Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Lonaa het volgende: [..] Fijn!
Ik wilde me er niet mee bemoeien, want een hartruisje kan wel iets betekenen, maar vaak ook helemaal niet. Lastig beoordelen door een scherm.
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.quote:
quote:
Is lastig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Het blijft glazen bol werk natuurlijk. Maar ze heeft zich in eerste instantie door haar toekomstige DA (die de kittens niet heeft gezien) wat bang laten maken. Ongezien een second opinion geven is natuurlijk ook lastig en dan zul je als arts nog behoudender zijn. Het was een goede 28 euro die ik vanavond aan het consult heb besteed.
De worst hou ik ook het liefste.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
M'n onderkin![]()
Nee, baby en veel, heel veel vocht.
Blues!
Mwah, niet alles is er af. Helaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.![]()
Ik wil liever niet eerst zwanger worden om dan belachelijk snel veel af te vallen.
The liquidator! Ja. Geweldig programma.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
TV programma van die Canadese opkoper?
Mja, ben zonder baby ook nog steeds dik, dus ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, niet alles is er af. HelaasDus ook geen goed dieet advies dit.
Stukje baklava dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn worst is op. Bedankt voor de reminder.
Yes plz.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Fanta aardbei is geen aanrader trouwens
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Blues het volgende:
Gevonden(geintje van 4 jaar geleden
)
WAT IS DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
)
Eh..what happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Losse, was een ding in Indonesië toen ik daar was. Mierzoet, ughquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?
Daarover gesproken: mijn vader kwam vanavond een bakje aardbeien uit de tuin brengen en ze zijn weer heerlijk
Al mijn aardbeien zijn nog mini en groen. Behalve eentje, die is roze aan het wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?
Daarover gesproken: mijn vader kwam vanavond een bakje aardbeien uit de tuin brengen en ze zijn weer heerlijk
Klinkt al verschrikkelijk zoet jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Losse, was een ding in Indonesië toen ik daar was. Mierzoet, ugh
Dan gaat het straks ineens heel snelquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Al mijn aardbeien zijn nog mini en groen. Behalve eentje, die is roze aan het worden
Conqita Wurst 2.0.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef Blues het volgende:
[..]
EEN HIPSTER MET EEN BAARDDAT ZIE JE TOGG
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef Blues het volgende:
OH EFTELINGMEET kwam ik ook tegen op zoek naar de hipsterHehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik nog dik. Niet zichtbaar op deze foto, trouwens.Sterkheidsbaas van alles.
)
Spoilers!
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef Blues het volgende:
OH EFTELINGMEET kwam ik ook tegen op zoek naar de hipsterWat zit golfer relaxtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussenquote:
Ooit met ons FOK! DnD groepje in de Efteling allemaal zo verveeld mogelijk gekeken voor de foto's van Carnaval Festival. Was mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussen
Zouden ze de poppen in die attractie nu ook allemaal op 1,5 meter hebben gezet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit met ons FOK! DnD groepje in de Efteling allemaal zo verveeld mogelijk gekeken voor de foto's van Carnaval Festival. Was mooiHadden die foto's eigenlijk mee moeten nemen.
Juist daar zou dat moetenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:04 schreef derLudolf het volgende:
Een maat van me probeerde in elke attractie een shaggie te draaien. Behalve in de wildwaterbaan
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussen
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vandaag de etappe Schermerhoorn - Akersloot. 15km
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractiequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?
Omdat het raar is dat je ergens zomaar gaat gillen en in een achtbaan dan 'mag' het en het is soms gewoon fijn om lekker te gillenquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef derLudolf het volgende:
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractie
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanmorgen wat zeikmails verstuurd om iedereen aan te duwen gewerkt en nu thuis verder opruimen! Nog zoveel te doen en eigenlijk wil ik lekker op het balkon zitten met een boek of zo.
Mjaaaa overoverover. Dat klinkt eigenlijk ook wel alsof er nog minder werk ligt dan er ligt, maar het slaapt fijnquote:
Dat doe ik al 2 maanden in Spijkenissequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.
Terug, want inmiddels slapen we in nieuw
Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dankquote:
Oh mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dank
quote:
Waar op de route? Net Grootschermer voorbij en nu koffie in het weiland daarachter.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.
@:Barreltje: ja bizar he, 9 jaar geleden.
Waar af te halen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen weekeind de snoeischaar er in gezet. Het werd een te grote pluizenboel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
Dank jequote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh, allemaal een fijne hemel vaart! Blues oook
Vraag het even in het bloemen en planten topic!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even wakker worden. Het fijne van hoorcolleges terug moeten kijken is dat je er toch geen 7 op een dag kan doen omdat dat echt zinloos is. Derhalve kan ik dus wat later beginnen![]()
Maar kijk nou wat is komen aanwaaien op ons balkonnetje, papaver!
[ afbeelding ]
En onze - vermoedelijke Es - boompjes doen het ook goed![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit gele spul moet worden? (Ja er groeit echt van alles in dat bakje, maar ik vind het wel grappig om te zien wat hier allemaal komt. )
[ afbeelding ]
Dat is toevallig een briljant stuk muziek ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank je![]()
En het was gillen om het gillen in die boot (hoeheetdieboot)
Doe het ook nooit meer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomen
Ben benieuwd! Tis volop koolmeesbabyshowertijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
Ik dacht dat de familie koolmees het huis hierachter ook hadden verlaten, maar er wordt nu af en aan gevlogen met wormpjes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.
Ik wil erbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
Ik ben geloof ik ouder dan Loonquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
Zegt mij allemaal niks. Van ver na mijn tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:40 schreef Clubsoda het volgende:
ik kreeg ook direct allerlei andere jeugdsentimentsuggestie; Nada Surf, Garbage, the Cardigans.
Oh, dat is echt heel shit jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Doe het ook nooit meer.
Ik kreeg een migraine-aanvalben die meetdag na dat schip met veel pillen als een zombie met een houten kop doorgekomen.
Denk niet dat iemand ( behalve g, die me hielp met lopen omdat ik niks meer zag) dat echt doorhad.. misschien bij het eten, daar werd ik zo misselijk dat ik weggelopen ben en een tijd in mijn uppie heb gezeten
Dan mag jij in een ander hoekjequote:Op donderdag 21 mei 2020 11:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt mij allemaal niks. Van ver na mijn tijd.
Nee, er gaan geen luikjes open.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
Dan mag jij in een ander hoekjeThe Cardigans kun je nog kennen van het hitje Love Fool uit de jaren-90-verfilming van Romeo en Juliet (met Leonardo diCaprio en Claire Danes) maar die was waarschijnlijk ook populairder bij tienermeisjes
Ik ga wel naast je zittenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt mij allemaal niks. Van ver na mijn tijd.
Nou, voor d'r draad ermee dan, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
ZegNeem die Krea eens met een zak zout allemaal. Ik ben geen 40 hè, 30 was al erg genoeg
30quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, voor d'r draad ermee dan, hoe oud ben je?
1990 was een goed jaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh nah. Ik aan het einde van het jaar ook.
Vind ik wel.quote:
Ah dat is minderquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook lekker op t balkon met een lekker boek.
Vogeltjes vliegen af en aan, dus de katten hebben tv.
Straks de parasol opzetten want anders is het niet te harden.
Iets minder is dat er van de week mensen de sleutels van een van de appartementen heeft gekregen en die zijn nu op volle sterkte aan het klussen.
Oeh, wij haalden net op weg terug van kind wegbrengen aarbeien bij een standje. Niet echt goedkoop, maar zo lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik wel.![]()
Ik zit overigens met een bak aardbeien en m'n laptop in de schaduw in de tuin. Het is heerlijk
Zolang ik buiten zit hoor ik het maar vaag, dus geen probleem. En het moet toch gedaan worden. Denk niet dat ze erg veel zullen doen, de man die er woonde en een klein jaar geleden overleed had 2 jaar geleden een nieuwe neutralen keuken laten plaatsen en volgens mij ook een nieuwe badkamer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah dat is minder![]()
Wij hebben de bbq moeten verplaatsen vanwege het zwembad en nu hoop ik niet dat onze andere buren last hebben van de rook.
Man I feel like mold...quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wil erbijik kreeg ook direct allerlei andere jeugdsentimentsuggestie; Nada Surf, Garbage, the Cardigans.
Kleutertsquote:
Mwoah. Met ijs op klinkerstraatjes waar niet gestrooid wordt is ook niet je-van-het kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O man, waarom verhuis ik steeds in de zomer.
Net of ik ooit naar iets met klinkerstraatjes zou verhuizen...quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah. Met ijs op klinkerstraatjes waar niet gestrooid wordt is ook niet je-van-het kan ik je vertellen.
En moet je dan nagaan dat ik met medestudenten van 2000 en zelfs van ná 2000 in de schoolbanken zit....quote:
Klas voor Dougy Howsers zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En moet je dan nagaan dat ik met medestudenten van 2000 en zelfs van ná 2000 in de schoolbanken zit....
Ha! Ik wacht ook op mijn kneusjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimenen dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...
Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
Daarom doe ik dat ook maar niet, er staan genoeg planten en heb ook geen potten meer. Wil die ook niet bijkopen want als ik weer planten vermoord moet ik die potten weer ergens kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimenen dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...
Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is eigenlijk een klinkerstraat?
Bedacht me bij het op versturen drukken dat ik aan kinderkopjes dacht
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef borisz het volgende:
Eindpunt. Leuke etappe Schermerhorn - Akersloot (pontje).. Alleen de laatste anderhalve kilometer naar het pontje zijn saai. Leuke dorpjes door en verder het Noord-Hollandse landschap.
Hier even de was gestreken. Hing al een paar dagen aan de lijn te wachten. De rest moet zo nog de kast in.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.
En jij wandelt half Noord Holland door![]()
Hoe komen jullie aan een box met zg. kneusjes Planten?
Hier is de box van de hortus in Leiden nog niet gearriveerd, dan eens bij de kringloop kijken naar juiste maat potten.
Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.
En jij wandelt half Noord Holland door![]()
Lekker bezig, B.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef borisz het volgende:
Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar.![]()
En ik heb er ook plezier in
AEG. En in een gestorte betonnen vloer zit geen onbalans. Machine staat ook waterpas.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef AnneX het volgende:
Wat een pech met zo’n machine van M.?
En de dysbalans zit ín de machine en niet in de vloer.?
Nou ja, meten is jou wel toevertrouwd.
Strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesIk ben jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zie ik het nu pas!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hey @:Lot_1, dit moet dus van jou he
Da’s toch ook fijn, weet je weer wat je hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben jaloersIk heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesWat een fijn plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn uitzicht, als ik over de EEG-presentatie heen kijk tenminste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Aangezien het hier in Duitsland Vaderdag is. En dat betekend op stap met vrienden en familie om wat te drinken tijdens het rondlopen sla ik mijn loopronde voor nu even over.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Ruim een half uur door de mooie omgeving gefietst. We waren niet de enigen met dat idee.![]()
Daarna bij Station Santpoort-Zuid de wens van B. in vervulling laten gaan en een schepijsje gegeten.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een fijn plekjedit is mijn uitzicht, als ik over de EEG-presentatie heen kijk tenminste
Dank. Dat ziet err ook lekker groen uit. En waarschijnlijk wat rustiger als hier, waar ik met de rug naar sta is een drukke doorgaande weg. Nu wel goed te zien dat er minder dauwtrappers zijn, vorige jaren was het veel drukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hadquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s toch ook fijn, weet je weer wat je hebt
Ja, redelijk rustig wel, achter de schutting begint de tuin van de buren, meter of 40-50 diep denk ik, daarachter ligt wel een redelijk drukke weg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank. Dat ziet err ook lekker groen uit. En waarschijnlijk wat rustiger als hier, waar ik met de rug naar sta is een drukke doorgaande weg. Nu wel goed te zien dat er minder dauwtrappers zijn, vorige jaren was het veel drukker
Bewijs:quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Ruim een half uur door de mooie omgeving gefietst. We waren niet de enigen met dat idee.![]()
Daarna bij Station Santpoort-Zuid de wens van B. in vervulling laten gaan en een schepijsje gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Da’s liefde johquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, soms wou ik dat ik eeuwig vrijgezel was (gebleven).
Wasje aanzetten, op pad verhuisdingen, terug naar huis. Kom binnen, hoor droger... nice, mn wederhelft heeft mn tedere was in de droger gegooid![]()
"Ik dacht dat ik je een groot plezier deed!" met een grote grijs ook nog.
For the love of god waar halen mensen het geduld vandaan voor zulks.
Liev toch van hem?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wasje aanzetten, op pad verhuisdingen, terug naar huis. Kom binnen, hoor droger... nice, mn wederhelft heeft mn tedere was in de droger gegooid![]()
Ik roep niets anders. En dan ook nog de stapel vouwwas negeren. doe die dan!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef Blues het volgende:
Kom niet aan mn was.
Jaren geleden hier al geroepen
Wegen naar het strand zijn hier afgesloten, het werd te druk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Hier zijn de recreatie plassen ook afgesloten. Gezond verstand is blijkbaar een schaars goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wegen naar het strand zijn hier afgesloten, het werd te druk.
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje ik ontdek net de echte naam van Duderin en dat in de Mijn Geheim (hallooooooo guilty pleasure) staat6 pagina's na medium Marion
Ik kan het niet heeeeendelen!!
O daar ben ik dan wel weer blij mee. Kon het niet handelen jarenlang met de avonturen van een Natascha te hebben meegeleefdquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.![]()
Gaan we uitzichten delen:
[ link | afbeelding ]
Straks een yoghurtijsje, zijn ook lekker.
Ijssalon aan de overkant gaat pas 1 juno open.
Ouwerwets. Ik zou er heen lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier komt net een ijsboer (met van die belletjes) aan de overkant.
Jouw pittoreske uitzicht wint sowiesoquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.![]()
Gaan we uitzichten delen:
[ link | afbeelding ]
Straks een yoghurtijsje, zijn ook lekker.
Ijssalon aan de overkant gaat pas 1 juno open.
Het is geen wedstrijdje, hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw pittoreske uitzicht wint sowiesoQua bomen kom ik aardig in de buurt, maar geen koddige huisjes en gestreepte parasollen hier.
Weet ik hoor! Maar volgens mij woon jij wel op een heel bijzonder plekje, qua directe omgeving.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijdje, hoor.
Vind het wel bijzonder dat je deelt!
Wij zijn ‘gezegend’ met tuin of balkon. Helemaal tijdens een lockdown.
Hoe vaak ik dat heb gedacht.
Hmm zoiets rijdt bij ons ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier komt net een ijsboer (met van die belletjes) aan de overkant.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Allereerst: mannenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mag je klonenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik klaag niet.. terwijl ik werkte zat meneer rustig op de bank...
Vervolgens taxi’de hij me al werkend naar huis2.
Zette de wijn klaar terwijl ik de laatste eindjes knoopte.
Haalde een reserveaccu toen mn ereader leeg was. (En ik dus net met boek en wijn in de zon zat).
Schonk meer wijn in.
En kookt straks ook nog.
Jup, dat ziet er altijd zo mooi uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind dat frisse (verse) groen bij iedereen zo heerlijk.
Want....? een houten kont?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:42 schreef derLudolf het volgende:
57km
Ik vind het niet zo leuk meer. Wel al weer in NL. Nog 7km denk ik
Hm, ik wil best een poging doen, maar geen gezeur als 'ie dan straks mekkert, loeit of opeens een staart heeft hè.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik weet niet... misschien kan @:candaasje helpen daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat is een biercocktail?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Foto was eigenlijk meer voor de biercocktail dan het uitzicht
[ afbeelding ]
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesJij hebt echt een goed ingericht balkon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesMooi balkon zo en lekker toeven lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt al leuke kussentjes liggen hoor, niks nieuws nodig.
Ik vind deze wel mooi <3
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gedaan! Maar op de een of andere manier werkte het nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
@:Cat ...beslaan van bril door schoon te maken met drupje afwasmiddel?
}:{quote:
}:{quote:
Mn tepelkwasjes jonguuuuuuhquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allereerst: mannen
En verder heb ik nu een MI van flosjes en kantjes die jou heel lief knuffelen
Jaaa godver, ik haat het dat de mijne OOK zo is anders was het allemaal veel makkelijker voor mij en mn flodderige bloesjes. (En 1 fantasieloze zwarte t-shirt bh, metzonder afgesloopt strikje.)quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik klaag niet.. terwijl ik werkte zat meneer rustig op de bank...
Vervolgens taxi’de hij me al werkend naar huis2.
Zette de wijn klaar terwijl ik de laatste eindjes knoopte.
Haalde een reserveaccu toen mn ereader leeg was. (En ik dus net met boek en wijn in de zon zat).
Schonk meer wijn in.
En kookt straks ook nog.
5 lukt nietquote:
Nog niet zo zeer, vooral last heb benen cq gebrek aan conditiequote:
Ik heb er wel slechts 1tje van, maar dacht ook al die kleurt wel het mooist bij je bloemenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Drakin, de gele hou ik in gedachten (roze gaat ‘m niet worden in dit huis brrr)
@:Sigme, lekker zo’n serre, “buiten” zitten, ook als het regent.
Ik ben even naar binnen gevlucht, zelfs met parasol was er geen zonvrij plekje te vinden. Straks lekker buiten eten.
60km fietsen, dan heb je niet echt een enorm gebrek aan conditie, tenzij je er 50 hijgend en piepend doorbrengt natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet zo zeer, vooral last heb benen cq gebrek aan conditie
Verkoop je m toch weerquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Myraela het volgende:
Toen we aan het picknicken waren, zagen we zoveel mensen op bootjes voorbij komen. Dat wij nu ook een opblaaskajak willen.Dat gaat vast een impulsaankoop worden waar we spijt van krijgen.
Al die sloepjes begreep ik dan weer wat minder goed. Zeker als de hele harde motors hadden. Zo'n stille elektrische motor is wel tof. Maar alsnog wat saai, ik vind zelf bezig zijn toffer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Blues het volgende:
Wij zouden ook graag een soepje hebben. Maar we gaan er wel weer een keer eentje huren.
Ik ga eerst eens kijken of ik zelf iets kan maken. Zo niet dan kom ik er op terugquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er wel slechts 1tje van, maar dacht ook al die kleurt wel het mooist bij je bloemen
Huren geen optie?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Myraela het volgende:
Toen we aan het picknicken waren, zagen we zoveel mensen op bootjes voorbij komen. Dat wij nu ook een opblaaskajak willen.Dat gaat vast een impulsaankoop worden waar we spijt van krijgen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens kijken of ik zelf iets kan maken. Zo niet dan kom ik er op terug
Zelf maken is wel heel leuk, ben zelf alleen zo onhandig als watquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens kijken of ik zelf iets kan maken. Zo niet dan kom ik er op terug
Ja, sowieso wel verstandig om dat eerst even te doen. Misschien vinden we het wel niets in Nederland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef derLudolf het volgende:
Huren geen optie?
Op de de Ems ook heel veel bootjes.
Oh ik las dat je een roeiboot wildequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel verstandig om dat eerst even te doen. Misschien vinden we het wel niets in Nederland.
Ik vond de laatste keer Giethoorn een duur tripje. Maar dat lag er misschien ook aan dat ik mijn telefoon in het water liet vallenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik las dat je een roeiboot wilde
Paar jaar geleden een fluisterbootje gehoord in Giethoorn. Viel me heel erg mee wat dat kostte. Maar er zit geen gang in
Een witbiertje + limoncello en ginger ale, erg verfrissendquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vond de laatste keer Giethoorn een duur tripje. Maar dat lag er misschien ook aan dat ik mijn telefoon in het water liet vallen.
Max 6 kratten per persoon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
'Wat drinken?' Slempen met een bolderkar met bier, toch?
Familie? Vrouwen moeten thuis blijven toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Aangezien het hier in Duitsland Vaderdag is. En dat betekend op stap met vrienden en familie om wat te drinken tijdens het rondlopen sla ik mijn loopronde voor nu even over.
Zag gisteren een zoom(oid) optreden van Jason Isbell. Ben normaal al geen fan van live optredens waar ik niet bij ben, maar dit was al helemaal meh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Optreden van Normaal kijken. Heel apart, zo'n live muziek zonder de geluiden/kreten van het publiek.
De hele meute gaat op pad. Na het rondje om de kerk naar een biertent met muziek. Kleinvolk kan dan rondrennen. De rest traint voornamelijk 1 arm.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Familie? Vrouwen moeten thuis blijven toch?
Gisteren in het programma 'Mijn stad, jouw dorp' een jong stel (niet veel jonger dan jij) uit Amersfoort die wisselden met een stel uit Hummelo en die dus nog nooit van Jolink of Normaal hadden gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Optreden van Normaal kijken. Heel apart, zo'n live muziek zonder de geluiden/kreten van het publiek.
serieus, leven ze echt onder een steen daar?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren in het programma 'Mijn stad, jouw dorp' een jong stel (niet veel jonger dan jij) uit Amersfoort die wisselden met een stel uit Hummelo en die dus nog nooit van Jolink of Normaal hadden gehoord.
Hmm ik ben drie kerels tegen gekomen met een bouwradio en wat bier, maar misschien gingen die vissen. Geen bolderkarren ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef z80 het volgende:
[..]
De hele meute gaat op pad. Na het rondje om de kerk naar een biertent met muziek. Kleinvolk kan dan rondrennen. De rest traint voornamelijk 1 arm.
Echter dit jaar geen biertent en muziek. Wel buiten zuipen.
Ik ben niet geheel objectief natuurlijk, maar ik vind het bijzonderquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren in het programma 'Mijn stad, jouw dorp' een jong stel (niet veel jonger dan jij) uit Amersfoort die wisselden met een stel uit Hummelo en die dus nog nooit van Jolink of Normaal hadden gehoord.
Nieuwe generatie jongeren. De groep Normaal is te lang geleden voor begin twintigers.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef drakin het volgende:
serieus, leven ze echt onder een steen daar?
Fiets met mandje/tas is de nieuwe bolderkar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm ik ben drie kerels tegen gekomen met een bouwradio en wat bier, maar misschien gingen die vissen. Geen bolderkarren ofzo.
Eind 20 niet? Die zes jaar maakt volgens mij niet heel veel verschil.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe generatie jongeren. De groep Normaal is te lang geleden voor begin twintigers.
Oh, daar had veel mensen een gemuteerde rat hontje in.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Fiets met mandje/tas is de nieuwe bolderkar.
En ze luisteren toch vrij veel naar ouwe muziekquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe generatie jongeren. De groep Normaal is te lang geleden voor begin twintigers.
(Midden 20'er meld zich, en kan dit bevestigen, eveneens dat Normaal toch ook wel een bepaalde cultstatus heeft onder bepaald groepen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
En ze luisteren toch vrij veel naar ouwe muziek
Wat voor bepaalde groepen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Midden 20'er meld zich, en kan dit bevestigen, eveneens dat Normaal toch ook wel een bepaalde cultstatus heeft onder bepaald groepen.)
Groepen die naar de zwarte cross gaan.quote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk gegeten (en morgen nog een keer)
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?
Maar ik kreeg normaal als kind te horen van mijn ma, mijn ma is 70 plus, en ging niet naar de zwarte cross. ze kwam ook niet uit de achterhoek.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groepen die naar de zwarte cross gaan.![]()
Maar ze kan ze toch wel goed gevonden hebben. Net als mensen de beatles goed vonden maar ze nog nooit In het echt gezien hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kreeg normaal als kind te horen van mijn ma, mijn ma is 70 plus, en ging niet naar de zwarte cross. ze kwam ook niet uit de achterhoek.
Wat voor groep hoort ze dan bij?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:
O zou dat het zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ze kan ze toch wel goed gevonden hebben. Net als mensen de beatles goed vonden maar ze nog nooit In het echt gezien hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik heb maar 1 Beatle live gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ze kan ze toch wel goed gevonden hebben. Net als mensen de beatles goed vonden maar ze nog nooit In het echt gezien hebben
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
O zou dat het zijn?Zo dan, lekker onverdiend passief-agressiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kreeg normaal als kind te horen van mijn ma, mijn ma is 70 plus, en ging niet naar de zwarte cross. ze kwam ook niet uit de achterhoek.
Wat voor groep hoort ze dan bij?
Hoe bevalt je pizzaoven?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Myraela het volgende:
Hier in de buurt rook ik echt opvallend weinig barbecues.Heb met m'n vriend ook afgesproken dat ik maar even wacht met barbecuen tot we wat vrienden/familie uit willen nodigen. Ik vind het met z'n tweeën gewoon niet zo tof meer. Je gaat gewoon standaard teveel en te slecht eten, daar heb ik geen trek in. En ik heb nog geen vega-opties die ik echt lekkerder vind van de barbecue dan gewoon uit een pan.
We hebben nu pas één keer een mislukte pizza erin gedaan. Komende woensdag gaan we een tweede poging doen. Het is nog even oefenen. Maar het is niet het handigste ding, maar hij staat vooral wel erg mooi in de tuin.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe bevalt je pizzaoven?
We hebben nu een aantal heeft jouw bbq gebruikt en hij is echt fijn. Fijner om op te grillen dan de kamado, die is toch meer geschikt voor low and slow.
Wat was die goed, hé, die John Lennon?quote:
Dat maakt het nog erger jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa godver, ik haat het dat de mijne OOK zo is anders was het allemaal veel makkelijker voor mij en mn flodderige bloesjes. (En 1 fantasieloze zwarte t-shirt bh, metzonder afgesloopt strikje.)
Echt fan ben ik niet, kan wel genieten van de lol die ze samen hebben als ze samen op stap zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Over artiesten niet kennen.... Is nu iets op over Nick en Simon in New York. Maar daar treffen ze iemand die Simon& Garfunkel niet kent
Ik kijk het wel terug. Hou ook niet van hun muziek maar ze kunnen erg goed zingen en hun stemmen passen mooi bij elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt fan ben ik niet, kan wel genieten van de lol die ze samen hebben als ze samen op stap zijn.
En muzikaal. 🎼
Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Over artiesten niet kennen.... Is nu iets op over Nick en Simon in New York. Maar daar treffen ze iemand die Simon& Garfunkel niet kent
Ik hou ook niet van hun muziek verder, maar ik vind Nick's versie van Hallelujah wel erg mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Hou ook niet van hun muziek maar ze kunnen erg goed zingen en hun stemmen passen mooi bij elkaar
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.
Dus Nick&Simon&Garfunkel.
We hebben ze jarenlang in ons programna in Caprera gehad. Altijd zwaar uitverkocht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.
Ze (Nick en Simon) zijn jaren geleden eens in de feesttent bij ons in het dorp geweest. De hele sfeer was weg...
¤30.000 voor een half uurtje destijds in 2007. Henk Wijngaard had gelukkig binnen een minuut de sfeer terug. Voor minder als ¤1000
Dit. Fysiek onpasselijk. Ik heb er niet eens rationeel een hekel aan, maar brrr!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik trek dat harmonieuze echt niet.
Goed gebadderd dus gisterenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
Matig, Uhmp! Sterkte met uitpluizenuitpluizen.Eens met koffie.
Straks met zonnebril het schoolplein op
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Doraquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik had wel iets langer (en rustiger) willen slapen.
Dat kan ik niet, weer inslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Dora
ik zeg dit hardop..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:16 schreef Uhmmpie het volgende:
op het balkon zelfs een verdwaald drupje.. en een fris windje
maar eigenwijs.. dus blijven zitten tot mn thee op is
met lange mouwen was het prima geweest
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Opblaasbadjeboks!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 03:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit. Fysiek onpasselijk. Ik heb er niet eens rationeel een hekel aan, maar brrr!
Krea, bofferd!
Ik voorzie een Hemelvaartskater over een paar uurMaar het was tot laat goed toeven in het opblaasbadje!
ik ben niet z o'n danser.. zeker niet in gezelschapquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:54 schreef borisz het volgende:
Mogge
Witcher 3 voor de Switch gekocht...
Just Dance niet gespeeld. Zal ik denk ik ook niet zo snel doen.![]()
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Ga je geen spijt van krijgen
Behalve misschien de 150u die je er aan kwijt bent:D
Dan kan het leuk zijn iddquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ben niet z o'n danser.. zeker niet in gezelschap
maar kan me voorstellen dat het met dochterlief wel leuk is
of dochterlief met vriendinnen...
12jarigen onder elkaar...
Zoveel uren heb ik wrs ook al in de PC-versie zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadMaar uur, je had het over uur. Toch?
Goedemorgen
Uurquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadMaar uur, je had het over uur. Toch?
Goedemorgen
Maar echt.quote:
Brisket en Pão de queijo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar echt.Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo erg van een dag genoten heb sinds corona. Volgende week woensdag heb ik een extra vrije dag opgenomen, ook maar leuke dingen plannen.
Wat maak je vandaag op de barbecue?
Goede peperquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Brisket en Pão de queijo.
Ik was alleen de zwarte peper aan het vijzelen en nu brand mijn hele neus
Je hebt in ieder geval waar voor je geld. Genoeg spellen die voor veel geld enorm tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Ik zal maar niet zeggen hoeveel uur ik in WoW heb zitten
Ja, de entertainment value is extreem hoogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt in ieder geval waar voor je geld. Genoeg spellen die voor veel geld enorm tegenvallen.
Een miljoen of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Dat is 114 jaar, wat denk je zelf.quote:
Wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Dat jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Wel benieuwd naarals ik zie hoe hard het gaat met die spellen die we maar een paar maanden hebben...
En sinds wanneer speel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.
Mijn main character waar ik nu op zit (je kan het maar per character bekijken) zit op 456 days, 5 hours, 40 minutes. Time played this level 65 days, 22 hours, 23 minutes.
Sinds 2007.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:07 schreef Sarabi het volgende:
En sinds wanneer speel je?
Wel serieus waar voor je geld
Damn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.
Mijn main character waar ik nu op zit (je kan het maar per character bekijken) zit op 456 days, 5 hours, 40 minutes. Time played this level 65 days, 22 hours, 23 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |