abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193239826
Wat is eigenlijk een klinkerstraat? :@

Bedacht me bij het op versturen drukken dat ik aan kinderkopjes dacht :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193239829
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En moet je dan nagaan dat ik met medestudenten van 2000 en zelfs van ná 2000 in de schoolbanken zit....

Klas voor Dougy Howsers zeker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_193239869
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimen :@ en dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...

Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
pi_193239889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimen :@ en dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...

Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
Ha! Ik wacht ook op mijn kneusjes O+

Besteltiming is suboptimaal, maar ach..
pi_193239911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:

Daarom doe ik dat ook maar niet, er staan genoeg planten en heb ook geen potten meer. Wil die ook niet bijkopen want als ik weer planten vermoord moet ik die potten weer ergens kwijt
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:28:12 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193239920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is eigenlijk een klinkerstraat? :@

Bedacht me bij het op versturen drukken dat ik aan kinderkopjes dacht :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193239928
Ik heb trouwens nog niet kunnen ontdekken waarom het kneusjes zijn. En zodra ik weer naar kantoor kan gaan er een paar mee naar kantoor...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2020 @ 13:46:39 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193240082
Eindpunt. Leuke etappe Schermerhorn - Akersloot (pontje). :Y. Alleen de laatste anderhalve kilometer naar het pontje zijn saai. Leuke dorpjes door en verder het Noord-Hollandse landschap. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193240258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef borisz het volgende:
Eindpunt. Leuke etappe Schermerhorn - Akersloot (pontje). :Y. Alleen de laatste anderhalve kilometer naar het pontje zijn saai. Leuke dorpjes door en verder het Noord-Hollandse landschap. :)
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.
En jij wandelt half Noord Holland door _O_

Hoe komen jullie aan een box met zg. kneusjes Planten?
Hier is de box van de hortus in Leiden nog niet gearriveerd, dan eens bij de kringloop kijken naar juiste maat potten.
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:14:02 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_193240397
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe komen jullie aan een box met zg. kneusjes Planten?
Hier is de box van de hortus in Leiden nog niet gearriveerd, dan eens bij de kringloop kijken naar juiste maat potten.
Hier even de was gestreken. Hing al een paar dagen aan de lijn te wachten. De rest moet zo nog de kast in.
En even wat zitten meten mbt het onbalans in de wasmachine. Dit bleek bijna 500 gram. Belachelijk veel voor een machine uit de duurste lijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193240448
Wat een pech met zo’n machine van M.?
En de dysbalans zit ín de machine en niet in de vloer.?
Nou ja, meten is jou wel toevertrouwd.
Strijken _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:21:43 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193240497
Ik ben bezig een hek te plaatsen voor de beek. Meneer begint te lopen, dus dat moet tijdelijk dicht :).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2020 @ 14:22:16 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193240506
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar. :+

En ik heb er ook plezier in :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193240510
Wat een dag mensen, wat een dag. O+ Wandeling gemaakt, picknick op een prachtige plek aan het water. Lekkere hapjes. Nu is m'n vriend het zwembadje aan het opzetten en dan bestellen we vanavond nog eten. Ik geniet. O+
pi_193240554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef borisz het volgende:

Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar. :+

En ik heb er ook plezier in :Y
Lekker bezig, B. *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:28:55 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193240595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Man I feel like mold...
En nou heb ik Shania Twain als oorwurm.
Spoilers!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:29:07 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_193240598
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef AnneX het volgende:
Wat een pech met zo’n machine van M.?
En de dysbalans zit ín de machine en niet in de vloer.?
Nou ja, meten is jou wel toevertrouwd.
Strijken _O_
AEG. En in een gestorte betonnen vloer zit geen onbalans. Machine staat ook waterpas.
En om uit te sluiten dat het enkel mijn machine is, gister bij de saturn/mediamarkt langs gelopen. Daar stond de 6KG uitvoering uit de zelfde serie. Deze heeft het zelfde probleem. AEG heeft zitten slapen. Er is in de trommel tov de oude serie twee extra "schoepen" geplaatst. Echter is vergeten het gewicht aan de andere kant aan te passen.
Nu zullen de meeste mensen er niet bij nadenken en het normaal vinden dat een machine bij centrifugeren beweegt en geluid maakt. Echter als je een machine gewent bent die dat niet doet van het zelfde merk ga je iets verder kijken.
Zou eigenlijk niet moeten voorkomen bij een machine van rond de 800 Euro.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193240634
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193240773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jaloers :o Ik heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 14:43:54 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193240816
Ik kan geen foto geupload krijgen .. Ben met de fiets op pad gegaan en zit nu even aan de Ems. 31km op de teller

Echt zo mooi hier. O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193240830
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hey @:Lot_1, dit moet dus van jou he :+
Zie ik het nu pas! *O* Welkom :W
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193240856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben jaloers :o Ik heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm -O-
Da’s toch ook fijn, weet je weer wat je hebt ;)
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:54:11 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193240966
Ruim een half uur door de mooie omgeving gefietst. We waren niet de enigen met dat idee. :X
Daarna bij Station Santpoort-Zuid de wens van B. in vervulling laten gaan en een schepijsje gegeten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193240987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
Wat een fijn plekje :Y dit is mijn uitzicht, als ik over de EEG-presentatie heen kijk tenminste :P

SPOILER
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 14:56:07 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193240988
Herstel, dat was dus niet de Ems. Vond het al vreemd, een stuw midden in een rivier :+

Ben nu wel bij de Ems. Even kijken hoe de boot die er aan komt door de sluis gaat. Dat onder het genot van een Frikadelle mit Pommes :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')