Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Lonaa het volgende: [..] Fijn!
Ik wilde me er niet mee bemoeien, want een hartruisje kan wel iets betekenen, maar vaak ook helemaal niet. Lastig beoordelen door een scherm.
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.quote:
quote:
Is lastig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Het blijft glazen bol werk natuurlijk. Maar ze heeft zich in eerste instantie door haar toekomstige DA (die de kittens niet heeft gezien) wat bang laten maken. Ongezien een second opinion geven is natuurlijk ook lastig en dan zul je als arts nog behoudender zijn. Het was een goede 28 euro die ik vanavond aan het consult heb besteed.
De worst hou ik ook het liefste.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
2 van de 3 dan. Worst mag je houden.
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
M'n onderkin![]()
Nee, baby en veel, heel veel vocht.
Blues!
Mwah, niet alles is er af. Helaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt vlot te gaan dan, ineens.![]()
Ik wil liever niet eerst zwanger worden om dan belachelijk snel veel af te vallen.
The liquidator! Ja. Geweldig programma.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
TV programma van die Canadese opkoper?
Mja, ben zonder baby ook nog steeds dik, dus ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, niet alles is er af. HelaasDus ook geen goed dieet advies dit.
Stukje baklava dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn worst is op. Bedankt voor de reminder.
Yes plz.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Fanta aardbei is geen aanrader trouwens
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Blues het volgende:
Gevonden(geintje van 4 jaar geleden
)
WAT IS DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
)
Eh..what happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Losse, was een ding in Indonesië toen ik daar was. Mierzoet, ughquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?
Daarover gesproken: mijn vader kwam vanavond een bakje aardbeien uit de tuin brengen en ze zijn weer heerlijk
Al mijn aardbeien zijn nog mini en groen. Behalve eentje, die is roze aan het wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat die aardbei/kiwi of bestaat er ook losse aardbei?
Daarover gesproken: mijn vader kwam vanavond een bakje aardbeien uit de tuin brengen en ze zijn weer heerlijk
Klinkt al verschrikkelijk zoet jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Losse, was een ding in Indonesië toen ik daar was. Mierzoet, ugh
Dan gaat het straks ineens heel snelquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Al mijn aardbeien zijn nog mini en groen. Behalve eentje, die is roze aan het worden
Conqita Wurst 2.0.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef Blues het volgende:
[..]
EEN HIPSTER MET EEN BAARDDAT ZIE JE TOGG
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef Blues het volgende:
OH EFTELINGMEET kwam ik ook tegen op zoek naar de hipsterHehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik nog dik. Niet zichtbaar op deze foto, trouwens.Sterkheidsbaas van alles.
)
Spoilers!
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef Blues het volgende:
OH EFTELINGMEET kwam ik ook tegen op zoek naar de hipsterWat zit golfer relaxtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussenquote:
Ooit met ons FOK! DnD groepje in de Efteling allemaal zo verveeld mogelijk gekeken voor de foto's van Carnaval Festival. Was mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussen
Zouden ze de poppen in die attractie nu ook allemaal op 1,5 meter hebben gezet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit met ons FOK! DnD groepje in de Efteling allemaal zo verveeld mogelijk gekeken voor de foto's van Carnaval Festival. Was mooiHadden die foto's eigenlijk mee moeten nemen.
Juist daar zou dat moetenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:04 schreef derLudolf het volgende:
Een maat van me probeerde in elke attractie een shaggie te draaien. Behalve in de wildwaterbaan
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussen
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vandaag de etappe Schermerhoorn - Akersloot. 15km
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractiequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?
Omdat het raar is dat je ergens zomaar gaat gillen en in een achtbaan dan 'mag' het en het is soms gewoon fijn om lekker te gillenquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef derLudolf het volgende:
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractie
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanmorgen wat zeikmails verstuurd om iedereen aan te duwen gewerkt en nu thuis verder opruimen! Nog zoveel te doen en eigenlijk wil ik lekker op het balkon zitten met een boek of zo.
Mjaaaa overoverover. Dat klinkt eigenlijk ook wel alsof er nog minder werk ligt dan er ligt, maar het slaapt fijnquote:
Dat doe ik al 2 maanden in Spijkenissequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.
Terug, want inmiddels slapen we in nieuw
Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dankquote:
Oh mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is stukken beter dan mijn huidige oorwurm, dank
quote:
Waar op de route? Net Grootschermer voorbij en nu koffie in het weiland daarachter.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.
@:Barreltje: ja bizar he, 9 jaar geleden.
Waar af te halen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Stukje baklava dan?
Vanmiddag gebakken![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen weekeind de snoeischaar er in gezet. Het werd een te grote pluizenboel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg mijn Coronabaard te verwijderen.
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
Dank jequote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Oh, allemaal een fijne hemel vaart! Blues oook
Vraag het even in het bloemen en planten topic!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even wakker worden. Het fijne van hoorcolleges terug moeten kijken is dat je er toch geen 7 op een dag kan doen omdat dat echt zinloos is. Derhalve kan ik dus wat later beginnen![]()
Maar kijk nou wat is komen aanwaaien op ons balkonnetje, papaver!
[ afbeelding ]
En onze - vermoedelijke Es - boompjes doen het ook goed![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit gele spul moet worden? (Ja er groeit echt van alles in dat bakje, maar ik vind het wel grappig om te zien wat hier allemaal komt. )
[ afbeelding ]
Dat is toevallig een briljant stuk muziek ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is deze...
Op zich had ik denk ik best gelukkig oud kunnen worden zonder te weten van het bestaan hiervan
quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whut? Je had dit oprecht nooit gehoord?
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dank je![]()
En het was gillen om het gillen in die boot (hoeheetdieboot)
Doe het ook nooit meer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:10 schreef Candaasje het volgende:
Die boot sla ik over hoor. Ik zou daar echt kotsend uitkomen
Ben benieuwd! Tis volop koolmeesbabyshowertijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een koolmees in de stal. Ik ben benieuwd of hij gewoon op excursie is of er tijdelijk woont. De roodborsten van vorig jaar zijn tot nu toe niet gespot gelukkig.
Ik dacht dat de familie koolmees het huis hierachter ook hadden verlaten, maar er wordt nu af en aan gevlogen met wormpjes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
De roodborstjes hier hebben wel een nest gebouwd, maar deze verlaten.
Ik wil erbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
Ik ben geloof ik ouder dan Loonquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga me wel even oud voelen in een hoekje met Loon ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |