Uh ja dat is nogal een verschilletje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik voel me echt een zeurklant. Maar ik had dus een paar maanden terug, 3 ofzo, een toffe pot gekocht. En die is ineens gaan scheuren. Superzonde, maar ze stuurde meteen een nieuwe pot op om om te ruilen. Maar de nieuwe pot is gewoon 1000x minder mooi. Als ik die als eerste pot had ontvangen had ik hem ook meteen teruggestuurd.
Normaal zou ik me toch te bezwaard voelen om te klagen, maar nu heb ik toch nog maar een mailtje gestuurd. Baal wel.
[ afbeelding ]
Da’s een flink verschil, daar zou ik ook een mailtje aan wagenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik voel me echt een zeurklant. Maar ik had dus een paar maanden terug, 3 ofzo, een toffe pot gekocht. En die is ineens gaan scheuren. Superzonde, maar ze stuurde meteen een nieuwe pot op om om te ruilen. Maar de nieuwe pot is gewoon 1000x minder mooi. Als ik die als eerste pot had ontvangen had ik hem ook meteen teruggestuurd.
Normaal zou ik me toch te bezwaard voelen om te klagen, maar nu heb ik toch nog maar een mailtje gestuurd. Baal wel.
[ afbeelding ]
Volgende maand nieuwe klant. Zeur van het jaar is vervelender.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
Hopelijk lossen ze het netjes op. En kom ik niet met mijn foto aan de muur als de vervelendste klant van de maand.
Bier is nu op rantsoen in de supermarkt. Slechts 6 kratten per persoon.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef derLudolf het volgende:
@:z80 zijn de buurmannen al weer druk de bolderkarren aan het oppoetsen?
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗quote:De slachterij van Vion in Groenlo is per direct gesloten. Een kwart van het personeel blijkt besmet met het coronavirus. ()
Bij coronatests onder het personeel bleek dat van de 212 geteste medewerkers 45 drager zijn van het virus. Het betreft overwegend arbeidsmigranten. De hoge besmettingsgraad was voor de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit aanleiding om de dierenartsen uit de slachterij te halen.
https://www.nieuweoogst.n(...)nlo-per-direct-dicht
Hehe, laat je geen wol spinnen van je schapenvachten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij vandaag een nieuwe BH, een nieuwe bikinibh (te dragen als BH) en twee hempjes met ingebouwde tietenvangers gekocht. Gewoon plastic van de livera, en dat kost dan ¤170,-![]()
Daarna nog even twee paar sokken voor m'n lief gehaald, weer een halve meier verder. In oude meiers omgerekend natuurlijk een hele meier.
En een nieuwe pizzaschep. Die kostte iets tussen een paar sokken en een bh.
Tja, het zegt natuurlijk iets over hoe het dier wordt behandelt totdat hij een masker op krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗
Tsja, Westfort hier slacht ook de varkens die biologisch gehouden worden en naar de Ekoplaza gaan enzo. Dat was ook fijn, met dat gesjoemel met bloedstalen enzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groene weg, dat is dus van dat fijne verantwoorde biologische vlees. In elkaar geknutseld door opgepropte arbeidsmigranten, waarbij de baas geen ruk geeft om corona. Fijn gevoel, zo verantwoord bewust bezig zijn met je eten 🤗
FTFYquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, het zegt natuurlijk iets over hoe het dier wordt behandelt totdat hij een masker op krijgt de gaslift in gaat
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij vandaag een nieuwe BH, een nieuwe bikinibh (te dragen als BH) en twee hempjes met ingebouwde tietenvangers gekocht. Gewoon plastic van de livera, en dat kost dan ¤170,-![]()
Daarna nog even twee paar sokken voor m'n lief gehaald, weer een halve meier verder. In oude meiers omgerekend natuurlijk een hele meier.
En een nieuwe pizzaschep. Die kostte iets tussen een paar sokken en een bh.
Dat is wel een wezenlijk andere potquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een fijn en rustig idee lijkt me, deze oplossingquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Vandaag de katten naar hun tijdelijke onderkomen gebracht. Mijn ouders belden al ongeduldig op wanneer de kleinkinderen op bezoek kwamen![]()
Na een uurtje lag de een al languit voor de bank en de ander zat in de vensterbank naar buiten te kijken. En er werd veel gekroeld en kopjes gegeven.
Ik geloof dat die twee wel een goed leventje hebben de komende maanden
Yup. Ik ben er niet 100% blij mee maar voor zowel de katten als mijn ouders is het fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel een fijn en rustig idee lijkt me, deze oplossing
krijg je ze nog terug denk je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Vandaag de katten naar hun tijdelijke onderkomen gebracht. Mijn ouders belden al ongeduldig op wanneer de kleinkinderen op bezoek kwamen![]()
Na een uurtje lag de een al languit voor de bank en de ander zat in de vensterbank naar buiten te kijken. En er werd veel gekroeld en kopjes gegeven.
Ik geloof dat die twee wel een goed leventje hebben de komende maanden
Oh, dacht dat runderen een pen door de schedel kregen. Hier bij de slager wel tenminste.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:
FTFYmaar, eens. De slacht is niet anders voor biologisch, vrije-uitloop of intensief. Alleen halal verschilt voor runderen nog wel natuurlijk.
Oh shit, my bad, ik dacht dat het over varkens ging, maar het type dier stond er niet bij.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, dacht dat runderen een pen door de schedel kregen. Hier bij de slager wel tenminste.
Ben je gedwongen om hier te posten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hey @:Lot_1, dit moet dus van jou he
Ja. Nu kan ik zeker niet meer terug he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je gedwongen om hier te posten?
Nope. Je moet voor altijd hier blijven. Gelukkig zijn we leuk, dat scheeltquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Nu kan ik zeker niet meer terug he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |