Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabellequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog alle tien dan?
Ruth met de verfbomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabelle
heb het idee dat er ook wel een paar terugkunnen komen. Maar die man tussen Kathy en Issa heb ik volgens mij überhaupt nog nooit gezien?? En die vrouw met die bril weet ik nog wel, die viel toen als eerste af en met die verfbom, maar haar naam??? Geen idee
Oja Ruthquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ruth met de verfbomEn de rest weet ik ook niet meer zo goed
Oh jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef Meke het volgende:
en die vrouw links naast Gilles herinner ik me qua karakter ook nog wel, die paste niet echt in het spel.
Manuela??
Ja, dat klopt inderdaad wel. Zolang de kijkcijfers zo hoog blijven, zullen de makers wel het idee hebben dat iedereen het nog tof vindt. En dat zal voor een deel ook wel zo zijn, maar de "oudere fans" blijven vooral nog kijken uit gewoonte, al dan niet met de hoop dat het weer wat beter gaat worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop het ook hoor. Maar als je kijkt hoe suf ze speciale elementen hebben ingevoegd, dan ben ik wel extra sceptisch. Alleen het aftellen met beelden van oud mollen in de laatste aflevering was erg tof.
Waarbij mijn scepsis ook wel te maken heeft met de houding van de makers. Die doen alle kritiek af als 'er kijken toch nog steeds heel veel mensen? Dus dan doen we het toch goed'.
nee in dat seizoen erna zat wel een Marzenaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja
Ik dacht Marcella maar toen dacht ik dat zal wel een loze gedachte zijn, toch niet dus
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad wel. Zolang de kijkcijfers zo hoog blijven, zullen de makers wel het idee hebben dat iedereen het nog tof vindt. En dat zal voor een deel ook wel zo zijn, maar de "oudere fans" blijven vooral nog kijken uit gewoonte, al dan niet met de hoop dat het weer wat beter gaat worden.
Marzena was leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
nee in dat seizoen erna zat wel een Marzena
Ja dat ze zich er wel bewust van zijn, maar zolang er toch nog veel gekeken wordt, er niet echt veel mee gedaan zal wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internet
Wij hebben ze twee weken geleden o.i.d. nog afgebrand op Instagramquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers prima weten dat er een groep is die het niet zo tof meer vinden hoor, die mening is wijdverspreid over het internet
Ja ik vond haar ook wel leuk! Weet niet meer hoe ze eruit gingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Marzena was leukGing er veel te vroeg (en op een rot manier) uit
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ze zich er wel bewust van zijn, maar zolang er toch nog veel gekeken wordt, er niet echt veel mee gedaan zal worden
Ja, vond ze ook wel een beetje dezelfde typesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan mij ergens je verwisseling voorstellen, maar ander seizoen
"Kandidaten kregen hun scherm via een speciale bril te zien waardoor andere het niet zagen. Daarna moesten ze raden wie het rode scherm had. Raadden ze dit niet, volgde een nieuwe eliminatie en moest de kandidaat met de op een na slechtste score het spel verlaten met een rood scherm, wat ook gebeurde."quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vond haar ook wel leuk! Weet niet meer hoe ze eruit ging
Stijn naast Thibaudquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Bruno, Hanne, Thibaud, nee, nee, nee, Gilles, Kathy, nee, Issabelle
heb het idee dat er ook wel een paar terugkunnen komen. Maar die man tussen Kathy en Issa heb ik volgens mij überhaupt nog nooit gezien?? En die vrouw met die bril weet ik nog wel, die viel toen als eerste af en met die verfbom, maar haar naam??? Geen idee
Jaaa Kaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:00 schreef molloot200 het volgende:
En ik vond Kaat heel leukMaar dat is seizoenen verder pas
OJAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"Kandidaten kregen hun scherm via een speciale bril te zien waardoor andere het niet zagen. Daarna moesten ze raden wie het rode scherm had. Raadden ze dit niet, volgde een nieuwe eliminatie en moest de kandidaat met de op een na slechtste score het spel verlaten met een rood scherm, wat ook gebeurde."
Stijn! Natuurlijkquote:
Ja Joeri was ook leuk inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa Kaat![]()
Maar Joeri stal toch echt wel de show dat seizoen hoorDe Beer van Peer
Ja, maar was ook wel blij dat zij de Mol niet wasquote:
Bart vond ik ook een fantastische deelnemer, paste echt heerlijk in het spel door zijn fanatisme en hardheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond afgelopen seizoen sowieso het tofste Belgische seizoen. Die hele thematiek van mythologie wat erdoor heen geweven zat. Zat gewoon top in elkaar.
Ja zoiets hoop ik ook voor de Renaissancequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond afgelopen seizoen sowieso het tofste Belgische seizoen. Die hele thematiek van mythologie wat erdoor heen geweven zat. Zat gewoon top in elkaar.
"Je zou hier toch ook staan als we voor Artispunten speelden"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bart vond ik ook een fantastische deelnemer, paste echt heerlijk in het spel door zijn fanatisme en hardheid.
De mol vond ik niet zo bijzonder dat jaar, maar de groep deelnemers was wel très sympa
Dat het een thema heeft, geeft iets meer hoop. Maar het is afwachten. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets hoop ik ook voor de Renaissance![]()
![]()
@:Redefine kom er maar in met je realistische verwachtingen
Het ging ook met name om te bewijzen dat het een heel erg lelijke tatoeage was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Het lijf is goedgekeurd hoor @:cyan9 - de tattoo is zelfs voor een tattoo gewoon lelijk vind ik!![]()
Heb zelf ook niet veel met navelpiercings.
Tevens viel het me op dat jouw UI bij snelscrollen heel erg lijkt op die van @:vee
In et Oost’n.quote:
Wederom, fake news.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:37 schreef Em31 het volgende:
het regent het regent de pannetjes worden nat
Je kunt er de vloer mee aanvegen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor dinsdag maar een afspraak bij de kapper gemaakt. Mijn haar wordt echt te lang
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt er de vloer mee aanvegen?
Die is klaar, en het is weer same old, same old. Mercedes 1+2, Max 3, Racing Point 4+5, Albon 6, dan McLaren en Ferrari. En waarschijnlijk krijgt er wel weer iemand een straf, waardoor ze toch al niet in de volgorde van de kwali startenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja hoe staat het met de kwalificatie?
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf overigens WIDM nog steeds kijken omdat ik de hoop houd dat het weer goed wordt
Ah nothing new dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die is klaar, en het is weer same old, same old. Mercedes 1+2, Max 3, Racing Point 4+5, Albon 6, dan McLaren en Ferrari. En waarschijnlijk krijgt er wel weer iemand een straf, waardoor ze toch al niet in de volgorde van de kwali starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |