hoe lang de rest de tijd had door hoe lang hij onder de grond kon liggen.
Dat laatste zat in seizoen 8 sowieso wel vaak; dat de ene groep besliste hoe lang de andere groep de tijd had. Bijvoorbeeld die allereerste opdracht met fietsen/bergklimmen en die met de piñatas en de autoroute
Ja precies, moet welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die verwacht ik er oprecht wel in te zittenHet is en blijft een jubileumseizoen, zou bijna een schande zijn wil die er niet in zitten
Ik zit nu dus te kijken naar Eva die torren weg zit te eten. Zoiets zouden ze nu ook echt nooit meer doen (helaas)
Afgelopen seizoen vond ik de opdracht waarin twee deelnemers een opdracht hadden om zo veel mogelijk eten te proeven om een niet kloppend gerecht te ontdekken en de andere deelnemers de gegeten calorieën eraf moesten sporten echt briljant bedacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, in het begin wel iets meer![]()
In seizoen 8 zaten er een paarBijvoorbeeld toen Regina haar vrijstelling moest verdedigen, en ze hun telefoonnummer bij Joris moesten zien te krijgen, zodat hij ze kon bellen en kon vertellen waar ze heen moesten. Of die laatste aflevering waarbij Dennis bepaalde hoe lang de rest de tijd had door hoe lang hij onder de grond kon liggen.
Dat laatste zat in seizoen 8 sowieso wel vaak; dat de ene groep besliste hoe lang de andere groep de tijd had. Bijvoorbeeld die allereerste opdracht met fietsen/bergklimmen en die met de piñatas en de autoroute
Dat blijft echt een van de meest legendarische uitsprakenquote:
13quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad! In seizoen 7 zit dat niet zo veel. Blijven wel prima opdrachten in dat seizoen hoor.
Ik zit even te denken nog wat ik hierna nog terug ga kijken. Eén seizoen gaat me waarschijnlijk nog wel lukken voor het jubileumseizoen begint. Maar welke?
Ja die was echt fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vond ik de opdracht waarin twee deelnemers een opdracht hadden om zo veel mogelijk eten te proeven om een niet kloppend gerecht te ontdekken en de andere deelnemers de gegeten calorieën eraf moesten sporten echt briljant bedacht.
Ja dat vind ik de beste opdracht van De Mol ooit misschien welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vond ik de opdracht waarin twee deelnemers een opdracht hadden om zo veel mogelijk eten te proeven om een niet kloppend gerecht te ontdekken en de andere deelnemers de gegeten calorieën eraf moesten sporten echt briljant bedacht.
Ja, die vond ik ook tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:29 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik ook tof van seizoen 7: waar ik dus nu zit.
https://wiewasdemol.nl/se(...)drachten/eerlijkheid
Heb je de Duitse mol ook gezien? Zo niet, misschien kan je die terugkijken, want dan zie je een heel nieuw seizoenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad! In seizoen 7 zit dat niet zo veel. Blijven wel prima opdrachten in dat seizoen hoor.
Ik zit even te denken nog wat ik hierna nog terug ga kijken. Eén seizoen gaat me waarschijnlijk nog wel lukken voor het jubileumseizoen begint. Maar welke?
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, moet welAlle klassieke opdrachten gaan vast terugkomen.
Nee die heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de Duitse mol ook gezien? Zo niet, misschien kan je die terugkijken, want dan zie je een heel nieuw seizoen
Er is ondertitelingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien.
Moet ik wel veel bij nadenken qua vertalen en zo, daar heb ik misschien wat minder zin in
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komenquote:
Ja maar wel in andere vorm want anders weet je ook al hoe je het het beste kunt aanpakkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komen
Lasergamen wel. De controlroom in een verlaten gebouw is ook al even geleden, maar zie ik ook nog wel makkelijk terugkomen. Bagagespel niet. Ontmoet de mol hoop (en denk) ik wel.quote:
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?quote:
Ik hoop nog steeds dat écht de koffertjesopdracht van S5 in de trailer te zien isquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komen
Ze hebben letterlijk allerlei opdrachten uit de Vlaamse serie overgenomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?
Ik heb niet alle afleveringen gekeken, maar de opdrachten zijn vrijwel identiek aan de Vlaamse van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?
Als ik kijk naar hoe de makers het de laatste jaren doen. Kan ik mij niet voorstellen dat ze nu opeens wel iets spraakmakends op de mat gaan leggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goeie photobombquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik niet door, was echt flabbergasted een week later.
Goh, het valt me tegen hoe weinig namen ik hier nog van ken, terwijl ik Zuid-Afrika misschien wel het mooiste Vlaamse Mol seizoen vind, ondanks de molquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Lasergamen verwacht ik ook wel. Maar dat zit er bijna elk seizoen wel in. Ontmoet de Mol heeft maar in heel weinig seizoenen gezeten, dus is geen zekerheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lasergamen wel. De controlroom in een verlaten gebouw is ook al even geleden, maar zie ik ook nog wel makkelijk terugkomen. Bagagespel niet. Ontmoet de mol hoop (en denk) ik wel.
Ja dat is waar natuurlijk, maar zoiets als de ontmoet-de-mol opdracht blijft altijd wel een mindfuckquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar wel in andere vorm want anders weet je ook al hoe je het het beste kunt aanpakken
Lasergamen was tof, en de controlroom ook jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lasergamen wel. De controlroom in een verlaten gebouw is ook al even geleden, maar zie ik ook nog wel makkelijk terugkomen. Bagagespel niet. Ontmoet de mol hoop (en denk) ik wel.
Als je Gilles en Bruno gokt, zit je bij 50% van de gevallen goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goh, het valt me tegen hoe weinig namen ik hier nog van ken, terwijl ik Zuid-Afrika misschien wel het mooiste Vlaamse Mol seizoen vind, ondanks de mol
Nee dit is fout. Marzanaquote:
Meisjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je Gilles en Bruno gokt, zit je bij 50% van de gevallen goed![]()
Ik zeg: Dave, Buba, Bruno, Gilbert, meisje, Annelies, Joke, vrouw, Sam, Issa en Hans
Ja, dat is waar. Maar bij opdrachten waar hele toffe molacties zijn geweest in het verleden is het echt heel lastig om er nu weer iets tofs van te maken zonder dezelfde molactie te herhalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is waar natuurlijk, maar zoiets als de ontmoet-de-mol opdracht blijft altijd wel een mindfuckEn bij sommige opdrachten kunnen ze er ook wel net een twist aan geven.
Ojaquote:
Het enige seizoen zonder een Bruno of een Gilles?!?!quote:
Ja, die heeft Hans überhaupt niet meer terug zien keren in Zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
OjaMaar die was er heel vroeg uit denk ik?
Ah, op die manier. Ik snap het wantrouwen wel, gezien hoe WIDM zo is ingekakt de laatste jaren. Maar ik blijf (misschien wel tevergeefs hoor) wel hoop houden dat ze misschien dit seizoen gebruiken om wat oude elementen terug te halenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe de makers het de laatste jaren doen. Kan ik mij niet voorstellen dat ze nu opeens wel iets spraakmakends op de mat gaan leggen.
Sowieso deden ze al alsof seizoen 20 spraakmakend was. Maar dat was het juist totaal niet qua opdrachten etc.
Nee preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die heeft Hans überhaupt niet meer terug zien keren in Zuid-Afrika
Nee, die één daarnaast heette Bruno toch volgens mij???quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Het enige seizoen zonder een Bruno of een Gilles?!?!
Oh ik dacht Thibaud ofzo, maar dan was dat weer een anderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, die één daarnaast heette Bruno toch volgens mij???
Jaaa ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Annelies vooral erg leuk dat seizoen
Dat is natuurlijk wel waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar bij opdrachten waar hele toffe molacties zijn geweest in het verleden is het echt heel lastig om er nu weer iets tofs van te maken zonder dezelfde molactie te herhalen
Oh kan ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik dacht Thibaud ofzo, maar dan was dat weer een ander
Ja, en dit is ook allemaal stiekem al best lang geledenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh kan ookBij de Belg zijn de namen toch moeilijker te onthouden; in Nederland kom je ze later wel vaker tegen
Ik hoop het ook hoor. Maar als je kijkt hoe suf ze speciale elementen hebben ingevoegd, dan ben ik wel extra sceptisch. Alleen het aftellen met beelden van oud mollen in de laatste aflevering was erg tof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik snap het wantrouwen wel, gezien hoe WIDM zo is ingekakt de laatste jaren. Maar ik blijf (misschien wel tevergeefs hoor) wel hoop houden dat ze misschien dit seizoen gebruiken om wat oude elementen terug te halenVoor de nostalgie, maar ook om te kijken of men erop zit te wachten.
Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabellequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog alle tien dan?
Ruth met de verfbomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabelle
heb het idee dat er ook wel een paar terugkunnen komen. Maar die man tussen Kathy en Issa heb ik volgens mij überhaupt nog nooit gezien?? En die vrouw met die bril weet ik nog wel, die viel toen als eerste af en met die verfbom, maar haar naam??? Geen idee
Oja Ruthquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ruth met de verfbomEn de rest weet ik ook niet meer zo goed
Oh jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
en die vrouw links naast Gilles herinner ik me qua karakter ook nog wel, die paste niet echt in het spel.
Manuela??
Ja, dat klopt inderdaad wel. Zolang de kijkcijfers zo hoog blijven, zullen de makers wel het idee hebben dat iedereen het nog tof vindt. En dat zal voor een deel ook wel zo zijn, maar de "oudere fans" blijven vooral nog kijken uit gewoonte, al dan niet met de hoop dat het weer wat beter gaat worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop het ook hoor. Maar als je kijkt hoe suf ze speciale elementen hebben ingevoegd, dan ben ik wel extra sceptisch. Alleen het aftellen met beelden van oud mollen in de laatste aflevering was erg tof.
Waarbij mijn scepsis ook wel te maken heeft met de houding van de makers. Die doen alle kritiek af als 'er kijken toch nog steeds heel veel mensen? Dus dan doen we het toch goed'.
nee in dat seizoen erna zat wel een Marzenaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja
Ik dacht Marcella maar toen dacht ik dat zal wel een loze gedachte zijn, toch niet dus
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad wel. Zolang de kijkcijfers zo hoog blijven, zullen de makers wel het idee hebben dat iedereen het nog tof vindt. En dat zal voor een deel ook wel zo zijn, maar de "oudere fans" blijven vooral nog kijken uit gewoonte, al dan niet met de hoop dat het weer wat beter gaat worden.
Marzena was leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
nee in dat seizoen erna zat wel een Marzena
Ja dat ze zich er wel bewust van zijn, maar zolang er toch nog veel gekeken wordt, er niet echt veel mee gedaan zal wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internet
Wij hebben ze twee weken geleden o.i.d. nog afgebrand op Instagramquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internet
Ja ik vond haar ook wel leuk! Weet niet meer hoe ze eruit gingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marzena was leukGing er veel te vroeg (en op een rot manier) uit
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ze zich er wel bewust van zijn, maar zolang er toch nog veel gekeken wordt, er niet echt veel mee gedaan zal worden
Ja, vond ze ook wel een beetje dezelfde typesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan mij ergens je verwisseling voorstellen, maar ander seizoen
"Kandidaten kregen hun scherm via een speciale bril te zien waardoor andere het niet zagen. Daarna moesten ze raden wie het rode scherm had. Raadden ze dit niet, volgde een nieuwe eliminatie en moest de kandidaat met de op een na slechtste score het spel verlaten met een rood scherm, wat ook gebeurde."quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vond haar ook wel leuk! Weet niet meer hoe ze eruit ging
Stijn naast Thibaudquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabelle
heb het idee dat er ook wel een paar terugkunnen komen. Maar die man tussen Kathy en Issa heb ik volgens mij überhaupt nog nooit gezien?? En die vrouw met die bril weet ik nog wel, die viel toen als eerste af en met die verfbom, maar haar naam??? Geen idee
Jaaa Kaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef molloot200 het volgende:
En ik vond Kaat heel leukMaar dat is seizoenen verder pas
OJAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"Kandidaten kregen hun scherm via een speciale bril te zien waardoor andere het niet zagen. Daarna moesten ze raden wie het rode scherm had. Raadden ze dit niet, volgde een nieuwe eliminatie en moest de kandidaat met de op een na slechtste score het spel verlaten met een rood scherm, wat ook gebeurde."
Stijn! Natuurlijkquote:
Ja Joeri was ook leuk inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa Kaat![]()
Maar Joeri stal toch echt wel de show dat seizoen hoorDe Beer van Peer
Ja, maar was ook wel blij dat zij de Mol niet wasquote:
Bart vond ik ook een fantastische deelnemer, paste echt heerlijk in het spel door zijn fanatisme en hardheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond afgelopen seizoen sowieso het tofste Belgische seizoen. Die hele thematiek van mythologie wat erdoor heen geweven zat. Zat gewoon top in elkaar.
Ja zoiets hoop ik ook voor de Renaissancequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond afgelopen seizoen sowieso het tofste Belgische seizoen. Die hele thematiek van mythologie wat erdoor heen geweven zat. Zat gewoon top in elkaar.
"Je zou hier toch ook staan als we voor Artispunten speelden"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bart vond ik ook een fantastische deelnemer, paste echt heerlijk in het spel door zijn fanatisme en hardheid.
De mol vond ik niet zo bijzonder dat jaar, maar de groep deelnemers was wel très sympa
Dat het een thema heeft, geeft iets meer hoop. Maar het is afwachten. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets hoop ik ook voor de Renaissance![]()
![]()
@:Redefine kom er maar in met je realistische verwachtingen
Het ging ook met name om te bewijzen dat het een heel erg lelijke tatoeage was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
In et Oost’n.quote:
Wederom, fake news.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:37 schreef Em31 het volgende:
het regent het regent de pannetjes worden nat
Je kunt er de vloer mee aanvegen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor dinsdag maar een afspraak bij de kapper gemaakt. Mijn haar wordt echt te lang
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt er de vloer mee aanvegen?
Die is klaar, en het is weer same old, same old. Mercedes 1+2, Max 3, Racing Point 4+5, Albon 6, dan McLaren en Ferrari. En waarschijnlijk krijgt er wel weer iemand een straf, waardoor ze toch al niet in de volgorde van de kwali startenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja hoe staat het met de kwalificatie?
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf overigens WIDM nog steeds kijken omdat ik de hoop houd dat het weer goed wordt
Ah nothing new dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die is klaar, en het is weer same old, same old. Mercedes 1+2, Max 3, Racing Point 4+5, Albon 6, dan McLaren en Ferrari. En waarschijnlijk krijgt er wel weer iemand een straf, waardoor ze toch al niet in de volgorde van de kwali starten
Gelukkig heb ik ook nog lang geen huwelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog lang geen huwelijk
Ik haat ze nu alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja het heeft z'n voordelen hoor!
Molloot is getrouwd met WIDM?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh. In de regel kijk ik ook niet meer naar de kwalificatie. Het is te veel hetzelfde, en door die straffen weet je eigenlijk alsnog niet in welke volgorde ze gaan starten. Dan is het een stuk sneller om 2 minuten daar een berichtje over te lezen dan een uur er naar te kijkenquote:
Eerst zou het om 17 uur komen nu 19 uurquote:
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
Hopelijk blijkt het net zo te zijn als met De Plus ja...
Ik ben een Pannekoekquote:
Ik kon het niet goed genoeg zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?
Ja het was van te ver om zeker te zien, maar leek er wel op?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed genoeg zien.
Pffff dat ze ook steeds die val herhalen hè. Dat hadden ze al direct niet moeten doen, niet één keer.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
Volgens RAI is hij bij bewustzijn, lees ik.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval is mijn huwelijk weleens beter geweest ja
Ja. Of met zijn schouderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?
Sympathiek! Ik wist niet dat ze dat konden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef Dave het volgende:
De hoosbuien gisteren hier in de wijk hebben zelfs de krant gehaald.
Ze namen Wouter Weylandt ook vol in beeld toenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Italiaanse regie wil persoonlijk drama ipv sport, wat een walgzakken.
Echt totaal onacceptabel inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Italiaanse regie wil persoonlijk drama ipv sport, wat een walgzakken.
Het scheelde ca 3mm of ik had mogen gaan hozen! Verder niet echt last van gehad gelukkig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sympathiek! Ik wist niet dat ze dat konden.
OT: heb jij er nog last van gehad?
Wat dacht je van Senna op Imola? Close-ups terwijl dokters vochten voor zijn leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze namen Wouter Weylandt ook vol in beeld toen
Fijn ook met al die commercial breaks, kanniewachten tot de OS weer, was ook een daverend succes.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuur ze vandaag maar niet onze kant op, mijn dochter viert haar feest vanavond in de tuin.quote:
Wilde ik ook gaan doen, maar ik wilde nog even iets bekijken op mijn telefoon, maar dat kon al niet meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even inpluggen.
Echt hè... we zitten in Italië hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:03 schreef Redefine het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij. Een personenauto die Schachmann omver omrijdt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Ze hadden haar niet verteld dat de wedstrijd verplaatst was zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Oh jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden haar niet verteld dat de wedstrijd verplaatst was zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |