Nee dat is voor het dansen in de regen.quote:
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind oprecht 25 al best oud klinken
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn wel iets andere beelden dan bij Ik vertrek.
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.
Bij Albert Heijn beginnen de bekende speciaalbieren zo rond 1 euro per flesje. Dan zit je in de buurt van de Grimbergens, Leffes en Hertogen Jan. Trappisten zijn meestal tussen 1,50 en 2,50.
Zelfde viel me hier vanmiddag opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Naar je kamer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okee okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is voor het dansen in de regen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlistquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)biodanza-24-03-2018/
Veel plezier met het beste uur uit je leven![]()
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meteen kijken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlist
En stemmen?!?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Gewoon kei hard liegenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik ben
Denk ook wel dat ik ermee weg zou komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon kei hard liegenJe bent zo oud als je je voelt
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.quote:
"Tuig"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Hier ook! De dreiging van regen liet iedereen onder de parasols schuilen, waardoor het op sommige plekken erg druk werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenVoor de rest geef ik je gelijk. Ook in een speciaalbierwinkel heb je genoeg goedkoper geweldig speciaalbier en voor 2 euro heb je al een Russian Imperial Stout van Klein Duimpje. Voor een halve euro meer heb je een Gouden Carolus. Ik vind het altijd wel lekker om een biertje te proeven die ik nog nooit geproefd heb en zit nu, sinds ik untappd (een bierapp) heb op 1,189 unieke biertjes.
Jij hebt ook untappd toch? Ik geloof dat ik jou wel eens in het speciaalbiertopic zag.
Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreftquote:
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebbenquote:
Vooruit het is je vergeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap het ook wel, is gewoon jaloezie![]()
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreft
Al heeft het enigszins ook wel mijn interesse, er zijn er genoeg die zich niet interesseren
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.
Oh oh, nu ga je ons plagenquote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?
Blue Sakura!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfde viel me hier vanmiddag op![]()
Gelukkig was het bij de restaurants waar ik was wel goed geregeld, alleen op straat/de markt niet
![]()
Welk restaurant waren jullie?
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier ook driequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Het is wel nog steeds bloedheet binnen. Dus ik houd het bij 3.
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebben
quote:
Complimentjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorEn in jou sowieso
![]()
Maar is meer dat het zo heftig klinkt
quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitslandquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Zo sympathiek ben ik dan weer welquote:
Dan mag ik nog net, aardig van jequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjn
Ja, jij welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo sympathiek ben ik dan weer wel
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan wil ik voor jou nog wel een uitzondering makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefd
Ik heb hier een belediging die ik hier heel goed achteraan kon plakken ingehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed planquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Die was al dichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh lekkerDaarna van der Poel toetje gehaald?
![]()
Mja, dat is wel stomIk vind het ook wel stom dat ze er altijd vanuitgaan dat 1,5m met je tafelgenoot geen probleem is
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 geworden
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.quote:
Lamequote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je hard oefenen, voorlopig geen regen.
Een vriendin was vroeger twee jaar ouder dan ik. Dat is op de een of andere manier toch omgedraaid in de laatste paar jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitsland
Goed geregeld toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mag ik nog net, aardig van je
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het ene moment voel ik me 18 en het andere moment 50
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegenquote:
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu bovenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog tien jaar en je dochter is je voorbij in leeftijd![]()
Hoe was haar feestje?
Moet je maar zorgen dat het regentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zo zielig kijken he, kan ik niet tegen
Pils is underrated! Rochefort is mijn standaard bier voor de kerst, heerlijk zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierWaarbij een Rochefort natuurlijk specialer is dan een Palm of zoiets.
Untappd ben ik nooit aan begonnen en ik ben opgehouden met tellen toen ik boven de 100 zat, maar ik heb ooit wel in het speciaalbiertopic op Fok gepost jaKom er niet zoveel meer. Ik zag wel erg veel posts waarin mensen alleen zeiden wat ze gekocht hadden zonder dat er echt een gesprek of zoiets op gang kwam
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
Bij jou trouwens nog wel regen Meke?
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel losquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Opvoeding geslaagdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Ik voel me soms ook wel 60 hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om op vast te blijven hangen
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Sorry jongens, ik ben in een beledigende grapjes bui maar ik meen het allemaal niet en vind jullie allemaal haske knap en leuk en lief
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat wordt nu verbouwd naar een ander restaurant!
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen afquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeder George komt ook om de hoek kijken
En sinds ik gewoon braaf 20 ben mag het dus wel hoor
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem niemand hier ooit serieus, dus dat loopt wel los
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog bezig. Duurt tot 1:00 uur. Wij zijn het huis binnengeslopen en zijn nu boven![]()
Het klinkt heel gezellig. Ze draaien ABBA muziek momenteel
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan echt niet íedereen knap vinden, leugenaar
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje windquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje wind waardoor het toch afkoelt
Zenderen was echt op loopafstand van mijn durpquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
Daarboven ook en dan worden ze ook niet meer hersteldquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Hier geen zuchtje wind
Ik vind zelf ook dat ik nog heel gematigd ben in alcoholgebruik hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tot je 23e ontwikkelen zich je hersenen nog en door alcohol sterven je hersencellen af
Gewaagde uitspraak in ESF.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Ik heb bij mezelf vooral dat de afgelopen jaren zo snel lijken te zijn gegaan. Voor mijn gevoel was ik gisteren nog 22quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCEquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OhWeliswaar ben ik daar maar een keer geweest geloof ik, maar dat was wel mijn eerste AYCE-woktempel
Ik ben ook wel eens naar Zenderen geweest om schnitzels te bunkerenKostte geloof ik 15 euro, en dan kreeg je er nog drinken bij ook
Schnitzels waren niet heel fantastisch, maar lekker belangrijk
De Bruyne hangend op rechtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pep heeft weer bewezen een tactisch onbenul te zijn. Defensief gaan spelen deze wedstrijd![]()
En daarna zoals gewoonlijk het niet weten om te draaien.
Alleen maar knappe mensen. Jitsi kan dat niet eens altijd aan, daardoor valt er nog weleens wat beeld weg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
Is dit nou een loktrucje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit op Jitsi geweest
ABBA niet waarderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Drie verdedigende middenvelders...quote:
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou bij jou gewoon standaard voor de 50 gaan
Dat altijd.quote:
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumquote:
34?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Optellen, en door twee delen. Dat is je echte leeftijd.
Is er nu ook niet meer geloof ik? Piri piri ofzo was dat denk ik @Hawaii_Tim? Daar zit elke paar jaar iets andersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCE![]()
Dat schnitzel eten in Zenderen ken ik dan weer niet
Is dat links of rechts?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn 18-jarige kant is ook best leuk hoor!
Weet ik tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |