Dat valt toch reuze mee? Het is geen afhaalpizza ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wel alweer flink aan de prijs voor mensen die dit afgezien van 1 salade als een maaltijd voor zichzelf zien.
Wow, dit wil ik ookquote:Op zondag 17 mei 2020 21:32 schreef gcjoel het volgende:
Gister weer thuis uit eten. Dit keer voor de halve prijs wegens 1 gewonnen menu.
Vesters Nijmegen
Voor:
[ afbeelding ]
Super lekkere smaken bij elkaar echt een genot om te eten, o.a. gele biet, peer, groene radijs, kaas
Tussen:
[ afbeelding ]
Kreeft, tomatenbouillon, doperwtentapenade en puree.
Hoofd:
[ afbeelding ] rib eye , bonne femme groenten en rode wijn saus. Erg lekkervlees was ook al perfect gegaard en moest alleen even aangebakken worden.
Dessert:
[ afbeelding ]
Dit was zo gruwelijk lekker. Ik wil er nog een. Fraises romanof. Die roomen die aardbeien marinade
![]()
42.50 p.p. voor het menu.
We hadden ook nog 1 kaasplankje samen, geen foto wel heel lekker.
9/10
Dacht dat ik niet meer zou bestellen tot de horeca open mag 1 juni. Maar nu twijfel ik toch omdat dit zo goddelijk was en je voor deze prijs gewoon niet uit eten kunt voor deze kwaliteit.
Dat is genieten zegquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Trattoria Cosi in Arnhem. Ik eet daar wel vaker. Klein restaurant waar je desnoods met een dikke ja aan buiten eet, omdat er binnen geen plek is. Het is niet heel verrassend of hoog culinair, maar gewoon ontzettend lekker. In deze tijd hebben ze niet de hele kaart in de aanbieding, maar wel gelukkig hun antipasti misto. Die dus besteld en een pizza met oa gorgonzola. Ik ben niet zo’n grote eter dus alles in twee gedaan en morgen eet ik het nog een keer.
Totaal incl bezorging 28 euro
En als kers op de taart, lekker buiten eten en een glas aperol spritz erbij.
[ afbeelding ]
Ziet er ook goed uit!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden vanavond een Afghaanse rijsttafel voor 52 euro van Afsana Rotterdam. Was heel erg lekker! Kruidig, originele smaken en ruim voldoende. We kunnen er nog een avond van eten.
Het was:
Twee soorten rijst
Ashaak: Prei dumplings, met een tomatensaus met kidneybonen en wat yoghurt en kruidendressing
Sabzie: Spinazie, was erg lekker
Qorme Kachaloe: aardappelgerecht
Borani Badenjan: Echt superzachte en lekkere aubergine, zo zou ik nog wel 20 bakjes kunnen eten.
Qorme Daal: Gele linzenstoof
Qorme Lubyah: Bruine bonen stoofschotel
Frisse salade met veel kruiden
Twee kleine bakjes met extra yoghurtsaus en een korianderkruidendressing
En nog een brood
Voor morgen hebben we ook nog kleurrijke bordjes over.
[ afbeelding ]
Ja, ik had het wat duur gevonden als het in één avond op was gegaan. Vond het alsnog aan de prijs, maar wel leuk voor een keertje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit!
Gelukkig maar dat het genoeg was; daar was je een beetje 'bang' voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:39 schreef golfer het volgende:
Omdat vakantie en omdat kok ook vrij is vandaag alweer voor ons laten koken door Indonesisch restaurant Flamboyant uit Haarlem.
[ link | afbeelding ]
Gewone rijsttafel met
- Sate Ayam - Sayoer Lodeh - Sambal Goreng Telor- Sayoer Boontjes - Daging Rendang - Gado Gado- Pisang Goreng - Tahoe Ketjap - Ayam Smoor- Perkedel pan - Sayap Ayam - Orak arek.
en een
Rijsttafel Saté met saté udang, saté ajam, saté domba, saté champignon, saté pusut en gadogado.
Heel erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Dat ziet er geweldig lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:39 schreef golfer het volgende:
Omdat vakantie en omdat kok ook vrij is vandaag alweer voor ons laten koken door Indonesisch restaurant Flamboyant uit Haarlem.
[ link | afbeelding ]
Gewone rijsttafel met
- Sate Ayam - Sayoer Lodeh - Sambal Goreng Telor- Sayoer Boontjes - Daging Rendang - Gado Gado- Pisang Goreng - Tahoe Ketjap - Ayam Smoor- Perkedel pan - Sayap Ayam - Orak arek.
en een
Rijsttafel Saté met saté udang, saté ajam, saté domba, saté champignon, saté pusut en gadogado.
Heel erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Lekker! Wij hebben er ooit gegeten, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook gedaan. Die was gemaakt van de buik van de tonijn.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow wat lekker allemaal zeg golfer!
En die sushi![]()
Die vetste tonijn smelt op je tong, zo fantastisch!
Die had ik als laatste bewaard
Ik waan me gelijk in Italië.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Trattoria Cosi in Arnhem. Ik eet daar wel vaker. Klein restaurant waar je desnoods met een dikke ja aan buiten eet, omdat er binnen geen plek is. Het is niet heel verrassend of hoog culinair, maar gewoon ontzettend lekker. In deze tijd hebben ze niet de hele kaart in de aanbieding, maar wel gelukkig hun antipasti misto. Die dus besteld en een pizza met oa gorgonzola. Ik ben niet zo’n grote eter dus alles in twee gedaan en morgen eet ik het nog een keer.
Totaal incl bezorging 28 euro
En als kers op de taart, lekker buiten eten en een glas aperol spritz erbij.
[ afbeelding ]
Sowieso daar, ook in het restaurant en op het terras.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |