Klas voor Dougy Howsers zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En moet je dan nagaan dat ik met medestudenten van 2000 en zelfs van ná 2000 in de schoolbanken zit....
Ha! Ik wacht ook op mijn kneusjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimenen dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...
Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
Daarom doe ik dat ook maar niet, er staan genoeg planten en heb ook geen potten meer. Wil die ook niet bijkopen want als ik weer planten vermoord moet ik die potten weer ergens kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
flink opgeruimd en gesorteerd, voelt fijn. Zometeen nog de slingers van de verjaardag van mini van 3 weken geleden opruimenen dan is het klaar voor vandaag. Kunnen we er het lange weekend tegenaan...
Gister kreeg we een kneusjesbox met 10 planten erin, nu op zoek naar potten de komende dagen...En er maar een paar weggeven, want er is vrijwel geen ruimte meer voor planten in huis...
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is eigenlijk een klinkerstraat?
Bedacht me bij het op versturen drukken dat ik aan kinderkopjes dacht
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef borisz het volgende:
Eindpunt. Leuke etappe Schermerhorn - Akersloot (pontje).. Alleen de laatste anderhalve kilometer naar het pontje zijn saai. Leuke dorpjes door en verder het Noord-Hollandse landschap.
Hier even de was gestreken. Hing al een paar dagen aan de lijn te wachten. De rest moet zo nog de kast in.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.
En jij wandelt half Noord Holland door![]()
Hoe komen jullie aan een box met zg. kneusjes Planten?
Hier is de box van de hortus in Leiden nog niet gearriveerd, dan eens bij de kringloop kijken naar juiste maat potten.
Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij allemaal lui niks op balkon, op terras en in tuin.
En jij wandelt half Noord Holland door![]()
Lekker bezig, B.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef borisz het volgende:
Voor het goede doel. Teller staat op -5,5kg tov begin van het jaar.![]()
En ik heb er ook plezier in
AEG. En in een gestorte betonnen vloer zit geen onbalans. Machine staat ook waterpas.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef AnneX het volgende:
Wat een pech met zo’n machine van M.?
En de dysbalans zit ín de machine en niet in de vloer.?
Nou ja, meten is jou wel toevertrouwd.
Strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesIk ben jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zie ik het nu pas!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hey @:Lot_1, dit moet dus van jou he
Da’s toch ook fijn, weet je weer wat je hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben jaloersIk heb net een berg kabelzooi uitgezocht hier in huis en het is best warm
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit hier ook te genieten, achter de parasol, boek erbij. Een van de katten is gelukkig van schoot naar kussen overgestapt. En ik had al jaren witte bloemen op het balkon, maar nu eens wat meer kleur en dat is een blijvertje, nu nog eens kijken naar andere kussenhoesjesWat een fijn plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is mijn uitzicht, als ik over de EEG-presentatie heen kijk tenminste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |