Hear hear.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind de transitie van Dieet-meet naar BBQ-meet wel als een promotie
35 Aangekomen, 8 afgevallen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, wel 40 kg afgevallen. En 10 aangekomen.
Effectief 30 kg afgevallen
Mijn broer heeft het nog weleens over meisjes met karpersquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezien zelfs mijn vriend die kent en die al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op FOK zit, ben ik bang dat ie al heel heel oud is.
Spareribs eten en een kipje kluiven.quote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even net voor het slapen gaan een![]()
![]()
want kittens en moeder hebben huis.
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijndierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.
Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voort weekend verhuizen
Geen idee.quote:
Poeh!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijndierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.
Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voort weekend verhuizen
Dat is de levenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spareribs eten en een kipje kluiven.
Op z'n tijd.
Fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Been of baby?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
Vorig jaar in 3 weken bijna 20 kg afgevallen telt zeker niet hè?
Aangezien ik ook als een aardappel op de bank hang met rare Fanta en snurkende kat, denk ik dat dat leven moet zijn, jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik lig onderuitgezakt op de bank met nog een half bier te FOKken terwijl mijn vriend al in bed ligt en de worst is op.
Is dat leven?
Fijn Cat en the catsquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Aangezien ik ook als een aardappel op de bank hang met rare Fanta en snurkende kat, denk ik dat dat leven moet zijn, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |