SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
Bedankt voor de tags! Heb ze niet gelezen.
Ik ga meteen teruglezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.
Of nou ja, eentje. Maar dit bekt lekkerder.
Het ging meer om z'n vreselijk lelijke tatoeage, maar laat dat je vooral niet tegenhouden.quote:
@Dave het is nog echt waar ook!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had zelfs nog shirtless foto's gedeeld van jongens waar ik ooit bijna mee gedate heb.
Over shirtless foto's lieg ik nooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:dave het is nog echt waar ook!
Ja precies! Ik heb me niet genoeg erin verdiept om een mening te vormen, maar vond alle vorige protesten echt maar stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik wel mooi! Ook tenminste zonder overlast
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattooquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ging meer om z'n vreselijk lelijke tatoeage, maar laat dat je vooral niet tegenhouden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En andersom vinden wij het gezellig dat jij er langer bent
En de rest van het verhaal, maar dat heb je zeker niet gelezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattoo
Nee, was dat zo'n sappig verhaal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
[..]
En de rest van het verhaal, maar dat heb je zeker niet gelezen?
Best een beetjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, was dat zo'n sappig verhaal?
Dat lichaam is inmiddels wel behoorlijk veranderd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met zijn lichaam. Jammer van die tattoo
Daar hebben we allemaal wel last vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lichaam is inmiddels wel behoorlijk veranderd.
Dat klopt, maar dit was toch anders.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel last van
Ah ja, dan krijg je ook meer vet in je gezicht waarschijnlijk; komt zachter en jonger overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zie wel dat jullie een discussie hadden over hoe oud jullie geschat werden.
Sinds ik aan de oestrogeen zit, word ik vaker jonger geschat.
Truequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel last van
Tijdens dat soort dagen moet je inderdaad er niet mee bezig houden. Nu dan weer vol aan de bak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl gaat het de afgelopen weken wel de goede kant op
![]()
Had alleen een paar dagen dieetpauze, want als ik weg ben ga ik me er niet aan houden
Ja precies, het moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens dat soort dagen moet je inderdaad er niet mee bezig houden. Nu dan weer vol aan de bak.
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, het moet wel leuk blijvenEn dan nu gewoon de boel weer oppakken. Ik merkte wel de afgelopen dagen dat ik ook gewoon veel sneller vol zat.
Drink je genoeg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt verschrikkelijke koppijn trouwens
Overal heb ik meer vet gekregenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je ook meer vet in je gezicht waarschijnlijk; komt zachter en jonger over
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?
Nee, niet echt. Ik blijf doorgaan tot ik tevreden benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaald streefdoel wat je wilt halen?
Het zal wel zoiets zijn inderdaad. Ik zit nu veel water te drinken.quote:
Of eten, als je nu na een paar dagen losgaan weer dieet @Aoibhin!quote:
Ohh ik vind dat ZO cutequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overal heb ik meer vet gekregenIk ben in maart begonnen en toen kwam de corona er bij en at ik dagelijks best wat paaseitjes
Het grappige is dat ik sinds vorig jaar (met het verlagen van de testosteron) eindelijk weer kuiltjes in mijn wangen heb, dat heb ik sinds de puberteit niet meer gehad. Ik was bang dat die zouden verdwijnen toen ik met oestrogeen begon, maar ze zitten er nog steeds.
Kuiltjes zijn liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overal heb ik meer vet gekregenIk ben in maart begonnen en toen kwam de corona er bij en at ik dagelijks best wat paaseitjes
Het grappige is dat ik sinds vorig jaar (met het verlagen van de testosteron) eindelijk weer kuiltjes in mijn wangen heb, dat heb ik sinds de puberteit niet meer gehad. Ik was bang dat die zouden verdwijnen toen ik met oestrogeen begon, maar ze zitten er nog steeds.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ah corona-kilo's, ik herken hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh maar tijdens dieet eet ik gewoon genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Of eten, als je nu na een paar dagen losgaan weer dieet @:Aoibhin!
quote:
Ik vind ze ook schattig en liefquote:
Jij bent al goed bezig om die corona-kilo's weg te werkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah corona-kilo's, ik herken hetDie probeer ik er nu dus af te krijgen
![]()
Wel fijn dat je je kuiltjes nog hebtIk heb ze zelf ook
Autocorrect. @Cee dus, sorry vee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Het lijf is goedgekeurd hoor @:cyan9 - de tattoo is zelfs voor een tattoo gewoon lelijk vind ik!![]()
Heb zelf ook niet veel met navelpiercings.
Tevens viel het me op dat jouw UI bij snelscrollen heel erg lijkt op die van @:vee
Wat mooi dat je dat doetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, pakketje ingepakt. Ik schrijf met een chronisch ziek en eenzaam iemand, of althans, hij is niet in de mogelijkheid om mij terug te schrijven door zijn ziekte. Eens per maand stuur ik hem een briefje, kaartje of pakketje met een klein cadeautje. Kreeg ik vorige week toch onverwacht een lief kaartje terug, terwijl mij was gezegd dat hij nooit zou kunnen schrijvenWerd er bijna emotioneel van.
Veequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Het lijf is goedgekeurd hoor @:cyan9 - de tattoo is zelfs voor een tattoo gewoon lelijk vind ik!![]()
Heb zelf ook niet veel met navelpiercings.
Tevens viel het me op dat jouw UI bij snelscrollen heel erg lijkt op die van @:vee
Wat tof dat je dat doet en wat lief dat je dan toch onverwachts wel iets terug krijgtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, pakketje ingepakt. Ik schrijf met een chronisch ziek en eenzaam iemand, of althans, hij is niet in de mogelijkheid om mij terug te schrijven door zijn ziekte. Eens per maand stuur ik hem een briefje, kaartje of pakketje met een klein cadeautje. Kreeg ik vorige week toch onverwacht een lief kaartje terug, terwijl mij was gezegd dat hij nooit zou kunnen schrijvenWerd er bijna emotioneel van.
Nee, was zo’n getypte kaart van Greetz. Vond het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat mooi dat je dat doetMisschien heeft iemand anders het voor hem geschreven?
Dat klinkt niet als een slagroomijsjeskoelkastquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat echt de slechte kant op met onze koelkastAlles zit vol ijs nu, terwijl dat volgens de instellingen niet zou moeten
Zelfde probleem hier, had een kan met water in de deur gezet, ligt een laag ijs op nu. Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat echt de slechte kant op met onze koelkastAlles zit vol ijs nu, terwijl dat volgens de instellingen niet zou moeten
Wat lief.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:39 schreef Meridiaan het volgende:
Oh, het zijn rad-ijsjes geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:47 schreef Cee het volgende:
Radijsjes in de groentelade zijn bevroren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |