Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar tijdens dieet eet ik gewoon genoeg hoorAlleen een aantal producten niet
Ja, wij hebben nu vooral ijs in de pakken drinken. Op zich niet het grootste probleem nu in de zomer, maar algemeen genomen niet echt handigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, had een kan met water in de deur gezet, ligt een laag ijs op nu. Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.
Afgelopen dagen drink ik eigelnijk bijna alleen maar en eet ik ijsjes en verder gewoon 1x brunch en 1x avondeten. Kan niet heel erg slecht zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merken
Oh nee jij ook alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat echt de slechte kant op met onze koelkastAlles zit vol ijs nu, terwijl dat volgens de instellingen niet zou moeten
Ligt er wel aan wat je drinkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen drink ik eigelnijk bijna alleen maar en eet ik ijsjes en verder gewoon 1x brunch en 1x avondeten. Kan niet heel erg slecht zijn
ik beweeg wel te weinig
Ja dat is altijd even zwaar voor een lichaam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar als je net weer een paar dagen suiker hebt gegeten en nu weer niet kun je dat ook wel merken
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Al mag je als 14jarige natuurlijk nog geen alcohol.
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:54 schreef Dave het volgende:
Al mag je als 14jarige natuurlijk nog geen alcohol.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken bij de post van molloot.
Ik heb hem ook! Heel leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb net dus het officiële molboekje een keer besteldDe interviews met de oud mollen hebben me toch wel overtuigd om hem weer een keer aan te schaffen
Die vond ik ook echt heel tof, die interviews!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb net dus het officiële molboekje een keer besteldDe interviews met de oud mollen hebben me toch wel overtuigd om hem weer een keer aan te schaffen
quote:
Klein koor? Voldoende afstand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom mag er bij de herdenking wel gezongen worden?
Yvon zal wel ergens bij een boer op de hooizolder hebben gelegen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem ook! Heel leuk![]()
Alle bekende mollen behalve Yvon hebben meegewerkt![]()
Van de onbekenden ook Elise niet, maar dat snap ik beter
Waarom heeft Yvon niet meegewerkt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem ook! Heel leuk![]()
Alle bekende mollen behalve Yvon hebben meegewerkt![]()
Van de onbekenden ook Elise niet, maar dat snap ik beter
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Yvon zal wel ergens bij een boer op de hooizolder hebben gelegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |