HOERAAAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
Hier is het ook eindelijk echt goed aan het regenen.
Dancing in the rain
Dans je mee in de regenquote:
Ziet eruit alsof het vlammen zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het moet nog even naar de juiste provincie waaien, dan gaat het los.
[ afbeelding ]
In dat geval mag het in Groningen blijvenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het vlammen zijn
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heeft het vanavond ook geregend
Zekerquote:
Wooeehooequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heeft het vanavond ook geregend
quote:
Jaa ik doe het Roop-dansje hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nu lekker buiten dansen met zijn allenFlashmob
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
Want the heat isn't getting higher en ik ben niet meer on fire
Oja dat is wel een goedequote:
En dan denk je aan dingen?quote:
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ontken regen in de avond. Leugens, allemaal!
Of Bucks Fizzquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goede![]()
Waterloodansje kan ook
quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Bucks FizzInclusief wegwerprokjes
Ik ben dubbel zo oud, dus ik mocht dubbel zoveel Radlersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Vanavond heeft deze 14-jarige een Radlertje op
Zo doe maar stoer!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Vanavond heeft deze 14-jarige een Radlertje op
Zijn allemaal 5G spionage foto's.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsen
Oh shitquote:
Ja nee dit was wel een halve liter blik!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben dubbel zo oud, dus ik mocht dubbel zoveel Radlers
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe denk je over bliksem? Dan weet ik even hoe ik die flitsen die ik steeds zie kan plaatsen
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Ik wou eigenlijk rosébier, maar ze hadden alleen kriek
Oh nee, ik had gewoon twee glaasjes op t terrasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee dit was wel een halve liter blik!!!
Goed idee. Gooi die rokjes maar wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of Bucks FizzInclusief wegwerprokjes
Blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood was
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed idee. Gooi die rokjes maar weg
Oma houdt van rosébier. We hebben het altijd voor haar in huisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat rosébier nog dan? Ik dacht dat die hype definitief dood was
Dat is ook lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Ik wou eigenlijk rosébier, maar ze hadden alleen kriek
Ik weet niet naar welke winkel jij gaat maar wij hebben het nog steeds in huis voor oma dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus![]()
Ik vind het echt lekker
Om mij nou meteen oma te noemen vind ik ook wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oma houdt van rosébier. We hebben het altijd voor haar in huis
Zo te zien bestaat het nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus![]()
Ik vind het echt lekker
Ik vind kriek zo zoet en had zin in iets frisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook lekker!
Ik heb vandaag een blauw biertje op. Once upon a time in Florida.
Lekker zuur en zout
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke winkel jij gaat maar wij hebben het nog steeds in huis voor oma dus
Ik drink thuis echt nooitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo te zien bestaat het nog welAl meerdere winkels gevonden waar je het kan kopen of bestellen
Ik in principe ook nooit; we hebben altijd ook vrij weinig alcohol in huis, en sinds m'n ouders nooit drinken voel ik het eigenlijk ook nooit om zelf te gaan drinken hier in huis. Maar mam was dus woensdag jarig, dus we hebben nog één en ander overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik drink thuis echt nooitDus drink het vooral met dit weer op een terras
En ook prima als ze het niet hebben, dan drink ik wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |