Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Over artiesten niet kennen.... Is nu iets op over Nick en Simon in New York. Maar daar treffen ze iemand die Simon& Garfunkel niet kent
Ik hou ook niet van hun muziek verder, maar ik vind Nick's versie van Hallelujah wel erg mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Hou ook niet van hun muziek maar ze kunnen erg goed zingen en hun stemmen passen mooi bij elkaar
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.
Dus Nick&Simon&Garfunkel.
We hebben ze jarenlang in ons programna in Caprera gehad. Altijd zwaar uitverkocht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.
Ze (Nick en Simon) zijn jaren geleden eens in de feesttent bij ons in het dorp geweest. De hele sfeer was weg...
¤30.000 voor een half uurtje destijds in 2007. Henk Wijngaard had gelukkig binnen een minuut de sfeer terug. Voor minder als ¤1000
Dit. Fysiek onpasselijk. Ik heb er niet eens rationeel een hekel aan, maar brrr!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik trek dat harmonieuze echt niet.
Goed gebadderd dus gisterenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
Matig, Uhmp! Sterkte met uitpluizenuitpluizen.Eens met koffie.
Straks met zonnebril het schoolplein op
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Doraquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik had wel iets langer (en rustiger) willen slapen.
Dat kan ik niet, weer inslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Dora
ik zeg dit hardop..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:16 schreef Uhmmpie het volgende:
op het balkon zelfs een verdwaald drupje.. en een fris windje
maar eigenwijs.. dus blijven zitten tot mn thee op is
met lange mouwen was het prima geweest
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Opblaasbadjeboks!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 03:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit. Fysiek onpasselijk. Ik heb er niet eens rationeel een hekel aan, maar brrr!
Krea, bofferd!
Ik voorzie een Hemelvaartskater over een paar uurMaar het was tot laat goed toeven in het opblaasbadje!
ik ben niet z o'n danser.. zeker niet in gezelschapquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:54 schreef borisz het volgende:
Mogge
Witcher 3 voor de Switch gekocht...
Just Dance niet gespeeld. Zal ik denk ik ook niet zo snel doen.![]()
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Ga je geen spijt van krijgen
Behalve misschien de 150u die je er aan kwijt bent:D
Dan kan het leuk zijn iddquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ben niet z o'n danser.. zeker niet in gezelschap
maar kan me voorstellen dat het met dochterlief wel leuk is
of dochterlief met vriendinnen...
12jarigen onder elkaar...
Zoveel uren heb ik wrs ook al in de PC-versie zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadMaar uur, je had het over uur. Toch?
Goedemorgen
Uurquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat je het over euro's hadMaar uur, je had het over uur. Toch?
Goedemorgen
Maar echt.quote:
Brisket en Pão de queijo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar echt.Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo erg van een dag genoten heb sinds corona. Volgende week woensdag heb ik een extra vrije dag opgenomen, ook maar leuke dingen plannen.
Wat maak je vandaag op de barbecue?
Goede peperquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Brisket en Pão de queijo.
Ik was alleen de zwarte peper aan het vijzelen en nu brand mijn hele neus
Je hebt in ieder geval waar voor je geld. Genoeg spellen die voor veel geld enorm tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Ik zal maar niet zeggen hoeveel uur ik in WoW heb zitten
Ja, de entertainment value is extreem hoogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt in ieder geval waar voor je geld. Genoeg spellen die voor veel geld enorm tegenvallen.
Een miljoen of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Dat is 114 jaar, wat denk je zelf.quote:
Wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede peper
Dat jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Wel benieuwd naarals ik zie hoe hard het gaat met die spellen die we maar een paar maanden hebben...
En sinds wanneer speel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.
Mijn main character waar ik nu op zit (je kan het maar per character bekijken) zit op 456 days, 5 hours, 40 minutes. Time played this level 65 days, 22 hours, 23 minutes.
Sinds 2007.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:07 schreef Sarabi het volgende:
En sinds wanneer speel je?
Wel serieus waar voor je geld
Damn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu 8 characters op level 120 (maximum) en nog vele ergens zwervend tussen 1 en 110. Daar heb ik natuurlijk ook allemaal op gespeeld, maar sommigen maar een paar uur.
Mijn main character waar ik nu op zit (je kan het maar per character bekijken) zit op 456 days, 5 hours, 40 minutes. Time played this level 65 days, 22 hours, 23 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |