Ik sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed. Het is tijd. De hoogste tijd
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo strak mogelijk te kijken in achtbanen en wildwaterbanen. Vijf mensen die schreeuwend op de foto staan en ik er heel stoïcijns tussen
Wel zwaaien als je hier langs komt hè.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vandaag de etappe Schermerhoorn - Akersloot. 15km
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractiequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als die anderen nou heel stoïcijns kijken ga je dan wel hysterisch doen?
Omdat het raar is dat je ergens zomaar gaat gillen en in een achtbaan dan 'mag' het en het is soms gewoon fijn om lekker te gillenquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:45 schreef derLudolf het volgende:
Nee. Waarom moet je hysterisch doen in een attractie
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanmorgen wat zeikmails verstuurd om iedereen aan te duwen gewerkt en nu thuis verder opruimen! Nog zoveel te doen en eigenlijk wil ik lekker op het balkon zitten met een boek of zo.
Mjaaaa overoverover. Dat klinkt eigenlijk ook wel alsof er nog minder werk ligt dan er ligt, maar het slaapt fijnquote:
Dat doe ik al 2 maanden in Spijkenissequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O uuurgh, ik moet vandaag ook terug voor allerlei verhuisgedoe.
Terug, want inmiddels slapen we in nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |