Dat is toch best praktisch.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze heeft geen degelijk handvat
https://www.bol.com/nl/p/(...)BWA_0.1.ProductImage
Altijd leuk, waar?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen wel picknicken.Zoals vast niet half Nederland ook van plan is.
Oh gewoon aan de rond van de dorp. Daar is wel een leuk watertje. Zelf wat hapjes mee, spelletje erbij, zin in.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd leuk, waar?
Ik wil ergens de komende weken eigenlijk een ANWB route doen en dan ook een picknickmand mee en als het ergens rustig is lekker gaan zitten.
Uhu, ik had er zondag varkenshaas in roomsaus in, ik durfde er niet mee naar tafel te lopenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is toch best praktisch.
Ik zit vooral aan het kleine formaat van de oven vast. We hebben nu een heel fijne Tefalpan en die past op de milimeter schuin in de oven.
Gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh gewoon aan de rond van de dorp. Daar is wel een leuk watertje. Zelf wat hapjes mee, spelletje erbij, zin in.
Gewoon zoiets dan?quote:
Die lijkt op die ik eerst hadquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon zoiets dan?
https://www.blokker.nl/p/(...)JYY1WphoCX_YQAvD_BwE
Maar dan heb je geen gietijzeren...
Klinkt perfectquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh gewoon aan de rond van de dorp. Daar is wel een leuk watertje. Zelf wat hapjes mee, spelletje erbij, zin in.
Misschien heb je het verteld, maar dan had ik het gemist. Tof ding!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:49 schreef derLudolf het volgende:
Had ik al verteld dat ik weer een camera had gekocht, dezelfde als die niet te repareren was?
Hij was iets ouder maar zag er als nieuw uit en super fijn om mee te werken. Had hem even opgestuurd om goed na te laten kijken en de afdichtingen te laten vervangen. Hij was weer klaar. Hopelijk is ie vrijdag hier![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel ergens iets staan ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien heb je het verteld, maar dan had ik het gemist. Tof ding!
Heb je ergens iets staan, van wat voor type foto's je maakt? (Ik heb geen verstand van fotografie, dus wees niet bang voor kritiek)
Je had wel over de camera verteld maar niet of hij te repareren was. Tof dat dat is gelukt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:49 schreef derLudolf het volgende:
Had ik al verteld dat ik weer een camera had gekocht, dezelfde als die niet te repareren was?
Hij was iets ouder maar zag er als nieuw uit en super fijn om mee te werken. Had hem even opgestuurd om goed na te laten kijken en de afdichtingen te laten vervangen. Hij was weer klaar. Hopelijk is ie vrijdag hier![]()
[ afbeelding ]
Nee dit is dus een andere. De eerste was niet te repareren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je had wel over de camera verteld maar niet of hij te repareren was. Tof dat dat is gelukt.
Ja?quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:11 schreef Kreator het volgende:
Mensen die niet elke dag hun haar wassen..
Heb je dan ook van die dikke korsten op je huid enzo?
Maaar, je gebruikt toch stylingproducts?quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch al wel een jaar of 2, 3 niet![]()
En dan niet niet wassen maar wel soda/azijn/hippieshampoo. Gewoon, alleen water erin, niks anders.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:39 schreef Blues het volgende:
Ik had een paar patiënten aan de foon die me een fijne hemelvaartsdag wensten
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, kom je in elk geval goed terecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |