Magquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja laten we het over spareribs hebben
Met wifi? Dat moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:
Ik kocht met dat "doel" lokaal een nieuwe wasmachine met WiFi![]()
Precies, dat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met wifi? Dat moet ik ook hebbenAlleen al voor het gemak dat ik straks beneden zit en dan kan zien of hij klaar is
Ja echt waardeloos. Ik moet de kamer van de jongste doen maar met mezelf afgesproken dat ik dat doe als ik zo werkeloos benquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waardeloos is dat he, dat je dan vrij bent en je hele systeem *AKTIE* roept...
[..]
Ik kocht met dat "doel" lokaal een nieuwe wasmachine met WiFi![]()
Euh, laat hier de 'soms' maar weg...quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:13 schreef derLudolf het volgende:
Als kind een keer per week douchenDat was soms echt vaker nodig. Soms werd ik eerst afgespoeld met de tuinslang voordat ik naar binnen mocht
Que?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat wifi heb ik ook maar gebruik ik niet
Ik woonde aan de Lek. Weet je hoe mooi rietvelden zijn om in te spelen? En hoeveel grijze plakkerige klei er in rietvelden in de grond zit?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:15 schreef derLudolf het volgende:
Bijvoorbeeld als je een gat van ruim een meter diep had gespit waar 30 water in stond
Mijne bleek alleen gebruik te maken van android.quote:
Ah hier van alle smaken wat in huis; ik ga het wel zien wat ie het best doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne bleek alleen gebruik te maken van android.![]()
De app die gemaakt is voor de wasmachine dus. Voor ios is er wel een app maar doet meer dan de helft het niet. Waaronder dus die tijdsregistratie.
Riet, dat is toch ook dat spul dat je aan het eind van de winter weg moet brandenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Lek. Weet je hoe mooi rietvelden zijn om in te spelen? En hoeveel grijze plakkerige klei er in rietvelden in de grond zit?
Hier alleen Applequote:Op woensdag 20 mei 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah hier van alle smaken wat in huis; ik ga het wel zien wat ie het best doet.
Een muis schijnt behoorlijk smerig te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik werd niet vies tijdens mijn jeugd. Habbo Hotel was best hygiënisch.
Je miste dequote:Op woensdag 20 mei 2020 10:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee het milieu betrekken bij iets dat je zelf onzin vind
Die komen zometeenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja laten we het over spareribs hebben
Als ik biotoop tussen mijn toetsen van het keyboard ga bestuderen, denk ik dat ik ook wel ga rillen jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een muis schijnt behoorlijk smerig te zijn
Ik had dikbevleesde shortribs van de Hanos.quote:
Hier komt de slager zo bezorgen (samen met brisket). En dan morgen of overmorgen cherry coke spareribsquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had dikbevleesde shortribs van de Hanos.
Waren goed.
Eigen kruidenrubje erop na 8 uur gebrined te zijn. Niets over te mopperen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier komt de slager zo bezorgen (samen met brisket). En dan morgen of overmorgen cherry coke spareribs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |