abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193215355
pi_193215490
De ruisjeskittens zijn al anderhalf uur los aan het gaan. De trap is ingelopen, de gaten in de kartonnen doos nog beter op maat gemaakt en nu hoor ik getrappel van voetjes en af en toe springveert er een hoofd omhoog aan de andere kant van de salontafel _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:26:33 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193215642
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Spoilers!
pi_193216074
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
De ruisjeskittens zijn al anderhalf uur los aan het gaan. De trap is ingelopen, de gaten in de kartonnen doos nog beter op maat gemaakt en nu hoor ik getrappel van voetjes en af en toe springveert er een hoofd omhoog aan de andere kant van de salontafel _O-
O+ :D
pi_193216099
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dieren :)
pi_193216178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, arme Piep ;( _O-

Hier is vooral hoogzomer een probleem. Want er moet schoot gelegen worden en als dat plakkerig en heet wordt is dat echt mijn schuld :(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:49:31 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193216218
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dieren :)
Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.
Spoilers!
pi_193216393
Ik dacht dat ik rare katten had. Nika logt nooit bij mij en Elin hooguit naast met op de bank.en ik geloof dat ik het afgelopen Half jaar niet onder een dekentje heb gelegen
We have far more in common than that which devides us..
pi_193216408
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.
Ach... O+

Hier net een kitten uit de krabpaal gered. Ze kunnen er prima in en uit, maar de jongedame kreeg het klaar om alleen aan haar voorklauwtjes bovenin aan een hangmat te bungelen :|W
pi_193216553
Ennnn... een pakje Liga wat ik kitten proof dacht te hebben weggelegd is prima geschikt om mee te nemen naar de vloer om daar te gaan tafelhockyen _O-
pi_193216736
Volgende week gaan we kijken voor een date, voor Cas O+
(In fokking Friesland. Maar goed, goede opvang, redelijk wat dames om mee te kunnen speeddaten. En deze dames zijn al gesteriliseerd ook. Nu hopen dat Cas ook met een klik heeft natuurlijk)

En verder kan ik geen groepsopdracht meer zien. En hoor ik net dat een van mijn übertoffe studievriendinnen gaat stoppen met de studie. ;(
pi_193216985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Volgende week gaan we kijken voor een date, voor Cas O+
(In fokking Friesland. Maar goed, goede opvang, redelijk wat dames om mee te kunnen speeddaten. En deze dames zijn al gesteriliseerd ook. Nu hopen dat Cas ook met een klik heeft natuurlijk)

En verder kan ik geen groepsopdracht meer zien. En hoor ik net dat een van mijn übertoffe studievriendinnen gaat stoppen met de studie. ;(
Cas op date O+
En jammer van de studievriendin. Waarom stopt ze?
pi_193217232
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Cas op date O+
En jammer van de studievriendin. Waarom stopt ze?
Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).

Aan het niveau ligt het niet: ze heeft al biomedische wetenschappen gestudeerd en een doctoraat in de geneeskunde (medicatie ontwikkeling voor longtransplantaties), en ze haalt ook elk vak waar ze zich nu voor inschrijft. (Ze heeft wat vrijstellingen en werkte ernaast op een hogeschool, dus ze had al een wat ander studieprogramma dan ik. ). Maar ze werkt er ook wel echt keihard voor, en dat breekt haar ook wel op.

We houden wel contact hebben we afgesproken. O+ We zijn beide idioot van konijnen , en in de zomer gaat ze verhuizen dus dan ga ik eens kijken of ik toch langs kan gaan. :)
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:40:36 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193217245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?

Zuur+base, kom je neutraal uit.

Ooit es bij een training zo'n beroeps protesteerder getroffen.
De levensmiddelen industrie was toch zo belangrijk schandalig, want ja, mandarijntje in blik, eerst werd daar zoutzuur aan toegevoegd om het schilletje op te lossen en daarna gootsteenontstopper.

Maat en ik:
"Ja dus, wat is je probleem?"

Raakte hij helemaal gefrustreerd omdat we het "gevaar" niet zagen. _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193217399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).

Aan het niveau ligt het niet: ze heeft al biomedische wetenschappen gestudeerd en een doctoraat in de geneeskunde (medicatie ontwikkeling voor longtransplantaties), en ze haalt ook elk vak waar ze zich nu voor inschrijft. (Ze heeft wat vrijstellingen en werkte ernaast op een hogeschool, dus ze had al een wat ander studieprogramma dan ik. ). Maar ze werkt er ook wel echt keihard voor, en dat breekt haar ook wel op.

We houden wel contact hebben we afgesproken. O+ We zijn beide idioot van konijnen , en in de zomer gaat ze verhuizen dus dan ga ik eens kijken of ik toch langs kan gaan. :)
A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
Leuk als jullie nog contact blijven houden :Y
pi_193217469
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
Leuk als jullie nog contact blijven houden :Y
Jup, ik wil het nog steeds héél graag en ik mis de colleges nu oprecht, maar laat ik het zo zeggen; de enige ruzies die we hier thuis hebben, gaan wel over die studie. Dat is wel eens pittig. Het beperkt natuurlijk wel enorm.

Maar goed, we gaan het zien; 2/3 van de studenten stopt al voor het behalen van de bachelor (al dan niet gedwongen) dus het zat wel in de lijn der verwachting dat niet iedereen zou (kunnen) blijven. Ik hoop het wel te halen. Maar deze examenperiode wordt ook wel spannend. Dus komende weken de schouders er wat verder onder zetten. :)
  woensdag 20 mei 2020 @ 06:02:16 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193218792
:O morguh!

Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen. :o tevens maak ik iedere dag mn haar nat onder de douche, anders word ik niet wakker.. ofzo.

De kok had gister zelfgemaakt bapao gemaakt. :Y) super lekker! Ook leuk os dat we 1 vegetarische collega hebben en hij daar allerlei lekkere dingen voor maakt.. en dan genoeg zodat wij het ook kunnen proberen ^O^

Verder O+ voor katten, want katten..

_O_ voor candaasje. Ik zit er nog altijd aan te denken om een MBA te doen, maar weet niet of het gaat lukken.. Ik wil wel weer eens mn hersenen gebruiken..maar het is natuurlijk ook wel flink pittig zo'n studie.

En gister de uitslag van (verplichte) covidtest gehad .. " momenteel COVID negatief " ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193218896
Moi :W

Vroeg wakker vanwege een mug. Eruit gegaan om te werken. Maar bij nader inzien toch geen zin :')

Voor de statistieken: zo'n twee á drie keer per week douchen en haren wassen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193218898
Meh. Ik zou nog wel even kunnen slapen. Maar ga mezelf toch maar mn bed uitschoppen zodat ik nog een rondje kan lopen voor mn werk.
pi_193218967
Mogge! Mijn roostervrije dag vandaag. Ik heb gepland vandaag naar de lokale grote stad (kleine stad) te gaan om mezelf te voorzien van nieuwe bh's en onderboxems. Dolle pret. En drie paar sokken voor m'n lief :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?

Azijn in haar doet me denken aan toen we hoofdluis hadden als kind. Eindeloos kammen, met azijn zodat het beter doorkambaar was en zodat de neten hopelijk loslieten. We hadden altijd appelazijn :r

Ik heb zeepvrije vegan superhippie shampoo O+
Ruikt naar rozemarijn en munt O+
De eerste maanden ontplofte mijn haar erdoor, maar nu is het wel weer normaal. Was wel even wennen in ieder geval. :D
Baksoda doe ik zoiets als twee theelepels in een klein flesje warm water; azijn doe ik nog 4 delen water bij. Dit is niet speciaal 'zacht' voor mijn haar ofzo, maar van shampoo wordt het raar (en van niet-wassen, wat ik best lang geprobeerd heb, te vies). Ik kan niet goed tegen zeep, ik ga er van stinken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193219015
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193219111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 06:02 schreef Barreltje het volgende:
:O morguh!

Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen. :o
Toch al wel een jaar of 2, 3 niet *)
En dan niet niet wassen maar wel soda/azijn/hippieshampoo. Gewoon, alleen water erin, niks anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193219142
:W

Ik was mijn haar wanneer ik denk 'hey, ik moet mijn haar eens wassen'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193219258
1x per week op zondag en op vrije dagen spoel ik het alleen maar uit.
Kapstergodin is tevreden want dit is ruim voldoende voor het haar zegt ze.

Buffelen :W
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 08:11:15 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193219418
Mensen die niet elke dag hun haar wassen. :').

Heb je dan ook van die dikke korsten op je huid enzo?
pi_193219427
Ochtend :O

Haar wassen: wanneer het vettig wordt. Of wanneer ik een paar dagen voorzie waarin ik geen tijd (lees: zin) heb om het te wassen en het te vettig wordt.
En nu plan ik ook rond mijn werkdagen, want daarna gaan ze sowieso in een grondig sopje.
pi_193219463
Ik ben echt hoerig duf.
pi_193219546
Goedemorgen :W

Vandaag of morgen weer mijn haar wassen, is nu ruim een week geleden.
pi_193219559
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:11 schreef Kreator het volgende:

:')
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193219597
Onze katten zijn vandaag jarig *O* bijna een goede reden om taart te bakken
pi_193219601
quote:

Zeg eens, heeft een kat of konijn dat? ;)

Zeep en shampoo gooien echt heel de balans door elkaar van een gezonde huid. Betekent niet dat je tussendoor niet meer water doucht hè, betekent enkel dat je je huid en haar niet van een natuurlijke beschermlaag (nee dat is geen laag vies slijm ofzo :P ) stript continu. Juist door veel te wassen stimuleer je talgproductie.

Ik was mijn haar echt niet meer elke dag. Deed dat ooit wel; nooit zo snel vettig haar gehad als in die tijd.
pi_193219616
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt hoerig duf.
*box*

Gefeliciteerd Sarabi! Ik vind het een meer dan prima reden voor taart hoor.
pi_193219659
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*box*

Ik ga zo naar de supermarkt in de hoop dat er inspiratie komt voor wat ik wil eten vanavond. Heb er een hard hoofd in. :')
pi_193219751
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*box*

:D misschien voor de katten, zelf zit ik net in een lekkere flow qua gezond eten
pi_193219797
Mogge!
Haar was ik om de dag. Wel eens alleen nat gemaakt maar het voelt niet fijn aan.

Extra lekkere brokjes voor de poezels van @Sarabi *O*

Nu verder met werk en dan 4 dagen vrij. Eens kijken wanneer ik m'n weekje vakantie neem, 1e of 2e week juni.
pi_193219905
quote:

Is dat abnormaal dan? :@
pi_193219931
Net even gemopperd op de leverancier van mijn vermiste airco.
Vorige week een verklaring van niet ontvangen doorgestuurd, medewerker had me beloofd dat ze de mail in de gaten zou houden en hem dezelfde dag zou doorsturen. Is gisteren (volgens de meneer die ik vandaag aan de telefoon had dan...) doorgestuurd.
Nu maakt hij een persoonlijke notitie en belt me vrijdag terug met een update. Zal mij benieuwen....
Ik wil gewoon mijn geld terug en verder airco shoppen :(

Tevens briefje aan mijn kapotte bel gehangen voor de bezorger die een nieuwe komt bezorgen _O-
pi_193219935
Ik maak mijn haar ook niet elke dag nat onder de douche hoor. Duurt weer 4 a 5u totdat het droog is. Föhnen is al helemaal niet goed voor het haar.
pi_193219964
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat abnormaal dan? :@
Voor velen wel ja. Maar het is om bekend dat we veel te 'schoon' leven. We helpen heel de natuurlijke werking van onze huid naar de knoppen.

En het is nog eens slecht voor het milieu ook :+
pi_193219969
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net even gemopperd op de leverancier van mijn vermiste airco.
Vorige week een verklaring van niet ontvangen doorgestuurd, medewerker had me beloofd dat ze de mail in de gaten zou houden en hem dezelfde dag zou doorsturen. Is gisteren (volgens de meneer die ik vandaag aan de telefoon had dan...) doorgestuurd.
Nu maakt hij een persoonlijke notitie en belt me vrijdag terug met een update. Zal mij benieuwen....
Ik wil gewoon mijn geld terug en verder airco shoppen :(

Tevens briefje aan mijn kapotte bel gehangen voor de bezorger die een nieuwe komt bezorgen _O-
Wat een ellende, die airco. Ik heb hier nog wel wat staan wat je kunt ophalen, maar da's niet echt de bedoeling, je wilt dat ding hebben of geld terug natuurlijk.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:17:24 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220046
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zeg eens, heeft een kat of konijn dat? ;)

Zeep en shampoo gooien echt heel de balans door elkaar van een gezonde huid. Betekent niet dat je tussendoor niet meer water doucht hè, betekent enkel dat je je huid en haar niet van een natuurlijke beschermlaag (nee dat is geen laag vies slijm ofzo :P ) stript continu. Juist door veel te wassen stimuleer je talgproductie.

Ik was mijn haar echt niet meer elke dag. Deed dat ooit wel; nooit zo snel vettig haar gehad als in die tijd.
Wellicht met droog haar. De vergelijking met dieren is natuurlijk raar. Hebben wij een vacht? Likken we onszelf schoon?

Je huid wordt gewoon vies. Dat moet je schoonmaken. Water maakt niet genoeg schoon. Daar moet sulfaat in.

Je haar niet wassen is gewoon een merkwaardige kronkel om vies door het leven te gaan.

"Trekt een ijsbeer zijn voorhuid naar achteren om vervolgens zijn piemel met water te wassen? Nee. Dus is het normaal om je piemel niet te wassen."

Lekker fris.
pi_193220081
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Voor velen wel ja. Maar het is om bekend dat we veel te 'schoon' leven. We helpen heel de natuurlijke werking van onze huid naar de knoppen.

Ik was niet serieus he :P
Ben een groot voorstander van happen zand uit de zandbak eten en (normaliter) geen 1848572 keer handjes wassen en zo.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:19:52 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220087
"als ik mijn haar maanden lang niet was wordt het alleen de eerste paar dagen vetter. Daarna herstelt het en is het gewoon goed"

Nee. Daarna raak je gewend aan de stank en de smerigheid en blijft het gewoon permanent goor.

:r
pi_193220090
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wellicht met droog haar. De vergelijking met dieren is natuurlijk raar. Hebben wij een vacht? Likken we onszelf schoon?

Je huid wordt gewoon vies. Dat moet je schoonmaken. Water maakt niet genoeg schoon. Daar moet sulfaat in.

Je haar niet wassen is gewoon een merkwaardige kronkel om vies door het leven te gaan.

"Trekt een ijsbeer zijn voorhuid naar achteren om vervolgens zijn piemel met water te wassen? Nee. Dus is het normaal om je piemel niet te wassen."

Lekker fris.
Heeft een ijsbeer een voorhuid? Ik leer elke dag bij _O_
pi_193220122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat een ellende, die airco. Ik heb hier nog wel wat staan wat je kunt ophalen, maar da's niet echt de bedoeling, je wilt dat ding hebben of geld terug natuurlijk.
Het is een ergernis. Door de leverancier wordt me telkens verzekerd dat het goed gaat komen (geld terug) maar er moeten eerst stappen doorlopen worden. Inmiddels zijn ze zo vertraagd dat ik het idee heb dat het wellicht ein-de-lijk wel mogelijk is om mij eerst mijn geld terug te geven voordat het met de vervoerder uitgevochten is.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 09:22:13 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220126
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:19 schreef Kreator het volgende:
"als ik mijn haar maanden lang niet was wordt het alleen de eerste paar dagen vetter. Daarna herstelt het en is het gewoon goed"

Nee. Daarna raak je gewend aan de stank en de smerigheid en blijft het gewoon permanent goor.

:r
_O_
pi_193220170
@Lonaa oh ik zit een beetje met dat het diepvries is.. en met het komende warme weer wil ik niet steeds een hele worst ontdooien maar liefst porties

en met een normaal mes is dat echt niet heel handig.. ik vroeg me af hoe andere mensen dat deden.

zat te kijken naar een electrisch mes.. maar 9 van de 10 reviews zegt: nou hij komt al niet door een versgebakken brood
dan zie ik diepvries vlees nog niet goedkomen :)
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 09:26:02 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220193
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat is een slecht argument van mensen die zich bijna nooit wassen.

Hoe doe je de afwas dan? Denk dat er wel andere gewoonten zijn die schadelijker zijn. Gebruik van cloud diensten, Netflix, Spotify en YT.
pi_193220223
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O_
pi_193220228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:24 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Lonaa oh ik zit een beetje met dat het diepvries is.. en met het komende warme weer wil ik niet steeds een hele worst ontdooien maar liefst porties

en met een normaal mes is dat echt niet heel handig.. ik vroeg me af hoe andere mensen dat deden.

zat te kijken naar een electrisch mes.. maar 9 van de 10 reviews zegt: nou hij komt al niet door een versgebakken brood
dan zie ik diepvries vlees nog niet goedkomen :)
Oh dit las ik gisteren en vergat te reageren. Electrisch mes gehad,onding was het kwam nauwelijks door brood inderdaad. Over vlees maar niet gesproken. Weet niet meer welk merk, had 'm gekregen van mensen die er niets mee deden (en die zijn nogal van duur=goed). Ik heb 'm ook weggegeven. ;)
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:28:20 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220231
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel een kleintje, want koud.
pi_193220247
overigens zijn wij natuurlijk geen kat of konijn lijkt me

ook geen vachtje... en we dragen kleding ter bescherming van onze wezenlijk teerdere huid dan die van gemiddeld dier

neemt niet weg dat ik mijzelf.. zelden was met zeep.
en mijn haren al een tijd niet vaker dan eens per week.. en dan met "plasticvrije" shampoo.

en ik mocht gewoon nog naast mensen zitten op de meet :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:33:35 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:29 schreef Uhmmpie het volgende:
en mijn haren al een tijd niet vaker dan eens per week.. en dan met "plasticvrije" shampoo.

en ik mocht gewoon nog naast mensen zitten op de meet :)
Nu ja. Misschien zijn mensen op een meet redelijk beleefd en zeggen ze bij een eerste ontmoeting niet meteen dat je niet fris ruikt.
pi_193220351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Je wast je lichaam ook niet met zeep?
pi_193220369
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die vergelijking is helemaal niet raar. Een vacht is gewoon opgebouwd uit haren, die ingebed zitten in de huid, met een haarzakje en talgklieren bij de wortels. Dat geldt voor een vacht, maar ook voor hoofdhaar en bijvoorbeeld de manen van een paard. (Die laatsten zijn misschien een handigere vergelijking dan)

Een kat wast zichzelf met zijn tong ja, maar dat gaat niet gepaard met enorme speekselproductie, dus je kunt het nog het best vergelijken van kammen/borstelen van haren. Wat je ook gewoon moet doen, wil je dat het beetje talg dat je hoofdhuid aanmaakt ter onderhoud van je haren, verspreid wordt. Ik was en masseer mijn hoofdhuid bijna dagelijks wel met water, om de huid ertussen schoon te maken, maar hoe minder vaak je dat doet en stimuleert, hoe minder talg je gaat produceren en hoe minder vies het wordt. (Ik heb het niet over zweten; als ik heb gesport of flink heb gewandeld dan was ik het grondiger natuurlijk).

De meeste honden likken zichzelf verder helemaal niet schoon, of maar deels, en toch hoeven die niet dagelijks in bad. (Wordt ook echt met klem afgeraden, 9 van de 10 huidklachten bij de trimster in de praktijk kon ze herleiden naar of te vaak wassen, of de shampoo niet genoeg uitspoelen. Daar krijg je wel huidirritatie en korsten van). Tenzij je er een hebt die in de modder of dode eenden rolt ofzo, dan wordt het een ander verhaal.

quote:
Onzin, dat hoeft echt niet elke dag met zeep.

quote:
Ik durf te stellen dat ik echt niet vies ben. Kom nou, hoepel op man. Of rook je me op de meet?
Ik was mijzelf wel degelijk, maar niet elke dag met zeep, en zeker niet elke dag met shampoo mijn haren. Mijn haren hebben er nog nooit zo goed uit gezien als sinds ik ben gestopt met overmatig wassen; ooit had ik slap, stijl haar met pluis. Nu heeft het slag en volume (en pluis)

quote:
Ik neem aan dat jij je piemel wast met water, en niet met zeep? Elke arts gaat je namelijk vertellen dat met zeep de genitalen wassen voor veel mensen echt killing is.

Met water is natuurlijk prima; en de meeste dieren wassen hun genitalen dan wel best grondig. (Zie de kat die zijn ballen uitvoerig likt...). Paarden doen dat niet, en ja, die hebben nog wel eens ontstoken voorhuiden. (Die hebben ook 2 voorhuiden, echt enorme flappen, voor wie dit wilde weten :D )
pi_193220376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je wast je lichaam ook niet met zeep?
niet altijd nee

maar ik ben ook maar een kantoorarbeider he.. echt vies word ik ook niet.
en in het weekend vaak wel een lekker zeepje met een geurtje en alles
douche dan ook meteen een stuk langer :)
pi_193220393
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is een slecht argument van mensen die zich bijna nooit wassen.

Hoe doe je de afwas dan? Denk dat er wel andere gewoonten zijn die schadelijker zijn. Gebruik van cloud diensten, Netflix, Spotify en YT.
Omdat een ander ding doen misschien schadelijker is, moet je het ander ook maar blijven doen...dat soort drogredenaties?

En rustig maar, ik was mezelf echt genoeg hoor. Ook af en toe met shampoo. Meer dan af en toe, want zoals gezegd red ik de 3-4 dagen nu niet eens qua haar.
pi_193220404
Ik geloof wel dat het goed is om je haar niet elke dag te wassen, maar ik krijg mezelf niet zo ver, want ik hou van het gevoel en de geur van net gewassen haar. O+ Maar m'n lichaam niet wassen kan ik me echt niet voorstellen. Douchen zonder lekker ruikende producten voelt wat doelloos.
  woensdag 20 mei 2020 @ 09:43:48 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220411
In Amerika hebben ze nu heel andere, man-onvriendelijke, Corona maatregelen...

https://www.telegraaf.nl/(...)igen-coronamaatregel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:46:36 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die vergelijking is helemaal niet raar. Een vacht is gewoon opgebouwd uit haren, die ingebed zitten in de huid, met een haarzakje en talgklieren bij de wortels. Dat geldt voor een vacht, maar ook voor hoofdhaar en bijvoorbeeld de manen van een paard. (Die laatsten zijn misschien een handigere vergelijking dan)

Een kat wast zichzelf met zijn tong ja, maar dat gaat niet gepaard met enorme speekselproductie, dus je kunt het nog het best vergelijken van kammen/borstelen van haren. Wat je ook gewoon moet doen, wil je dat het beetje talg dat je hoofdhuid aanmaakt ter onderhoud van je haren, verspreid wordt. Ik was en masseer mijn hoofdhuid bijna dagelijks wel met water, om de huid ertussen schoon te maken, maar hoe minder vaak je dat doet en stimuleert, hoe minder talg je gaat produceren en hoe minder vies het wordt. (Ik heb het niet over zweten; als ik heb gesport of flink heb gewandeld dan was ik het grondiger natuurlijk).

De meeste honden likken zichzelf verder helemaal niet schoon, of maar deels, en toch hoeven die niet dagelijks in bad. (Wordt ook echt met klem afgeraden, 9 van de 10 huidklachten bij de trimster in de praktijk kon ze herleiden naar of te vaak wassen, of de shampoo niet genoeg uitspoelen. Daar krijg je wel huidirritatie en korsten van). Tenzij je er een hebt die in de modder of dode eenden rolt ofzo, dan wordt het een ander verhaal.
[..]

Onzin, dat hoeft echt niet elke dag met zeep.
[..]

Ik durf te stellen dat ik echt niet vies ben. Kom nou, hoepel op man. Of rook je me op de meet?
Ik was mijzelf wel degelijk, maar niet elke dag met zeep, en zeker niet elke dag met shampoo mijn haren. Mijn haren hebben er nog nooit zo goed uit gezien als sinds ik ben gestopt met overmatig wassen; ooit had ik slap, stijl haar met pluis. Nu heeft het slag en volume (en pluis)
[..]

Ik neem aan dat jij je piemel wast met water, en niet met zeep? Elke arts gaat je namelijk vertellen dat met zeep de genitalen wassen voor veel mensen echt killing is.

Met water is natuurlijk prima; en de meeste dieren wassen hun genitalen dan wel best grondig. (Zie de kat die zijn ballen uitvoerig likt...). Paarden doen dat niet, en ja, die hebben nog wel eens ontstoken voorhuiden. (Die hebben ook 2 voorhuiden, echt enorme flappen, voor wie dit wilde weten :D )
Ik zeg toch met water. Waarom haal je hier ineens zeep bij? :').

Verder vind ik je vergelijking met dieren hier gewoon niet van toepassing.
pi_193220447
Mijn haar zit het beste op de dag nadat ik het gewassen heb :D
Dus was ik het niet iedere dag, maar om de dag of elke derde dag, net hoe het uitkomt.

Ik ben het wel eens met dat geen zeep niet voor iedereen werkt. Soms hebben je oksels gewoon een goede zeep-en-schrobbeurt nodig. :s)
pi_193220451
Ik douche vooral om wakker te worden. Was mijn haar trouwens regelmatig, simpelweg omdat ik niet over die vettige stap heenkom, en er geen doorzettingsvermogen voor heb.

Mijn kinderen gaan maximaal 1x per week onder de douche/in bad, en stinken echt niet. Vaak wassen we hun haren dan ook niet, en dat is ook echt niet nodig. Natuurlijk als ze vies zijn gaan ze in bad, maar bij gebrek aan tuin en speeltuinen op het moment worden ze neit echt vies, helaas.
pi_193220457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik douche vooral om wakker te worden. Was mijn haar trouwens regelmatig, simpelweg omdat ik niet over die vettige stap heenkom, en er geen doorzettingsvermogen voor heb.

Mijn kinderen gaan maximaal 1x per week onder de douche/in bad, en stinken echt niet. Vaak wassen we hun haren dan ook niet, en dat is ook echt niet nodig. Natuurlijk als ze vies zijn gaan ze in bad, maar bij gebrek aan tuin en speeltuinen op het moment worden ze neit echt vies, helaas.
Tot het pubers zijn wel ja :P
pi_193220472
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zeg toch met water. Waarom haal je hier ineens zeep bij? :').

Verder vind ik je vergelijking met dieren hier gewoon niet van toepassing.
Ik dacht dat je dat bedoelde met haren wassen. Of dacht je dat ik 3 maanden lang mijn haar ook niet met water waste? Ik trek geen badmuts over mijn hoofd onder de douche hoor :P

En dat laatste snap ik dus niet. Er zijn meer dan genoeg overeenkomsten. Maar goed, let's agree to disagree dan maar.
pi_193220482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof wel dat het goed is om je haar niet elke dag te wassen, maar ik krijg mezelf niet zo ver, want ik hou van het gevoel en de geur van net gewassen haar. O+ Maar m'n lichaam niet wassen kan ik me echt niet voorstellen. Douchen zonder lekker ruikende producten voelt wat doelloos.
hou ik ook van.. maar heb haar tot op mn kont.. dus elke dag wassen is gewoon een langdurig verhaal :)
plus natte kleren de halve dag (zeker als ik naar kantoor moet is dat wel vervelend)
en fohnen duurt helemaal uren dus dat is ook voor werktijd niet echt fjin.

meestal op donderdagavond als dochterlief op bed ligt ga ik voor "de grote beurt" qua douchen.
maar dan ben ik al gauw een uur druk.:)

maar dan ruikt daarna de hele verdieping naar lekkere zeepjes hoor :)
ik hou ook van dat geurtje

maar haren wassen doe ik dus bij voorkeur al niet sochtends maar savonds.
en sochtends even heet afspoelen, tanden poetsen en wakker worden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 09:51:29 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193220501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat bedoelde met haren wassen. Of dacht je dat ik 3 maanden lang mijn haar ook niet met water waste? Ik trek geen badmuts over mijn hoofd onder de douche hoor :P

En dat laatste snap ik dus niet. Er zijn meer dan genoeg overeenkomsten. Maar goed, let's agree to disagree dan maar.
Haren wel met shampoo natuurlijk, we zijn tenslotte geen wilde beesten.
Ik doelde op je piemelzinnetje. Waar ineens zeep een discussie werd waar ik dat niet zei.

Er zijn meer dan genoeg verschillen ook.
pi_193220517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Tot het pubers zijn wel ja :P
zodra ze stinken gaan ze onder de douche. En als ze pubers zijn dan hoop ik dat ze zelfsturend zijn wat dit betreft.. Maar goed, wellicht is dat wat naief gedacht...
pi_193220545
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Haren wel met shampoo natuurlijk, we zijn tenslotte geen wilde beesten.
Ik doelde op je piemelzinnetje. Waar ineens zeep een discussie werd waar ik dat niet zei.

Er zijn meer dan genoeg verschillen ook.
Oh. nou nee, haren dus niet elke dag met shampoo, echt nergens voor nodig.

Wat piemelzinnetje betreft: ja ik zeg dus niet dat je het niet met water moet wassen hè, dat geldt voor heel je lijft. Als je dat niet doet, krijg je dus mogelijk wel ontstekingen waar je ze niet wil hebben. Zie mijn paard-voorbeeld.

Ik zie die verschillen qua fysiologische werking van talg/haar/huid en vacht/manen/hoofdhaar niet zo. Ik heb het niet over andere verschillen, want natuurlijk zijn er onder verschillende zoogdieren legio verschillen.
pi_193220548
Paarden hebben vaak vieze piemels ja :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193220573
Goedemorgen 8-) Goeie gesprekken om zo binnen te vallen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193220598
Ik heb nu 5 dagen vrij en loop nu al met mijn ziel onder de arm. Hoezo veel gewerkt :')

Ik heb een bingokaart gekocht om de lokale ondernemers te steunen. Maar nog nergens gezien hoe ze het gaan doen. Ja via internet maar dan..... maar hej ik heb ze gesteund. En ik zag dat er een high tea pakket gehaald kon worden bij de brasserie. Misschien maar doen :9

En ik moet nog iets bedenken om te eten vanavond. *zucht*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193220600
Piemels :9
Vieze piemels :N
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:06:40 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Omdat een ander ding doen misschien schadelijker is, moet je het ander ook maar blijven doen...dat soort drogredenaties?

Nee het milieu betrekken bij iets dat je zelf onzin vind
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:07:28 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen 8-) Goeie gesprekken om zo binnen te vallen _O-
Ja laten we het over spareribs hebben :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:08:46 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu 5 dagen vrij en loop nu al met mijn ziel onder de arm. Hoezo veel gewerkt :')

Waardeloos is dat he, dat je dan vrij bent en je hele systeem *AKTIE* roept...

quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:01 schreef Tally het volgende:

Ik heb een bingokaart gekocht om de lokale ondernemers te steunen.

Ik kocht met dat "doel" lokaal een nieuwe wasmachine met WiFi :P :P
pi_193220689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mag 8-) Ik heb nog 8 kg in de vriezer liggen :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193220697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:

Met wifi? Dat moet ik ook hebben 8-) Alleen al voor het gemak dat ik straks beneden zit en dan kan zien of hij klaar is 8-)
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:12:29 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met wifi? Dat moet ik ook hebben 8-) Alleen al voor het gemak dat ik straks beneden zit en dan kan zien of hij klaar is 8-)
Precies, dat.
pi_193220722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waardeloos is dat he, dat je dan vrij bent en je hele systeem *AKTIE* roept...
[..]

Ja echt waardeloos. Ik moet de kamer van de jongste doen maar met mezelf afgesproken dat ik dat doe als ik zo werkeloos ben :P
Vandaag maar behang uitzoeken ofzo.

En dat wifi heb ik ook maar gebruik ik niet :')
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:13:19 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220723
Als kind een keer per week douchen :o Dat was soms echt vaker nodig. Soms werd ik eerst afgespoeld met de tuinslang voordat ik naar binnen mocht _O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:14:08 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220726
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:13 schreef derLudolf het volgende:
Als kind een keer per week douchen :o Dat was soms echt vaker nodig. Soms werd ik eerst afgespoeld met de tuinslang voordat ik naar binnen mocht _O-
Euh, laat hier de 'soms' maar weg...
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:14:18 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220728
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:13 schreef Tally het volgende:

[..]

En dat wifi heb ik ook maar gebruik ik niet :')
Que?
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:15:06 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220737
Bijvoorbeeld als je een gat van ruim een meter diep had gespit waar 30cm water in stond
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:16:41 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220761
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:15 schreef derLudolf het volgende:
Bijvoorbeeld als je een gat van ruim een meter diep had gespit waar 30 water in stond
Ik woonde aan de Lek. Weet je hoe mooi rietvelden zijn om in te spelen? En hoeveel grijze plakkerige klei er in rietvelden in de grond zit? :P
pi_193220762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Que?
Mijne bleek alleen gebruik te maken van android. ;(
De app die gemaakt is voor de wasmachine dus. Voor ios is er wel een app maar doet meer dan de helft het niet. Waaronder dus die tijdsregistratie.
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:17:15 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220775
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijne bleek alleen gebruik te maken van android. ;(
De app die gemaakt is voor de wasmachine dus. Voor ios is er wel een app maar doet meer dan de helft het niet. Waaronder dus die tijdsregistratie.
Ah hier van alle smaken wat in huis; ik ga het wel zien wat ie het best doet.
pi_193220801
Ik werd niet vies tijdens mijn jeugd. Habbo Hotel was best hygiënisch.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:21:06 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik woonde aan de Lek. Weet je hoe mooi rietvelden zijn om in te spelen? En hoeveel grijze plakkerige klei er in rietvelden in de grond zit? :P
Riet, dat is toch ook dat spul dat je aan het eind van de winter weg moet branden >:)
pi_193220828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah hier van alle smaken wat in huis; ik ga het wel zien wat ie het best doet.
Hier alleen Apple :P
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:22:39 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik werd niet vies tijdens mijn jeugd. Habbo Hotel was best hygiënisch.
Een muis schijnt behoorlijk smerig te zijn :P
pi_193220849
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee het milieu betrekken bij iets dat je zelf onzin vind
Je miste de :+ erachter?

Ik douche zelf toch ook. En meer dan voor het milieu goed is hoor. ;)
pi_193220855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die komen zometeen :9
pi_193220868
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een muis schijnt behoorlijk smerig te zijn :P
Als ik biotoop tussen mijn toetsen van het keyboard ga bestuderen, denk ik dat ik ook wel ga rillen ja :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:25:08 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193220877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die komen zometeen :9
Ik had dikbevleesde shortribs van de Hanos.

Waren goed.

Eigen kruidenrubje erop na 8 uur gebrined te zijn. Niets over te mopperen :P
pi_193220904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik had dikbevleesde shortribs van de Hanos.

Waren goed.

Eigen kruidenrubje erop na 8 uur gebrined te zijn. Niets over te mopperen :P
Hier komt de slager zo bezorgen (samen met brisket). En dan morgen of overmorgen cherry coke spareribs :9
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 10:31:35 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193220969
Maar altijd Habbo hotel... Ik zat heus wel eens achter de pc, maar als ik daar elke middag achter wou zitten werd er wel subtiel voorgesteld om iets anders te gaan doen :D

Speelde bij een vriendje soms wel eens Sims. Meestal lieten we vrij snel na het bouwen en inrichten de boel afbranden. Bouwen was toch het leukst.
pi_193221099
Ik was mijn haar ook maar 1 a 2 x per week, anders wordt het echt veel te droog. Ik douche wel elke dag trouwens, maar mezelf wassen doe ik dan weer alleen met water. En Jip doucht om de dag, want hij heeft een paar hardnekkige eczeemplekjes die anders nog veel erger worden. :P
pi_193221119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier komt de slager zo bezorgen (samen met brisket). En dan morgen of overmorgen cherry coke spareribs :9
:9
pi_193221136
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee? :@
pi_193221146
Oh en ik kwam Lein en baby A. gister in het wild tegen O+ baby A. is echt zo leuk O+ Lein ook trouwens :P
pi_193221154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft gerookte tofu gekocht in plaats van normale. Wat moet ik daar nou weer mee? :@
Er is vast wel een recept met gerookte tofu te vinden ergens toch? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')