Heel schattig modelletje. Jongensversie van juni 2019. Momenteel in het bezit van 4 boven en 2 ondertanden en een heerlijke schaterlach. Spekbenen, gek op eten. Speelt graag buiten bij het konijnenhok.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wist. Wat voor kind?
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?quote:
Oh! Dat klinkt wel als een goed kind.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heel schattig modelletje. Jongensversie van juni 2019. Momenteel in het bezit van 4 boven en 2 ondertanden en een heerlijke schaterlach. Spekbenen, gek op eten. Speelt graag buiten bij het konijnenhok.
Zeg me dat dat nog geen 9 jaar geleden is. Toch. Toch?! TOCH??!?!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?
Ja klopt!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ooit ontmoet bij Tink89 thuis? 9 Jaar geleden ofzo met een dieetclubmeet?
Och, hij is bijna jarig dus je bent vast op tijd daarvoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt wel als een goed kind.![]()
![]()
Gefeliciteerd is nu wat te laat, zeker?
Ik vind de transitie van Dieet-meet naar BBQ-meet wel als een promotiequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dus toch. Dat was mijn eerste FOK! meet.
Ja, nee, dat bedoelde ik ook. Heus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och, hij is bijna jarig dus je bent vast op tijd daarvoor![]()
Maar dat is niet al 9 jaar geleden, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zeester, SQ en Barrel wel.
Jawel. Ik ben dik 10 jaar ziek en dus dik en dus dieetclubber.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg me dat dat nog geen 9 jaar geleden is. Toch. Toch?! TOCH??!?!
Dan post ik al 9 jaar op en af in Dieet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben dik 10 jaar ziek en dus dik en dus dieetclubber.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan post ik al 9 jaar op en af in Dieet.Langer, waarschijnijk.
Mja, wel 40 kg afgevallen. En 10 aangekomen.quote:
Dat gaat soms ineens hard hè?quote:
Gezien zelfs mijn vriend die kent en die al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op FOK zit, ben ik bang dat ie al heel heel oud is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat gaat soms ineens hard hè?
Weet je hoe oud de matige grap op een rommelmarkt al is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |