Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dankquote:
Oh mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dank
quote:
Waar op de route? Net Grootschermer voorbij en nu koffie in het weiland daarachter.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.
@:Barreltje: ja bizar he, 9 jaar geleden.
Waar af te halen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen weekeind de snoeischaar er in gezet. Het werd een te grote pluizenboel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
Dank jequote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh, allemaal een fijne hemel vaart! Blues oook
Vraag het even in het bloemen en planten topic!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even wakker worden. Het fijne van hoorcolleges terug moeten kijken is dat je er toch geen 7 op een dag kan doen omdat dat echt zinloos is. Derhalve kan ik dus wat later beginnen![]()
Maar kijk nou wat is komen aanwaaien op ons balkonnetje, papaver!
[ afbeelding ]
En onze - vermoedelijke Es - boompjes doen het ook goed![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit gele spul moet worden? (Ja er groeit echt van alles in dat bakje, maar ik vind het wel grappig om te zien wat hier allemaal komt. )
[ afbeelding ]
Dat is toevallig een briljant stuk muziek ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank je![]()
En het was gillen om het gillen in die boot (hoeheetdieboot)
Doe het ook nooit meer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomen
Ben benieuwd! Tis volop koolmeesbabyshowertijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
Ik dacht dat de familie koolmees het huis hierachter ook hadden verlaten, maar er wordt nu af en aan gevlogen met wormpjes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.
Ik wil erbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
Ik ben geloof ik ouder dan Loonquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |