Volgende maand nieuwe klant. Zeur van het jaar is vervelender.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
Hopelijk lossen ze het netjes op. En kom ik niet met mijn foto aan de muur als de vervelendste klant van de maand.
Bier is nu op rantsoen in de supermarkt. Slechts 6 kratten per persoon.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef derLudolf het volgende:
@:z80 zijn de buurmannen al weer druk de bolderkarren aan het oppoetsen?
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗quote:De slachterij van Vion in Groenlo is per direct gesloten. Een kwart van het personeel blijkt besmet met het coronavirus. ()
Bij coronatests onder het personeel bleek dat van de 212 geteste medewerkers 45 drager zijn van het virus. Het betreft overwegend arbeidsmigranten. De hoge besmettingsgraad was voor de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit aanleiding om de dierenartsen uit de slachterij te halen.
https://www.nieuweoogst.n(...)nlo-per-direct-dicht
Hehe, laat je geen wol spinnen van je schapenvachten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij vandaag een nieuwe BH, een nieuwe bikinibh (te dragen als BH) en twee hempjes met ingebouwde tietenvangers gekocht. Gewoon plastic van de livera, en dat kost dan ¤170,-![]()
Daarna nog even twee paar sokken voor m'n lief gehaald, weer een halve meier verder. In oude meiers omgerekend natuurlijk een hele meier.
En een nieuwe pizzaschep. Die kostte iets tussen een paar sokken en een bh.
Tja, het zegt natuurlijk iets over hoe het dier wordt behandelt totdat hij een masker op krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗
Tsja, Westfort hier slacht ook de varkens die biologisch gehouden worden en naar de Ekoplaza gaan enzo. Dat was ook fijn, met dat gesjoemel met bloedstalen enzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗
FTFYquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, het zegt natuurlijk iets over hoe het dier wordt behandelt totdat hij een masker op krijgt de gaslift in gaat
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij vandaag een nieuwe BH, een nieuwe bikinibh (te dragen als BH) en twee hempjes met ingebouwde tietenvangers gekocht. Gewoon plastic van de livera, en dat kost dan ¤170,-![]()
Daarna nog even twee paar sokken voor m'n lief gehaald, weer een halve meier verder. In oude meiers omgerekend natuurlijk een hele meier.
Dat is wel een wezenlijk andere potquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik voel me echt een zeurklant. Maar ik had dus een paar maanden terug, 3 ofzo, een toffe pot gekocht. En die is ineens gaan scheuren. Superzonde, maar ze stuurde meteen een nieuwe pot op om om te ruilen. Maar de nieuwe pot is gewoon 1000x minder mooi. Als ik die als eerste pot had ontvangen had ik hem ook meteen teruggestuurd.
Normaal zou ik me toch te bezwaard voelen om te klagen, maar nu heb ik toch nog maar een mailtje gestuurd. Baal wel.
[ afbeelding ]
Wel een fijn en rustig idee lijkt me, deze oplossingquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Vandaag de katten naar hun tijdelijke onderkomen gebracht. Mijn ouders belden al ongeduldig op wanneer de kleinkinderen op bezoek kwamen![]()
Na een uurtje lag de een al languit voor de bank en de ander zat in de vensterbank naar buiten te kijken. En er werd veel gekroeld en kopjes gegeven.
Ik geloof dat die twee wel een goed leventje hebben de komende maanden
Yup. Ik ben er niet 100% blij mee maar voor zowel de katten als mijn ouders is het fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel een fijn en rustig idee lijkt me, deze oplossing
krijg je ze nog terug denk je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Vandaag de katten naar hun tijdelijke onderkomen gebracht. Mijn ouders belden al ongeduldig op wanneer de kleinkinderen op bezoek kwamen![]()
Na een uurtje lag de een al languit voor de bank en de ander zat in de vensterbank naar buiten te kijken. En er werd veel gekroeld en kopjes gegeven.
Ik geloof dat die twee wel een goed leventje hebben de komende maanden
Oh, dacht dat runderen een pen door de schedel kregen. Hier bij de slager wel tenminste.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:
FTFYmaar, eens. De slacht is niet anders voor biologisch, vrije-uitloop of intensief. Alleen halal verschilt voor runderen nog wel natuurlijk.
Oh shit, my bad, ik dacht dat het over varkens ging, maar het type dier stond er niet bij.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, dacht dat runderen een pen door de schedel kregen. Hier bij de slager wel tenminste.
Ben je gedwongen om hier te posten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hey @:Lot_1, dit moet dus van jou he
Ja. Nu kan ik zeker niet meer terug he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je gedwongen om hier te posten?
Nope. Je moet voor altijd hier blijven. Gelukkig zijn we leuk, dat scheeltquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Nu kan ik zeker niet meer terug he?
Mijn BH's kosten zo'n 80 euro per stuk en dat zijn dan de goedkoopstequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef sigme het volgende:
'You can check out any time you likequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Nu kan ik zeker niet meer terug he?
Ik zag dit live. Ik was denk ik de jongste in het Gelredome. Was gaaf anyway.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
You can check out any time you like
But you can never leave"
Welkom
Billy Connolly kan dat goedquote:
Nice.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag dit live. Ik was denk ik de jongste in het Gelredome. Was gaaf anyway.
Ja.quote:
Wij brinen eigenlijk alleen met buikspek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef fietsie het volgende:
OK. Morgen 2 kippen op de BBQ. Eigenlijk wat laat nu om brine te maken en deze goed te koelen.
Toch brinen? Of dan maar een keer zonder?
Ow help.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'You can check out any time you like
But you can never leave"
Welkom
Cul is naast oud toch wel het subforum waar ik momenteel het meest post/lees denk ik. Nu eens op zoek naar een goed soesjesreceptquote:
Ziet eruit als India. Dan is vocht wel een probleem met hout in bepaalde seizoenen. Dan drogen ze in het natte seizoen daar, dan krijg je dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik voel me echt een zeurklant. Maar ik had dus een paar maanden terug, 3 ofzo, een toffe pot gekocht. En die is ineens gaan scheuren. Superzonde, maar ze stuurde meteen een nieuwe pot op om om te ruilen. Maar de nieuwe pot is gewoon 1000x minder mooi. Als ik die als eerste pot had ontvangen had ik hem ook meteen teruggestuurd.
Normaal zou ik me toch te bezwaard voelen om te klagen, maar nu heb ik toch nog maar een mailtje gestuurd. Baal wel.
[ afbeelding ]
Je overleeft het vast wel! Ik leef ook nog, ook al eet ik enkel gras. Ze zijn vrij vergevingsgezind hierquote:
Jij hebt een kind?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cul is naast oud toch wel het subforum waar ik momenteel het meest post/lees denk ik. Nu eens op zoek naar een goed soesjesrecept
Geen idee. Ik heb sterk de indruk van nietquote:
Jaloers...maar ¤225 (vergeet het bedrag nooit meer) was me toch te gek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Duur jonge![]()
Met mijn vader en peetoom.Toch ook alweer 11 jaar geleden ofzo
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Kreator het volgende:
Ik ben expert. Was gisteren bij een klant die handelt in meubels uit India. En ik zag het op tv een tijdje geleden. Dus. Expert.
Gewoon zonder joh. Doen ze in zo’n gegrild kippetje kraam ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef fietsie het volgende:
OK. Morgen 2 kippen op de BBQ. Eigenlijk wat laat nu om brine te maken en deze goed te koelen.
Toch brinen? Of dan maar een keer zonder?
Ik juist de kip, daar steenoven nogal hoge start-temperatuur heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij brinen eigenlijk alleen met buikspek.
Ik geloof dat ik de helft betaald heb. Of nou ja, niet ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaloers...maar ¤225 (vergeet het bedrag nooit meer) was me toch te gek.
Welkom @:douche-eendje, you are here to stay!
TV programma van die Canadese opkoper?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Kreator het volgende:
Ik ben expert. Was gisteren bij een klant die handelt in meubels uit India. En ik zag het op tv een tijdje geleden. Dus. Expert.
Heel schattig modelletje. Jongensversie van juni 2019. Momenteel in het bezit van 4 boven en 2 ondertanden en een heerlijke schaterlach. Spekbenen, gek op eten. Speelt graag buiten bij het konijnenhok.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wist. Wat voor kind?
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?quote:
Oh! Dat klinkt wel als een goed kind.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heel schattig modelletje. Jongensversie van juni 2019. Momenteel in het bezit van 4 boven en 2 ondertanden en een heerlijke schaterlach. Spekbenen, gek op eten. Speelt graag buiten bij het konijnenhok.
Zeg me dat dat nog geen 9 jaar geleden is. Toch. Toch?! TOCH??!?!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?
Ja klopt!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?
Och, hij is bijna jarig dus je bent vast op tijd daarvoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt wel als een goed kind.![]()
![]()
Gefeliciteerd is nu wat te laat, zeker?
Ik vind de transitie van Dieet-meet naar BBQ-meet wel als een promotiequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dus toch. Dat was mijn eerste FOK! meet.
Ja, nee, dat bedoelde ik ook. Heus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och, hij is bijna jarig dus je bent vast op tijd daarvoor![]()
Maar dat is niet al 9 jaar geleden, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zeester, SQ en Barrel wel.
Jawel. Ik ben dik 10 jaar ziek en dus dik en dus dieetclubber.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg me dat dat nog geen 9 jaar geleden is. Toch. Toch?! TOCH??!?!
Dan post ik al 9 jaar op en af in Dieet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben dik 10 jaar ziek en dus dik en dus dieetclubber.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan post ik al 9 jaar op en af in Dieet.Langer, waarschijnijk.
Mja, wel 40 kg afgevallen. En 10 aangekomen.quote:
Dat gaat soms ineens hard hè?quote:
Gezien zelfs mijn vriend die kent en die al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op FOK zit, ben ik bang dat ie al heel heel oud is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat gaat soms ineens hard hè?
Weet je hoe oud de matige grap op een rommelmarkt al is?
Hear hear.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind de transitie van Dieet-meet naar BBQ-meet wel als een promotie
35 Aangekomen, 8 afgevallen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, wel 40 kg afgevallen. En 10 aangekomen.
Effectief 30 kg afgevallen
Mijn broer heeft het nog weleens over meisjes met karpersquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezien zelfs mijn vriend die kent en die al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op FOK zit, ben ik bang dat ie al heel heel oud is.
Spareribs eten en een kipje kluiven.quote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even net voor het slapen gaan een![]()
![]()
want kittens en moeder hebben huis.
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijndierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.
Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voort weekend verhuizen
Geen idee.quote:
Poeh!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Toekomstig baasje (en ik ook wel een beetje) is door de asieldierenarts en mijndierenarts gerust gesteld. Waarschijnlijk rollen de kittens met ruis prima door het leven en duurt het jaaaaaren voordat er mogelijk problemen zouden ontstaan. En dat er dan medicatie in zou moeten en zo.
Hopelijk kan ze vrijdag nog een afspraak maken voor de adoptie en gaan ze net voort weekend verhuizen
Dat is de levenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spareribs eten en een kipje kluiven.
Op z'n tijd.
Fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Been of baby?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
Vorig jaar in 3 weken bijna 20 kg afgevallen telt zeker niet hè?
Aangezien ik ook als een aardappel op de bank hang met rare Fanta en snurkende kat, denk ik dat dat leven moet zijn, jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik lig onderuitgezakt op de bank met nog een half bier te FOKken terwijl mijn vriend al in bed ligt en de worst is op.
Is dat leven?
Fijn Cat en the catsquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Aangezien ik ook als een aardappel op de bank hang met rare Fanta en snurkende kat, denk ik dat dat leven moet zijn, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |