Ja die was echt fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vond ik de opdracht waarin twee deelnemers een opdracht hadden om zo veel mogelijk eten te proeven om een niet kloppend gerecht te ontdekken en de andere deelnemers de gegeten calorieën eraf moesten sporten echt briljant bedacht.
Ja dat vind ik de beste opdracht van De Mol ooit misschien welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vond ik de opdracht waarin twee deelnemers een opdracht hadden om zo veel mogelijk eten te proeven om een niet kloppend gerecht te ontdekken en de andere deelnemers de gegeten calorieën eraf moesten sporten echt briljant bedacht.
Ja, die vond ik ook tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:29 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik ook tof van seizoen 7: waar ik dus nu zit.
https://wiewasdemol.nl/se(...)drachten/eerlijkheid
Heb je de Duitse mol ook gezien? Zo niet, misschien kan je die terugkijken, want dan zie je een heel nieuw seizoenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad! In seizoen 7 zit dat niet zo veel. Blijven wel prima opdrachten in dat seizoen hoor.
Ik zit even te denken nog wat ik hierna nog terug ga kijken. Eén seizoen gaat me waarschijnlijk nog wel lukken voor het jubileumseizoen begint. Maar welke?
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, moet welAlle klassieke opdrachten gaan vast terugkomen.
Nee die heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de Duitse mol ook gezien? Zo niet, misschien kan je die terugkijken, want dan zie je een heel nieuw seizoen
Er is ondertitelingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien.
Moet ik wel veel bij nadenken qua vertalen en zo, daar heb ik misschien wat minder zin in
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komenquote:
Ja maar wel in andere vorm want anders weet je ook al hoe je het het beste kunt aanpakkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komen
Lasergamen wel. De controlroom in een verlaten gebouw is ook al even geleden, maar zie ik ook nog wel makkelijk terugkomen. Bagagespel niet. Ontmoet de mol hoop (en denk) ik wel.quote:
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?quote:
Ik hoop nog steeds dat écht de koffertjesopdracht van S5 in de trailer te zien isquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk toch wel dat in een jubileumseizoen er wat spraakmakende opdrachten terug gaan komen
Ze hebben letterlijk allerlei opdrachten uit de Vlaamse serie overgenomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?
Ik heb niet alle afleveringen gekeken, maar de opdrachten zijn vrijwel identiek aan de Vlaamse van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Kan je zien dat ze inspiratie van de Belgische of Nederlandse serie hebben genomen?
Als ik kijk naar hoe de makers het de laatste jaren doen. Kan ik mij niet voorstellen dat ze nu opeens wel iets spraakmakends op de mat gaan leggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goeie photobombquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik niet door, was echt flabbergasted een week later.
Goh, het valt me tegen hoe weinig namen ik hier nog van ken, terwijl ik Zuid-Afrika misschien wel het mooiste Vlaamse Mol seizoen vind, ondanks de molquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |