Neem een keer een oude kriek, bijvoorbeeld van Boon. Zuur!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets fris
Goede kriek is niet mierzoetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets fris
Ah, ja dat snap ik dan welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik in principe ook nooit; we hebben altijd ook vrij weinig alcohol in huis, en sinds m'n ouders nooit drinken voel ik het eigenlijk ook nooit om zelf te gaan drinken hier in huis. Maar mam was dus woensdag jarig, dus we hebben nog één en ander over
En een Radler met dit hete weer vind ik toch wel heel verfrissend
Ja dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neem een keer een oude kriek, bijvoorbeeld van Boon. Zuur!
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmansquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede kriek is niet mierzoet
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestiequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmans
Liefmans of Bellevue zijn wel het meest algemeen jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke dit was, vast Liefmans
Nou ja, oude kriek moet je wel liggen. Ik snap het best als mensen dat te zuur vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestie
Wat een naamquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit nu zelf aan White Label Imperial Russian Stout Islay Whisky BA Peated 2018.
Smaakt net zo lekker als ie klinkt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdreven
Met zo'n naam doe je bijkans langer over het uitspreken dan het drinkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit nu zelf aan White Label Imperial Russian Stout Islay Whisky BA Peated 2018.
Smaakt net zo lekker als ie klinkt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdreven
Kunnen ze dan ook een filmpje doorsturen waar @Meke aan het dansen is in de regen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt gewoon papparazzi bij @:Meke in de tuin
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liefmans is geen goede kriek! Hawaii_Tim heeft een goede suggestie
Wie weetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liefmans of Bellevue zijn wel het meest algemeen ja
Na een paar sours geniet vrijwel iedereen hier wel vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, oude kriek moet je wel liggen. Ik snap het best als mensen dat te zuur vinden
Nah, het is 13,5%, daar doe ik wel even overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam doe je bijkans langer over het uitspreken dan het drinken
En ik héb geeneens een tuinquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt gewoon papparazzi bij @:Meke in de tuin
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!quote:
Geen idee, ik heb het vorig jaar in mijn verjaardag gekregen van een van mijn beste vrienden. Zelf koop ik nooit bier als het meer dan 5 euro kost. Het is barrel aged, 13,5%, dus ja, dan zal het zomaar kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bill, klopt het dat dat spul ruim vijf euro per flesje kost?
En het White Label deel, is dat het merk of ook onderdeel van de omschrijving van wat het is?
Hejhejquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Vanavond heeft deze 14-jarige een Radlertje op
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!
Dat is sowieso waar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de paparazzi te misleiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |