Aangezien het hier in Duitsland Vaderdag is. En dat betekend op stap met vrienden en familie om wat te drinken tijdens het rondlopen sla ik mijn loopronde voor nu even over.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Ruim een half uur door de mooie omgeving gefietst. We waren niet de enigen met dat idee.![]()
Daarna bij Station Santpoort-Zuid de wens van B. in vervulling laten gaan en een schepijsje gegeten.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een fijn plekjedit is mijn uitzicht, als ik over de EEG-presentatie heen kijk tenminste
Dank. Dat ziet err ook lekker groen uit. En waarschijnlijk wat rustiger als hier, waar ik met de rug naar sta is een drukke doorgaande weg. Nu wel goed te zien dat er minder dauwtrappers zijn, vorige jaren was het veel drukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hadquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s toch ook fijn, weet je weer wat je hebt
Ja, redelijk rustig wel, achter de schutting begint de tuin van de buren, meter of 40-50 diep denk ik, daarachter ligt wel een redelijk drukke weg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank. Dat ziet err ook lekker groen uit. En waarschijnlijk wat rustiger als hier, waar ik met de rug naar sta is een drukke doorgaande weg. Nu wel goed te zien dat er minder dauwtrappers zijn, vorige jaren was het veel drukker
Bewijs:quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Ruim een half uur door de mooie omgeving gefietst. We waren niet de enigen met dat idee.![]()
Daarna bij Station Santpoort-Zuid de wens van B. in vervulling laten gaan en een schepijsje gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Da’s liefde johquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, soms wou ik dat ik eeuwig vrijgezel was (gebleven).
Wasje aanzetten, op pad verhuisdingen, terug naar huis. Kom binnen, hoor droger... nice, mn wederhelft heeft mn tedere was in de droger gegooid![]()
"Ik dacht dat ik je een groot plezier deed!" met een grote grijs ook nog.
For the love of god waar halen mensen het geduld vandaan voor zulks.
Liev toch van hem?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wasje aanzetten, op pad verhuisdingen, terug naar huis. Kom binnen, hoor droger... nice, mn wederhelft heeft mn tedere was in de droger gegooid![]()
Ik roep niets anders. En dan ook nog de stapel vouwwas negeren. doe die dan!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:21 schreef Blues het volgende:
Kom niet aan mn was.
Jaren geleden hier al geroepen
Wegen naar het strand zijn hier afgesloten, het werd te druk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:54 schreef golfer het volgende:
Hier zijn de recreatie plassen ook afgesloten. Gezond verstand is blijkbaar een schaars goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wegen naar het strand zijn hier afgesloten, het werd te druk.
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje ik ontdek net de echte naam van Duderin en dat in de Mijn Geheim (hallooooooo guilty pleasure) staat6 pagina's na medium Marion
Ik kan het niet heeeeendelen!!
O daar ben ik dan wel weer blij mee. Kon het niet handelen jarenlang met de avonturen van een Natascha te hebben meegeleefdquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.![]()
Gaan we uitzichten delen:
[ link | afbeelding ]
Straks een yoghurtijsje, zijn ook lekker.
Ijssalon aan de overkant gaat pas 1 juno open.
Ouwerwets. Ik zou er heen lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier komt net een ijsboer (met van die belletjes) aan de overkant.
Jouw pittoreske uitzicht wint sowiesoquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laiverd...niet té extatisch...het is een pseudoniem, dat weet ik.![]()
Gaan we uitzichten delen:
[ link | afbeelding ]
Straks een yoghurtijsje, zijn ook lekker.
Ijssalon aan de overkant gaat pas 1 juno open.
Het is geen wedstrijdje, hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw pittoreske uitzicht wint sowiesoQua bomen kom ik aardig in de buurt, maar geen koddige huisjes en gestreepte parasollen hier.
Weet ik hoor! Maar volgens mij woon jij wel op een heel bijzonder plekje, qua directe omgeving.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijdje, hoor.
Vind het wel bijzonder dat je deelt!
Wij zijn ‘gezegend’ met tuin of balkon. Helemaal tijdens een lockdown.
Hoe vaak ik dat heb gedacht.
Hmm zoiets rijdt bij ons ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier komt net een ijsboer (met van die belletjes) aan de overkant.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Allereerst: mannenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mag je klonenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik klaag niet.. terwijl ik werkte zat meneer rustig op de bank...
Vervolgens taxi’de hij me al werkend naar huis2.
Zette de wijn klaar terwijl ik de laatste eindjes knoopte.
Haalde een reserveaccu toen mn ereader leeg was. (En ik dus net met boek en wijn in de zon zat).
Schonk meer wijn in.
En kookt straks ook nog.
Jup, dat ziet er altijd zo mooi uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind dat frisse (verse) groen bij iedereen zo heerlijk.
Want....? een houten kont?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:42 schreef derLudolf het volgende:
57km
Ik vind het niet zo leuk meer. Wel al weer in NL. Nog 7km denk ik
Hm, ik wil best een poging doen, maar geen gezeur als 'ie dan straks mekkert, loeit of opeens een staart heeft hè.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik weet niet... misschien kan @:candaasje helpen daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat is een biercocktail?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Foto was eigenlijk meer voor de biercocktail dan het uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesJij hebt echt een goed ingericht balkon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesMooi balkon zo en lekker toeven lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt al leuke kussentjes liggen hoor, niks nieuws nodig.
Ik vind deze wel mooi <3
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gedaan! Maar op de een of andere manier werkte het nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
@:Cat ...beslaan van bril door schoon te maken met drupje afwasmiddel?
}:{quote:
}:{quote:
Mn tepelkwasjes jonguuuuuuhquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allereerst: mannen
En verder heb ik nu een MI van flosjes en kantjes die jou heel lief knuffelen
Jaaa godver, ik haat het dat de mijne OOK zo is anders was het allemaal veel makkelijker voor mij en mn flodderige bloesjes. (En 1 fantasieloze zwarte t-shirt bh, metzonder afgesloopt strikje.)quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik klaag niet.. terwijl ik werkte zat meneer rustig op de bank...
Vervolgens taxi’de hij me al werkend naar huis2.
Zette de wijn klaar terwijl ik de laatste eindjes knoopte.
Haalde een reserveaccu toen mn ereader leeg was. (En ik dus net met boek en wijn in de zon zat).
Schonk meer wijn in.
En kookt straks ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |